Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongens... ff vraagje!!!



Pagina's : [1] 2

05-06-2004, 14:40
Salamou Halaikom,

Lijkt het nou maar zo of is het een feit?
Dat Marokkaanse jongens altijd een tijd doorbrengen met Nederlandse meiden en soms ook Marokkaanse meiden, maar als ze serieus worden, dumpen ze die handel.... en willen ze opeens een Marokkaanse meid, die hoofddoek draagt en zich met de Islam bezig houdt....

Lijkt het nou zo of is het een feit???

Liefs Marrakchia

05-06-2004, 14:48


voor sommige jongens geldt dat wel... en voor anderen weer niet...

xxx

05-06-2004, 15:11

Citaat:
Origineel gepost door Marrakchia_86
Salamou Halaikom,

Lijkt het nou maar zo of is het een feit?
Dat Marokkaanse jongens altijd een tijd doorbrengen met Nederlandse meiden en soms ook Marokkaanse meiden, maar als ze serieus worden, dumpen ze die handel.... en willen ze opeens een Marokkaanse meid, die hoofddoek draagt en zich met de Islam bezig houdt....

Lijkt het nou zo of is het een feit???

Liefs Marrakchia
Ja dwalende jongens denken zo. Ze willen eerst de beest uithangen. En later willen ze trouwen met een vrouw van onbesproken gedrag. De meiden die al die jaren met hun zijn gegaan komen niet aan de man en trouwen maar uit Marokko.

05-06-2004, 15:14
ik sluit me aan bij onze broeder najib...wel jammer dat het zo gaat

05-06-2004, 15:29


En als ze marokkaanse meiskes hebben gebruikt willen ze met iemand uit marokko trouwen

05-06-2004, 15:58
Dat zijn ook de jongens die nog denken dat elk meisje moet bloeden tijdens haar ontmaagding. En als ze dat niet doen dat is ze de pineut om het maar netjes te zeggen. En dumpen ze haar daarna gelijk....
Ze weten vaak niet dat ongeveer 90 % niet bloed,
Maar wat ik dus niet begrijp is dat ze wel zelf de beest uithangen, en dat ze denken dat het voor een marokkaanse jongen niet erg is als ze geen maagd meer zijn en voor een marokkaanse vrouw hardstikke haram is.
Terwijl het voor allebei hardstikke haram is.
Meiden wat denken jullie?

05-06-2004, 16:05

Citaat:
Origineel gepost door marjam123
voor sommige jongens geldt dat wel... en voor anderen weer niet...

xxx
ze heeft gesproken

05-06-2004, 16:07

Citaat:
Origineel gepost door watmoetje
ze heeft gesproken

05-06-2004, 16:08

Citaat:
Origineel gepost door Marrakchia_86
Salamou Halaikom,

Lijkt het nou maar zo of is het een feit?
Dat Marokkaanse jongens altijd een tijd doorbrengen met Nederlandse meiden en soms ook Marokkaanse meiden, maar als ze serieus worden, dumpen ze die handel.... en willen ze opeens een Marokkaanse meid, die hoofddoek draagt en zich met de Islam bezig houdt....

Lijkt het nou zo of is het een feit???

Liefs Marrakchia
ik hou niet van hollandse meiden

05-06-2004, 16:11

Citaat:
Origineel gepost door hanan_sweety
Dat zijn ook de jongens die nog denken dat elk meisje moet bloeden tijdens haar ontmaagding. En als ze dat niet doen dat is ze de pineut om het maar netjes te zeggen. En dumpen ze haar daarna gelijk....
Ze weten vaak niet dat ongeveer 90 % niet bloed,
Maar wat ik dus niet begrijp is dat ze wel zelf de beest uithangen, en dat ze denken dat het voor een marokkaanse jongen niet erg is als ze geen maagd meer zijn en voor een marokkaanse vrouw hardstikke haram is.
Terwijl het voor allebei hardstikke haram is.
Meiden wat denken jullie?
Mee eens, maar daar is geen discussie meer over mogelijk. Als een man niet meer maagd is...lijkt het niet zo erg ...terwijl dat wel zo is. Je bereikt er toch niks mee...uiteindelijk trouw je toch met een man, of ie nou maagd of niet maagd is(inshallah be3da)..tis niet dat je dat kan controleren ofzo Let niet op anderen..dat zijn hun zaken..als wij maar als moslima´s het huwelijk ingaan inshallah...en laat Allah over de rest maar oordelen..

No Offense Hanene...

05-06-2004, 16:14

Citaat:
Origineel gepost door babyboy
ik hou niet van hollandse meiden
Dan ben je één van de weinige...

05-06-2004, 16:57
a salaam aleikoum,

dat is een hypocriete gedachte..het is voor beide geslachten een plicht om hun maagdelijkheid te houden tot het huwelijk...

Die jongens zullen krijgen wat ze verdienen....
soort krijgt soort

a salaam

05-06-2004, 17:02



Citaat:
Origineel gepost door mister_ano
a salaam aleikoum,

dat is een hypocriete gedachte..het is voor beide geslachten een plicht om hun maagdelijkheid te houden tot het huwelijk...

Die jongens zullen krijgen wat ze verdienen....
soort krijgt soort

a salaam
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat ze allebei maagd moeten zijn voor hun huwelijk, maar tegenwoordig is de meerderheid van de jongens niet meer maagd, en dan zeggen ze; de vrouw moet maagd zijn.... terwijl hun hetzelf niet eens zijn snap je.

Ik hoor de laatste tijd ook vaak dat zelfs Marokkaanse meiden al ontmaags zijn, nou dan sta ik echt zo n3el chitan.
Maar el hamdoelilah ik ben maagd net als de meeste Moslimmeiden tot en met mijn huwelijk zal ik maagd blijven!!!

05-06-2004, 17:20
we kunnen er niks aan doen zuster...alleen maar toekijken..hoe deze wereld teneinde gaat....

je kan ze er niet op aan spreken..het is zelfs geaccepteerd door de ouders(de meeste dan)...zelfs de meisjes kijken er niet van op als ze een ontmaagde jongen krijgen..het is de normaalste zaak van de wereld geworden....mooi he?? ons marokkaanse "mannen"cultuur??

a salaam

05-06-2004, 17:43

Citaat:
Origineel gepost door Marrakchia_86
Salamou Halaikom,

Lijkt het nou maar zo of is het een feit?
Dat Marokkaanse jongens altijd een tijd doorbrengen met Nederlandse meiden en soms ook Marokkaanse meiden, maar als ze serieus worden, dumpen ze die handel.... en willen ze opeens een Marokkaanse meid, die hoofddoek draagt en zich met de Islam bezig houdt....

Lijkt het nou zo of is het een feit???

Liefs Marrakchia
Niet iedereen denkt het zelfde, eenmaal een marokaans meisje gehad te hebben nooit meer wat anders

Pagina's : [1] 2