Bekijk volle/desktop versie : Funniest kids ever!



25-10-2009, 22:01
[

So today I had like the funniest conversation with my little sis(7) and brother (10).

De hele dag was ik flauw bezig and made up this "if you look at me, it will cost you a hundred bucks each second"-rule

Dus m'n kleine zusje waarschuwt iedereen xkijk haar niet aan!x en m'n broertje trapte erin (800 euro). M'n zusje telde niet mee, omdat ze geen geld heeft, m'n broertje krijgt beetje zakgeld, dus het voor-spek-en-bonen steeg haar naar het hoofd waardoor ik haar even weer tot halt moest roepen(ze zou haar hele jeugd in schulden leven of zou tot haar 28ste als slaaf voor mij werken, soort in natura uitkeren enzo).

Zegt ze opeens: "niet kijken, anders kost het je geld". Dus ik kijk haar niet-begrijpend aan , zegt ze: "ha! Nu kan ik het geld wat ik van jou krijg weer aan jou terugbetalen, dus zo staan we weer gelijk."

Smart kid, I thought to myself, dus ik begon te lachen... en zij begon mee te lachen. We leken net twee maffiabazen die van harte leken te lachen maar ook weer niet. Net alsof ze ondertussen zaten te denken hoe je de andere fatzo kon elimineren. Dus m'n broertje begint ook mee te lachen na even weggeweest te zijn, so that made three crazy people laughing psychopatically.

Vraagt hij opeens: 'wat zeiden jullie nou net?'
Ik: 'waarom lach je mee als je niet eens weet waarom we lachen?' "
Hij: " weet ik niet, gebeurt altijd automatisch bij mij als mensen lachen."

M'n zusje en ik kijken elkaar aan en we lachen alledrie weer verder op een psychotische manier.

XD

I love those children.

Dat was weer een stukje uit m'n internetdagboek, ofzo. Bedankt voor het lezen en het weer verliezen van precious minutes in your life. It means a lot to me.

]

25-10-2009, 22:10



Citaat door lemya:


I thank Allah for these wonderful people in my life, alhamdolilaah!