Bekijk volle/desktop versie : Vals Plat!



25-10-2009, 20:13
Iemand gisteren dat programma gezien toevallig?

Er was een item over moslim-homo's waarin ze een stelletje hun leven gingen volgen xkotsx, iemand gezien? Wat vond je ervan?

25-10-2009, 20:17


De link

http://www.nps.nl/page/programma/4206/Vals-Plat

25-10-2009, 20:18
ik heb het gezien, ieder zijn eigen leven toch, ik beoordeel ze niet omdat ze homo zijn. ze zijn net zo goed mensen

25-10-2009, 20:19
niet gezien maar IELWH!

25-10-2009, 20:20



Citaat door elhaloua:
ik heb het gezien, ieder zijn eigen leven toch, ik beoordeel ze niet omdat ze homo zijn. ze zijn net zo goed mensen

Heb ik ergens getypt dat het dieren zijn? Al scheelt het niet veel homo's en dieren maar mijn mening erover doet er niet toe.

Hoe vond je zijn openheid dan? Heb je meer respect voor hem gekregen?

25-10-2009, 20:26
Ik heb het gezien, de gedachte maakt me misselijk en dat ze islam koppelen aan hun homoseksuele geaardheid klopt ook van geen kant. Ik vond het ergens wel triest dat die turk ooit getrouwd was een twee kinderen heeft, er stonden kinderfietsjes in de kamer, ook toen ie vertelde dat zijn vader hem uitschold en tegen em zei dat ie nooit meer moest bellen..

Ik blijf er moeite mee hebben, ene kant hing ie een zielig verhaal op en aan de andere kant lieten ze hem dansend zien in die gare tent met die andere ugly ass. Mohiem het klopt gewoon van geen kant en moet er niets van weten.

25-10-2009, 20:28
Notificatie.

25-10-2009, 21:04
7eloua , ech mn groffe uitlatingen???

ik deed een dou3a dat is geen groffe uitlating , of omdat 'deze site' die smerige praktijken steunt


zo'n uitspraak is niet strafbaar is mijn mening dus die mag je gewoon laten staan

25-10-2009, 21:04

Citaat door Maanvis:
Heb ik ergens getypt dat het dieren zijn? Al scheelt het niet veel homo's en dieren maar mijn mening erover doet er niet toe.

Hoe vond je zijn openheid dan? Heb je meer respect voor hem gekregen?


nee dat heb je nergens getypt, zeg ik dat dan??? ik geef mijn mening, dat heeft niks met jou te maken. ik heb niet meer en niet minder respect voor hem. ken hem niet eens. ik ben er geen voorstander van maar hij kan er denk ik ook niks aan doen, aan zijn gevoelens.

25-10-2009, 21:29
Ja ik ging wel even over mijn nek bij die Habibi Ana Cafe, waar was Marcouch eigenlijk? Ik verwachte hem wel daar ergens, dansens of zittend en klappend.

25-10-2009, 21:35

Citaat door Maanvis:
Ja ik ging wel even over mijn nek bij die Habibi Ana Cafe, waar was Marcouch eigenlijk? Ik verwachte hem wel daar ergens, dansens of zittend en klappend.


hij zat onder een tafel

25-10-2009, 21:38

Citaat door mama_lief:
hij zat onder een tafel

Vast wel, en ik geloof graag dat er gewoon een hele gay-gang achter cam. man stond.