Bekijk volle/desktop versie : Haat hem maar waarom mis ik hem dan?



Pagina's : [1] 2 3

25-10-2009, 18:53
Heb 7 maanden lang een hele leuke relatie gehad, we waren ook heel gelukkig totdat mijn ouders erachter kwamen, heb alles voor hem gedaan.
Veel ruzie's gehad thuis maar toch bleef ik strijden voor mijn liefde. Maandje terug kreeg ik een bericht dat zijn moeder mij niet wilt als schoondochter. Het is nu uit!
Ik haat hem! Ik ben zo boos! Ik voel me blazerd! Overdag kan ik het nog wel aan maar als het donker wordt en ik alleen thuis ben, begin ik hem zo te missen. Ik moet hem vergeten maar hoe??

25-10-2009, 18:54


dat is je straf voor het verraden van je ouders, je parel van een moeder die jou gedragen heeft, gevoed heeft, verzorgd heeft.

25-10-2009, 18:55
Zet je er overheen meid...

25-10-2009, 18:56

Citaat door Provoceren:
dat is je straf voor het verraden van je ouders, je parel van een moeder die jou gedragen heeft, gevoed heeft, verzorgd heeft.

Hier sluit ik mij enigzins wel bij aan.

25-10-2009, 18:56


Moeilijk... Het heeft tijd nodig.

25-10-2009, 18:57

Citaat door Provoceren:
dat is je straf voor het verraden van je ouders, je parel van een moeder die jou gedragen heeft, gevoed heeft, verzorgd heeft.




Misschien heb je gelijk

25-10-2009, 18:58

Citaat door Provoceren:
dat is je straf voor het verraden van je ouders, je parel van een moeder die jou gedragen heeft, gevoed heeft, verzorgd heeft.


Wat een onzin, als het een goede jongen was en hij wou met haar trouwen, waarom gaan ouders weigeren en waarom mag je niet vecht ervoor? en in discussie gaan

25-10-2009, 19:00

Citaat door hayar1234:
Wat een onzin, als het een goede jongen was en hij wou met haar trouwen, waarom gaan ouders weigeren en waarom mag je niet vecht ervoor? en in discussie gaan



Zo dacht ik er ook over totdat hij mij heeft gelaten voor zijn ouders.

25-10-2009, 19:00

Citaat door Amel86:
Heb 7 maanden lang een hele leuke relatie gehad, we waren ook heel gelukkig totdat mijn ouders erachter kwamen, heb alles voor hem gedaan.
Veel ruzie's gehad thuis maar toch bleef ik strijden voor mijn liefde. Maandje terug kreeg ik een bericht dat zijn moeder mij niet wilt als schoondochter. Het is nu uit!
Ik haat hem! Ik ben zo boos! Ik voel me blazerd! Overdag kan ik het nog wel aan maar als het donker wordt en ik alleen thuis ben, begin ik hem zo te missen. Ik moet hem vergeten maar hoe??



Zo zie je maar, je vecht voor hem en hij kiest de makkelijk weg. Dus bij deze KIES ALTIJD VOOR JE OUDERS!!!

25-10-2009, 19:01

Citaat door hayar1234:
Wat een onzin, als het een goede jongen was en hij wou met haar trouwen, waarom gaan ouders weigeren en waarom mag je niet vecht ervoor? en in discussie gaan


ouders die iemand weigeren, hebben vaak een goede reden.


een goede jongen luistert altijd naar zijn moeder. dat heeft hij gedaan.

25-10-2009, 19:02

Citaat door Provoceren:
ouders die iemand weigeren, hebben vaak een goede reden.


een goede jongen luistert altijd naar zijn moeder. dat heeft hij gedaan.


Nee dat is niet waar, meestal kennen ze de jongen in kwestie niet eens, en hebben ze niet eens een geldige reden.. wat je vaak hoort is dat hij uit een ander stam komt. wat een onzin, men doet net of ouders geen mensen zijn en fouten maken.

25-10-2009, 19:04

Citaat door Amel86:
Zo dacht ik er ook over totdat hij mij heeft gelaten voor zijn ouders.


Marokkaanse mannen zijn moeder kindjes, ze koppelen zichzelf nooit los van hun moeder, ze blijven altijd afhankelijk en kunnen niet hun eigen leven leiden en daarnaast het respect aan de ouders. en marokkaanse moeders laten hun zonen nooit los.

25-10-2009, 19:07



Citaat door hayar1234:
Nee dat is niet waar, meestal kennen ze de jongen in kwestie niet eens, en hebben ze niet eens een geldige reden.. wat je vaak hoort is dat hij uit een ander stam komt. wat een onzin, men doet net of ouders geen mensen zijn en fouten maken.



je maakt je druk om die jongen, maar die moeder heeft t meisje ook geweigerd. wat is t verschil?


bovendien, de jongen is geweigerd omdat ze betrapt zijn op een relatie. welke ouder accepteer een jongen die zo weinig respect voor je dchter heeft?

25-10-2009, 19:10

Citaat door hayar1234:
Marokkaanse mannen zijn moeder kindjes, ze koppelen zichzelf nooit los van hun moeder, ze blijven altijd afhankelijk en kunnen niet hun eigen leven leiden en daarnaast het respect aan de ouders. en marokkaanse moeders laten hun zonen nooit los.



Ik ben absoluut niet boos op zijn moeder, ze kent me niet.
Ik ben turks misschien heeft ze vooroordelen, misschien wilt ze het beste voor ons, (voor haar zoon in ieder geval).
Ik ben zo boos op hem, hij wist dit, en hij was degene die altijd zei dat we moeten strijden en dat het moeilijk gaat worden maar dat we toch zouden slagen.

25-10-2009, 19:12

Citaat door Provoceren:
je maakt je druk om die jongen, maar die moeder heeft t meisje ook geweigerd. wat is t verschil?


bovendien, de jongen is geweigerd omdat ze betrapt zijn op een relatie. welke ouder accepteer een jongen die zo weinig respect voor je dchter heeft?


Er is geen verschil,.. lijkt me sterk dat hij of zij is geweigerd om het feit dat ze een relatie hadden, want ze wouden toekomst met elkaar en hij wou met haar trouwen lijkt mij, en dat weigerde ze

Pagina's : [1] 2 3