Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ...:::Zelf gemaakte Mode Topic::...



13-11-2009, 20:18

Citaat door Fragrances:


Ohhhh erg leuk , ben benieuwd naar je nieuwe ontwerp
Ik heb nog je tutorial van je vorige jurk op m'n pc staan , ga je deze keer weer zo'n tutorial maken ?

Laat eens zien die stukje stof die je hebt uitgeprobeerd !

@Zilverpoets ; Graag gedaan meissie !


haha dankjewel meid! Ben zelf ook nog benieuwd wat het gaat worden. Inscha Allah zal ik hier ook een tutorial van maken. Heb je de jurk nog proberen te maken?

Dit is het stukje stof waarmee ik het heb geprobeerd, voor- en achterkant. Mijn excuses voor de kwaliteit van de foto's, die is wat minder aangezien het met een tel is gemaakt.




13-11-2009, 20:54


Geweldige topic!!

13-11-2009, 22:09

Citaat door Miss_FLOWER:
haha dankjewel meid! Ben zelf ook nog benieuwd wat het gaat worden. Inscha Allah zal ik hier ook een tutorial van maken. Heb je de jurk nog proberen te maken?

Dit is het stukje stof waarmee ik het heb geprobeerd, voor- en achterkant. Mijn excuses voor de kwaliteit van de foto's, die is wat minder aangezien het met een tel is gemaakt.






M'n handjes kriebelen.....wat is dit geweldig zeg! Verbluffend!

13-11-2009, 22:52
Voor wat naaitechniekjes voor beginners zou je hier eens kunnen kijken:

http://www.husqvarnaviking.com/mediafiles/sewingroom/sewingroom_nl.asp

Ze leggen je heeeeeel makkelijk uit hoe je bijvoorbeeld ritsen in zet, hoe je zakken maakt, hoe je iets af kunt werken etc. etc.

Deze technieken staan onder het kopje "naaitechnieken"

Leuk en verdomde handig!

(p.s. als je zon "filmpje" bekijkt moet je na het bekijken van de materialen & benodigdheden wel op play drukken (het knippert rood rechts onderin)

13-11-2009, 22:58



Citaat door Lady.Laila:
Ik wil graag deze jurk maken.. Maar kan geen patroon vinden.. Weet iemand waar ik die kan vinden. Of heeft iemand een soortgelijke patroon voor mij?




Alvast bedankt!


is dit nou toeval?heb de foto opgeslagen nu bijna een jaar al
staat deze foto op me pc omdat ik 'm ook wil na maken
verlieft
kan geen stof vinden, wil in belgie een kijkje nemen binnenkort
alleen voor de jurk
we hebben denk ik het zelfde probleem

13-11-2009, 23:30
Dit is echt leuk en handig.. mr heb wel twee linkerhanden

Heb wel ooit een naaicursus gehad, helaas niet afgemaakt, zat tussen de oude vrouwtjes met nog een vriendin.

13-11-2009, 23:31

Citaat door Fashion_Victim:
M'n handjes kriebelen.....wat is dit geweldig zeg! Verbluffend!


Dankjewel lieverd, het is echt heel makkelijk!
In t begin dacht ik, dit kan ik nooit, maar zodra je de stapjes bij langs gaat is het resultaat prachtig. Door oefenen ga je dit doen zonder er bij na te denken.

13-11-2009, 23:32

Citaat door Fashion_Victim:
Voor wat naaitechniekjes voor beginners zou je hier eens kunnen kijken:

http://www.husqvarnaviking.com/mediafiles/sewingroom/sewingroom_nl.asp

Ze leggen je heeeeeel makkelijk uit hoe je bijvoorbeeld ritsen in zet, hoe je zakken maakt, hoe je iets af kunt werken etc. etc.

Deze technieken staan onder het kopje "naaitechnieken"

Leuk en verdomde handig!

(p.s. als je zon "filmpje" bekijkt moet je na het bekijken van de materialen & benodigdheden wel op play drukken (het knippert rood rechts onderin)



Klopt super handige site, heb deze al een tijdje opgeslagen in mn favorieten. Op deze site heb ik geleerd hoe ik een rits kan zetten. Echt heel duidelijk wordt t uitgelegd.

14-11-2009, 20:03
durf niet te beginnen... weet namelijk niet hoe!

14-11-2009, 21:51

Citaat door Miss_FLOWER:
Dankjewel lieverd, het is echt heel makkelijk!
In t begin dacht ik, dit kan ik nooit, maar zodra je de stapjes bij langs gaat is het resultaat prachtig. Door oefenen ga je dit doen zonder er bij na te denken.


Dit detailtje kan een simpele jurk helemaal ophalen, echt geweldig!!


Citaat door Miss_FLOWER:
Klopt super handige site, heb deze al een tijdje opgeslagen in mn favorieten. Op deze site heb ik geleerd hoe ik een rits kan zetten. Echt heel duidelijk wordt t uitgelegd.


Ik vind het zo leuk hoe ze het uit leggen




Ik heb vandaag een stofje gekocht waar ik helemaal dol op ben. Ik ga er maandag avond aan beginnen, insha Allaah! Ik ga er een soort van kaftan van maken, maar dan zonder sfiffa. Nauw aansluitend van boven en in een A-lijn naar beneden, met simpele smalle mouwtjes

Ik zal foto's maken van elke stapje die ik maak en deze in het vervolg hier plaatsen, Insha Allaah!

14-11-2009, 22:24

Citaat door Fashion_Victim:
Dit detailtje kan een simpele jurk helemaal ophalen, echt geweldig!!



Ik vind het zo leuk hoe ze het uit leggen




Ik heb vandaag een stofje gekocht waar ik helemaal dol op ben. Ik ga er maandag avond aan beginnen, insha Allaah! Ik ga er een soort van kaftan van maken, maar dan zonder sfiffa. Nauw aansluitend van boven en in een A-lijn naar beneden, met simpele smalle mouwtjes

Ik zal foto's maken van elke stapje die ik maak en deze in het vervolg hier plaatsen, Insha Allaah!



Klopt idd, dit detailtje geeft een jurk een mooi classy look.

Ben echt benieuwd naar je jurk meid. Wordt vast prachtig!
Wat voor soort stof heb je gehaald?

14-11-2009, 22:30

Citaat door tooto7moe:
durf niet te beginnen... weet namelijk niet hoe!


Zoals ze zeggen "Begin is het halve werk".
Probeer het gewoon meid, ook al gaat het helemaal verkeerd, je leert ervan.
Begin gewoon met iets kleins, een simpel tuniekje bijvoorbeeld.

Als ik je ergens mee kan helpen om iets uit te leggen doe ik het graag en er zijn vast ook andere meiden hier die je het een en ander willen uitleggen als je je vraag hier stelt.

14-11-2009, 22:59



Citaat door Miss_FLOWER:
Klopt idd, dit detailtje geeft een jurk een mooi classy look.

Ben echt benieuwd naar je jurk meid. Wordt vast prachtig!
Wat voor soort stof heb je gehaald?


Het is een gebloemde brokaat..er zit donkergroen (blaadjes) in gecombineerd met een rose tint (de bloem zelf) en lekker veel goud! Haha

Morgen komt er een foto, Insha Allaah!

14-11-2009, 23:06

Citaat door Fashion_Victim:
Het is een gebloemde brokaat..er zit donkergroen (blaadjes) in gecombineerd met een rose tint (de bloem zelf) en lekker veel goud! Haha

Morgen komt er een foto, Insha Allaah!


Soso mooie stof als ik het me inbeeld!
Is goed meid inscha Allah, kan niet wachten!!!

15-11-2009, 00:55
Hee ik zoek een goede naaister voor tuniekjes en rokken omg rdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45