Bekijk volle/desktop versie : Liefde True love



25-10-2009, 15:50

Citaat door 0150090:
Liefde


Wat is ( ware ) liefde................


Geven & Nemen ? Trouw, eerlijkheid & Respect ?


Is dit alles liefde ? Nee Liefde is veel meer dan dat .......


Voor mij is liefde veelomvattend .....Luister maar .............................


Volle 200% overgeven aan de ander met al je zwakte, geen geheimen voor elkaar, geen schaamte voor elkaar, geen haat voor elkaar, na een ruzie elkaar vergeven en door gaan......


Je vrij voelen, voelen en weten dat hij/zij je waardeert , respecteert in alles zowel van binnen als van buiten 100%.

Je goede & mindere kwaliteiten (slechte bestaan niet)

Hij/zij moet het mooiste geschenk zijn ooit gekregen in je leven, zelfs zo waardevol om voor te sterven.

Als je dit niet zou willen voor je ware liefde, dan twijfel ik over de puurheid van je liefde.


Elkaar begrijpen in elkaars verschillen, + overeenkomsten


Steun & Trouw dit zijn 2 belangrijke steunpilaren in de liefde, trouw om vertrouwen te hebben en Steun om te steunen en gesteund te worden.

Vechten voor elkaar als het goed gaat, en vooral als het wat minder gaat elkaar blijven steunen en vechten blijven.

Kies de moeilijke weg i.p.v. de makkelijkste weg , dit om zo respect te tonen voor echte onvoorwaardelijke liefde. En dus niet voor jezelf te kiezen maar voor elkaar voor de ander.

Want liefde is geven en nemen, en niet alleen nemen voor jouzelf.


Liefde is de ander aan het lachen maken wanneer hij/zij down is, de ander laten voelen dat hij/zij het beste en meest waardevolle persoon in je leven is.

Altijd voor haar/hem zorgen en op haar passen als je kostbare schat !

Haar/Hem door moeilijke tijden heen slepen, een luisterend oor bieden als ze/hij praten wil.

Haar/hem advies geven als ze/hij je raad vraagt, haar/hem supporten als zij/hij een droom

verwezenlijken wil.

Haar/hem behoeden voor fouten, Haar/hem van jou laten houden door dingen/acties te geven en nemen.

Haar/hem vergeven wanneer dit reel is i.p.v. Haat/kwaad te voeden door een foute actie die hij/zij maakt

Ook jij maakt onbewuste fouten.

Doe haar/hem geen dingen aan , die jij niet wil dat zij/hij bij jou zou doen.


' VOLDOENING aan elkaar hebben, want voldoening is de sleutel tot puur geluk '

Liefde is elkaar helpen en steunen al sta je samen op straat, Pure liefde zal ook hier overleven, al lijkt alles verloren en lijkt er geen hoop meer. Zelfs dan moet je denken en voelen ‘We hebben tenminste elkaar nog en onze liefde..’


Dat is voor mij liefde......... Pure Liefde........... Ware liefde..........
.

26-10-2009, 12:03


dit heb ik eerder gelezen... in een andere topic