Bekijk volle/desktop versie : Ik zag vandaag mijn eerste ex lopen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

24-10-2009, 21:58
ik liep in de stad en ik zag haar daar lopen. Het was het eerste meid waar ik echt serieus mee was. Ik had eigenlijk verwacht dat ik met haar zou trouwen. Maar helaas mocht het niet zo zijn. Ze liep met 2 van die hele lieve kleine kindjes in haar handen.

Toen ik thuis kwam besefte ik pas wat ik heb laten gaan! En nu ik eraan terug denk voel ik me eenzaam en ben ik wel jaloers! Maar ja het leven gaat door!

Daarom heb ik een jointje gehaald en een fles whiskey! Alleen twijfel ik een beetje om eraan te beginnen. Als ik blow en drik dan ben ik morgen alles weer vergeten! Wat kan het leven toch zwaar zijn op sommige momenten!

PS nick is niet van mij

24-10-2009, 21:58

Gooi die spullen weg, dat heb je niet nodig.. Geloof me.

24-10-2009, 22:00
Het leven kan ook niet altijd rozengeur en maneschijn zijn. Dus je flink bezatten zal er niet veel aan veranderen.

24-10-2009, 22:02
In your face.

24-10-2009, 22:03

Citaat door Almas:
Gooi die spullen weg, dat heb je niet nodig.. Geloof me.

ik geloof het graag, maar ja ieder heeft zijn zwakte toch

Citaat door NNajatBB:
Het leven kan ook niet altijd rozengeur en maneschijn zijn. Dus je flink bezatten zal er niet veel aan veranderen.

nee het veranderd alleen dat ik morgen niks meer van kan herrineren

Citaat door GeleSokken:
In your face.

dat is nog zachtjes uitgedrukt, maar als je dit nu wilt doen om zogenaamd stoer te doen, lukt je niet hoor, dan had je nog haaterlijk moeten doen. Dus ik zou zeggen probeer opnieuw of ga iets nuttigs doen

24-10-2009, 22:03
Zodra je weer nuchter bent, is alles weer zoals het is.
Kortom: Je schier er niks mee op, onnodig.

24-10-2009, 22:06

Citaat door boob_lover:

nee het veranderd alleen dat ik morgen niks meer van kan herrineren

Ga daar maar niet van uit. Kom je morgen op m.nl zie je je ''fijne'' topic weer en het is weer the same old shit.

24-10-2009, 22:06

Citaat door _krullenbOl:

En je stapelt je zondes alleen maar op. Je bent toch wel beter/sterker dan dat? Laat het gewoon en laat shitaan je niet gek maken!

24-10-2009, 22:07

Citaat door _krullenbOl:

klopt ja maar voor even is het weg

24-10-2009, 22:08
heeft ze jou ook gezien?

24-10-2009, 22:08
al die rotzooi helpt je echt niet shie voor paar uutjes en that's it.
zoiezo dat ze je ex is heeft een reden toch? alles is mektab. het moest zo zijn
jou prinsessje zwerft nog ergen rond, maak je niet druk...

24-10-2009, 22:09

Citaat door boob_lover:
dat is nog zachtjes uitgedrukt, maar als je dit nu wilt doen om zogenaamd stoer te doen, lukt je niet hoor, dan had je nog haaterlijk moeten doen. Dus ik zou zeggen probeer opnieuw of ga iets nuttigs doen

Nogmaals, in your face.

Iets nuttigs doen? Gast, jij bent degene die een topic opent omdat je je ex weer hebt gezien met ook nogeens 2 kindjes in haar gezelschap.

Over iets nuttigs doen gesproken...

24-10-2009, 22:10

Citaat door boob_lover:
ik geloof het graag, maar ja ieder heeft zijn zwakte toch

Nee zo zie jij het. Je bent niet zwak, je praat jezelf een zwakte aan. Je hebt nu pas door wat je hebt laten gaan, maar daar is het nu te laat voor.. waren het haar kindjes? Of andermans kindjes?

Gooi die troep weg.

24-10-2009, 22:10
Jij zal inchallah ook iemand vinden waarmee JIJ gelukkig kan worden!
Net zoals zij,
Duss die rotzooi heb je niet nodig..

24-10-2009, 22:11

Citaat door xDinaliCiOusx:
En je stapelt je zondes alleen maar op. Je bent toch wel beter/sterker dan dat? Laat het gewoon en laat shitaan je niet gek maken!

Klopt, het is gewoon 1 van de verleidingen en die Allah ons overigens heeft verboden, die je moet kunnen weerstaan

Citaat door boob_lover:
klopt ja maar voor even is het weg

voor even ja, maar wat heb je daar aan?
Ga je dit nu elke keer als een uitweg gebruiken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10