Bekijk volle/desktop versie : ..hoe belangrijk is..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-10-2009, 14:48
..hoe belangrijk is vergeving voor jullie..?..vergeving in de liefde....maar vooral en nog belangrijker vergeving in de familie relatie...vertel...

24-10-2009, 14:52


vergeven doe ik, vergeten niet, opdat ik ervan geleerd heb

24-10-2009, 15:00
probeer te vergeven en anders slijt het wel met de tijd.

24-10-2009, 15:00
Ik vind het wel belangrijk maar ik kan er niks aan doen ik wil wel snel vergeven maar dat kan ik niet ik doe meer aan vergeten denk ik.

24-10-2009, 15:00


vergeven is belangrijk, want iedereen maakt weleens een fout en iedereen verdient een 2e kans

24-10-2009, 15:02

Citaat door m0cr0Chicka:
vergeven is belangrijk, want iedereen maakt weleens een fout en iedereen verdient een 2e kans



Ik kan dat niet zo snel...dan zie ik die persoon en dan denk ik gelijk kijk wat die kreng mij geflikt heeft

24-10-2009, 15:07

Citaat door dounja^:
Ik kan dat niet zo snel...dan zie ik die persoon en dan denk ik gelijk kijk wat die kreng mij geflikt heeft


Ja, ligt er natuurlijk ook aan in wat voor situatie. Bij hele goede vriendinnen of familie kan ik makkelijker vergeven dan bij iemand met wie ik niet zo'n goede band heb

24-10-2009, 15:10
Heel belangrijk, als ik dat niet kon, dan zou ik alleen eindigen.

24-10-2009, 15:25

Citaat door m0cr0Chicka:
Ja, ligt er natuurlijk ook aan in wat voor situatie. Bij hele goede vriendinnen of familie kan ik makkelijker vergeven dan bij iemand met wie ik niet zo'n goede band heb



Nee,, dat is bij mij juist omgedraaid... bij familie en vrienden gaat het allemaal wat moeilijker omdat dat toch de mensen zijn waar jij bouwt..

Als ik ruzie krijg met iemand die ik eigelijk niet zo goed ken dan praat ik morgen weer met die persoon, die persoon betekend toch niks voor mij....

Snappie...

24-10-2009, 15:34
Zonder vergeving kom je nergens,tenslotte iedereeen maakt fouten.En als zelfs Allah swt vergeeft wie zijn wij dan om niet te vergeven.

24-10-2009, 18:43

Citaat door dounja^:
Ik vind het wel belangrijk maar ik kan er niks aan doen ik wil wel snel vergeven maar dat kan ik niet ik doe meer aan vergeten denk ik.


Citaat door m0cr0Chicka:
vergeven is belangrijk, want iedereen maakt weleens een fout en iedereen verdient een 2e kans
..ok sterk punt dat je noemt dat iedereen fouten maakt...wat als diegene 1 van je ouders is en die fouten blijft maken...?..

Citaat door Nassira4you:
Heel belangrijk, als ik dat niet kon, dan zou ik alleen eindigen.
...zo...is het zo erg dan bij jou thuis..?...

Citaat door dounja^:
Nee,, dat is bij mij juist omgedraaid... bij familie en vrienden gaat het allemaal wat moeilijker omdat dat toch de mensen zijn waar jij bouwt..

Als ik ruzie krijg met iemand die ik eigelijk niet zo goed ken dan praat ik morgen weer met die persoon, die persoon betekend toch niks voor mij....

Snappie...
...bij vrienden of collega's is het voor mij gelijk klaar dan ben ik daarna niet meer leuk om mee om te gaan...

Citaat door nihadjj:
Zonder vergeving kom je nergens,tenslotte iedereeen maakt fouten.En als zelfs Allah swt vergeeft wie zijn wij dan om niet te vergeven.
...nogmaals als het fouten zijn ben ik het met je eens...maar wanneer vergeef je dan..?...als diegene de fout toegeeft..of jij beseft dat diegene fout is geweest maar het niet toe durft te geven..?..

24-10-2009, 18:45

Citaat door GloriousBastard:
..hoe belangrijk is vergeving voor jullie..?..vergeving in de liefde....maar vooral en nog belangrijker vergeving in de familie relatie...vertel...

Ligt eraan wat diegene bij mij heeft gedaan

24-10-2009, 18:46



Citaat door Black_Star:
Ligt eraan wat diegene bij mij heeft gedaan

..ok...bij wat vergeef je niet..?..

24-10-2009, 18:47

Citaat door GloriousBastard:
..ok...bij wat vergeef je niet..?..

Ik kan niet echt een goed voorbeeld geven, maar als iemand mij bv. opzettelijk zwart maakt enzo dan vergeef ik niet

24-10-2009, 18:48
Ik vergeef mensen en vergeet het ook onmiddelijk hoe hard het ook voor me was. Ik wil dingen achter me laten en het niet telkens met me mee dragen . Vergeven is erg belangrijk in mijn ogen .

Pagina's : [1] 2 3 4 5