Bekijk volle/desktop versie : Inspirerend.......

Pagina's : [1] 2 3

30-01-2002, 01:06
Iemand nog een goed boek gelezen of film gezien, iets bijzonders meegemaakt of iets anders, ANYTHING! lately????

En zo ja, waarom???

DEEL HET MET JE YASMINA.NL VRIENDEN.......

30-01-2002, 01:14

Jijwel Guruman?..iets dat je ons kan aanraden of juist afraden??..Tell us about it..

30-01-2002, 01:43
Ja, ben hier nu drie weken en ben er achter gekomen dat er hier althans weinig inspirerende mensen zijn.

Wat dus weer insprirerend voor mij werkt.

30-01-2002, 01:57
moet toegeven dat je groot gelijk hebt..overal wordt er vijandig gereageerd, gescheld,pffff weet echt niet wat die mensen bezielen..jijwel?

30-01-2002, 02:02

Nee, weinig die een persoonlijke noot meegeven aan hun reactie.

TERWIJL HET ZO ANONIEM IS ALS DE PEST!.............

30-01-2002, 13:27

En ......vertel eens Emshoom, hoe hebben Sjors en Sjimmie en Jip en Janneke jouw geinsprireerd??????

30-01-2002, 16:25
wathever....ik heb een serieuze reactie: het boek " de gevangene" van Malika Oufkir, autobiografisch boek van een marokkaanse familie die de gevangenis in werd gestopt toen hun vader een mislukte staatgreep pleegde in de tijd van koning hassan. heel mooi boek, de tranen sprongen in mijn ogen....

[Dit bericht is aangepast door cina (aangepast op 30 januari 2002).]

[Dit bericht is aangepast door cina (aangepast op 31 januari 2002).]

30-01-2002, 18:19
Ik had vanacht zomaar een droom dat alles en iedereen hier op het forum ineens begripvol waren en respectvol met elkaar omgingen.

Dromen zijn helaas geen werkelijkheid.........ZUCHT

30-01-2002, 18:42
Mijn laatste twee films die ik afgelopen weekend heb gekocht vond ik wel heel erg mooi....

1. Dead Poet Society....heel zielig maar wel mooie achterliggende gedachtes, gedichten en omgeving en tijd waarin het speelt

2. CITY of angels...hmmm....die had ik al in de bioscoop gezien....hij kwam pas op tv....en heb hem nu gekocht, omdat ik het DE PERFECTE LIEFDE vind....het is geen realiteit maar ik denk wel dat iedereen zo een liefde zou willen....zucht....kreun.....steun....

Ja boeken pfff...ik lees alles wat los en vast zit...lezen is vaak ontspannender en leuker dan een film kijken...lekker je eigen personages vormen....je fantasie de vrije loop laten gaan.... ....mijn broer verklaart me altijd voor een gek omdat hij niet inziet waarom je voor je lol een boek zou opendoen en zou lezen...maar ik vind het een moment van rust en ontspanning...

Groetjes MOI

30-01-2002, 18:53
om ook even een serieuze reactie te geven,
ik ben het eens met Cina.
Het boek van Malika Oufkir is echt een goed boek.
Ik kon er niet mee ophouden ik las tot vroeg in de ochtend door, zo spannend vond ik het.
Echt een aanrader.

30-01-2002, 23:31
een vriend van me is net terug uit afrika, hij heeft het afgelopen jaar gewerkt voor artsen zonder grenzen...en dat vondt ik inspirerend

01-02-2002, 14:29
Guruman,

Je hebt de topic inspirerend geopend maar ik ben eigenlijk wel beniewd naar WAT JIJ INSPIREREND VIND of HEB JIJ WAT INSPIRERENDS MEEGEMAAKT de laatste tijd?

Groetjes MOI

01-02-2002, 20:34

Ok.

Boek: De Alchemist, Paulo Coelho.

Liefde en Schoonheid.....in de vorm van persoon...wat is ze mooi....

Mijn topic: Oordelen.........

Nieuwe film: Vanilla Sky.(Penelope Cruz!)

L.I.E.F.D.E!

09-02-2002, 06:25

Citaat:
Originally posted by guruman
Ok.

Boek: De Alchemist, Paulo Coelho.

Liefde en Schoonheid.....in de vorm van persoon...wat is ze mooi....

Mijn topic: Oordelen.........

Nieuwe film: Vanilla Sky.(Penelope Cruz!)

L.I.E.F.D.E!

De Alchemist heb ik ook gelezen..erg goed boek

Vanilla Sky..Heb ik gezien..Tom Cruise zag er goed uit..

Oordelen..Doet iedereen Trouwens...

Liefde..Tja wat moet ik daarop zeggen..

09-02-2002, 06:35
Momenteel lees ik een boek van Ali Eddaoudi..'Hollandse nieuwe ' ..heet het boek..gaat over drie generaties Marokkaanse mannen en vrouwen in Nederland..Heel herkenbaar...maar ook een confrontatie van het onbekende..

Pagina's : [1] 2 3