Bekijk volle/desktop versie : ik ken hem 3 jaar maar nu...



Pagina's : [1] 2

23-10-2009, 21:39
ik ken een leuke jongeman al 3 jaar, het begon puur met vriendschappelijke contact,ik sprak hem 1 a 2 ker in de week.het laatste jaar hebben we vaak contact en we hebben het erg leuk samen.maar nu komt het...
na 3 jaar lang heb ik uieindelijk toch gevoelens voor hem gekregen en hij laat mij ook weten dat hij me leuk vind, maar toen ik zei dat ik van hem begon te houden,was hij even de weg kwijtgeraakt en antwoordde met...dat had ik nooit van jou verwacht.... en hij begon een beetje vaag te doen.

ik weet niet wat ik moet doen zal ik het hierbij laten en ons vriendschap hierbij beeindigen of moet ik voor me gevoelens vechten want ik besef dat ik egt van hem hou...

meiden wat vinden jullie dat ik moet doen

23-10-2009, 21:41


- hoe ken je hem 3 jaar telefonisch contact alleen of echt face to face?

23-10-2009, 21:43
Maybe houdt hij ook van jou en is ie verbaasd dat het idem dito is?

23-10-2009, 21:44

Citaat door Sonjabakker-:
- hoe ken je hem 3 jaar telefonisch contact alleen of echt face to face?




we hebben een paar keer afgesproken maar meer telefonische contact.ik spreek hem nu elke dag....

23-10-2009, 21:46


raar he dat je je nu van alles gaat afvragen.. maak je niet druk! Als hij vaag doet dan moet je het er over hebben met hem.. Zeg gewoon: Ik heb het gevoel alsof je vaag aan het doen bent, klopt dat? Gewoon zeggen wat je denkt en voelt..

23-10-2009, 21:46

Citaat door Ghzalaa:
Maybe houdt hij ook van jou en is ie verbaasd dat het idem dito is?



ik hoop het maar hij doet zo vaag,het is echt iemand die denkt van jah ik laat me gevoelens niet merken ensoo snap je.maar ik weet hoe hij in elkaar zit alleen de zekerheid kan ik niet krijgen

23-10-2009, 21:46
omg
meid je moet nooit zeggen dat je van een jongen houd
(dat heb ik ook een keer gedaan en toen deed hij precies het zelfde)
hij moet het eerst tegen jouw zeggen en dn zeg je het terug

23-10-2009, 21:47

Citaat door Sprite:
raar he dat je je nu van alles gaat afvragen.. maak je niet druk! Als hij vaag doet dan moet je het er over hebben met hem.. Zeg gewoon: Ik heb het gevoel alsof je vaag aan het doen bent, klopt dat? Gewoon zeggen wat je denkt en voelt..




had ik geprobeerd maar hij veranderde gelijk van onderwerp...

23-10-2009, 21:47

Citaat door nancy-alhoceima:
ik ken een leuke jongeman al 3 jaar, het begon puur met vriendschappelijke contact,ik sprak hem 1 a 2 ker in de week.het laatste jaar hebben we vaak contact en we hebben het erg leuk samen.maar nu komt het...
na 3 jaar lang heb ik uieindelijk toch gevoelens voor hem gekregen en hij laat mij ook weten dat hij me leuk vind, maar toen ik zei dat ik van hem begon te houden,was hij even de weg kwijtgeraakt en antwoordde met...dat had ik nooit van jou verwacht.... en hij begon een beetje vaag te doen.

ik weet niet wat ik moet doen zal ik het hierbij laten en ons vriendschap hierbij beeindigen of moet ik voor me gevoelens vechten want ik besef dat ik egt van hem hou...

meiden wat vinden jullie dat ik moet doen



Wat bedoelde hij hiermee? Ben je misschien een verlegen type of praat je niet snel over gevoelens?

23-10-2009, 21:49

Citaat door Sprite:
Wat bedoelde hij hiermee? Ben je misschien een verlegen type of praat je niet snel over gevoelens?




als ik met hem in gesprek ben dan praten we over alles en nog wat behalve over liefde,gevoelens ensoo.dus dat verbaasde hem toen ik zei dat ik van hem begon te houden

23-10-2009, 21:50

Citaat door nancy-alhoceima:
had ik geprobeerd maar hij veranderde gelijk van onderwerp...



Nou ja zeg.. dat slaat dus nergens op. Mijn advies voor jouw: iemand die vaag doet heb je niks aan, ik weet zelf hoe vervelend het is om van iemand te houden die toch vaag doet.. Je zal altijd met vragen blijven zitten.. Ga een goed gesprek met hem voeren! En vertel hem precies wat jij voelt en haal deze onderwerp er weer bij.. Merk je dat hij toch weer vaag doet dan kun je er beter mee kappen.. Hoe oud is hij trouwens? Als ik vragen mag

23-10-2009, 21:51

Citaat door shafira1:
omg
meid je moet nooit zeggen dat je van een jongen houd
(dat heb ik ook een keer gedaan en toen deed hij precies het zelfde)
hij moet het eerst tegen jouw zeggen en dn zeg je het terug



daar is het een beetje te laat voor mja ik kon het niet meer voor mezelf houden

23-10-2009, 21:52



Citaat door Sprite:
Nou ja zeg.. dat slaat dus nergens op. Mijn advies voor jouw: iemand die vaag doet heb je niks aan, ik weet zelf hoe vervelend het is om van iemand te houden die toch vaag doet.. Je zal altijd met vragen blijven zitten.. Ga een goed gesprek met hem voeren! En vertel hem precies wat jij voelt en haal deze onderwerp er weer bij.. Merk je dat hij toch weer vaag doet dan kun je er beter mee kappen.. Hoe oud is hij trouwens? Als ik vragen mag



ik denk dat je wel gelijk hebt,hij is 27 jaar

23-10-2009, 21:56
Meid niet om je af te kraken of iets. Bevriend zijn met een jongen bestaat niet, hoe dan ook ooit komen er gevoelens

Maar ik wens je heel veel succes hiermee, kan er niet veel over kwijt

23-10-2009, 22:01

Citaat door Mocro_hannantje:
Meid niet om je af te kraken of iets. Bevriend zijn met een jongen bestaat niet, hoe dan ook ooit komen er gevoelens

Maar ik wens je heel veel succes hiermee, kan er niet veel over kwijt



in het begon dacht ik van jah voor hem zal ik geen gevoelens krijgen blabla maar me nicht had mij al gewaarschuwd en ik haat het om iemand gelijk te geven mja ze had gelijk

Pagina's : [1] 2