Bekijk volle/desktop versie : wie kent er een goede advocaat in adam



Pagina's : [1] 2 3

23-10-2009, 20:11
hallo mensen
wie kent er een goede advocaat in amsterdam op het gebied van vreemdelingenrecht. dus een advocaat die durft te zeggen of je een zaak wint of niet. niet van dat soort advocaten die zeggen dat je het moet proberen of fifty fifty of zoiets maar gewoon iemand die zegt van deze zaak win ik maar ook die het haalt dus woorden maar ook daden en weet h0e hij een zaak kan winnen of hij zegt nee je hebt geen schijn van kans. eerlijk is eerlijk. zulke advocaten zijn schaars.

ik hoop dat iemand me kan helpen

23-10-2009, 20:33


hoezo ben je illegaal

27-10-2009, 22:56
Is dat een ja

28-10-2009, 08:24
Een advocaat of advocate kan nooit met volledige zekerheid zeggen of hij of zij al dan niet een zaak kan winnen, tenzij er sprake is van een overduidelijke grove fout/nalatigheid van de kant van de IND, maar dat is zeer onwaarschijnlijk. Het vreemdelingenrecht wordt zeer eng toegepast, vrijwel alles is dichtgetimmerd. Daarnaast heeft de IND vaak zijn standaard riedeltjes die ze gebruiken in de beschikkingen die ze afgeven.


Wat is het exacte probleem waar het om gaat als ik vragen mag?

28-10-2009, 19:57



Citaat door maaltje:
Een advocaat of advocate kan nooit met volledige zekerheid zeggen of hij of zij al dan niet een zaak kan winnen, tenzij er sprake is van een overduidelijke grove fout/nalatigheid van de kant van de IND, maar dat is zeer onwaarschijnlijk. Het vreemdelingenrecht wordt zeer eng toegepast, vrijwel alles is dichtgetimmerd. Daarnaast heeft de IND vaak zijn standaard riedeltjes die ze gebruiken in de beschikkingen die ze afgeven.


Wat is het exacte probleem waar het om gaat als ik vragen mag?


volledige zekerheid misschien niet maar als degene trucjes kent of gaten in de wet die er wel zijn dan zeggen ze meestal grote kans of zoiets.

28-10-2009, 20:43

Citaat door Berber4life:
volledige zekerheid misschien niet maar als degene trucjes kent of gaten in de wet die er wel zijn dan zeggen ze meestal grote kans of zoiets.



Ze zeggen nooit grote kans, tenzij er overduidelijk een fout is gemaakt door de IND en dat komt weinig voor. De vreemdelingenwet is vrijwel volledig dichtgetimmerd. Daar een speld tussen krijgen is vaak lastig .


Zelfs in de meest schrijnende gevallen zegt men: jammer de bammer maar helaas

28-10-2009, 21:47
mijn god zeg, een advocaat moet zich aan de wetten houden net als alle burgers of ze nou willen of niet en trus doen alleen maar goochelaars

29-10-2009, 00:21

Citaat door ZEEPAREL_24:
mijn god zeg, een advocaat moet zich aan de wetten houden net als alle burgers of ze nou willen of niet en trus doen alleen maar goochelaars



en houdt iedereen zich aan de wet? laat me niet lachen nederlandse wet is gatenkaas. je moet net even die gat in de kaas kunnen vinden

29-10-2009, 00:24
normale mensen wel ja, weet niet hoe het bij jou zit joh , maar waarom antwoord je me vraag niet

29-10-2009, 16:33

Citaat door ZEEPAREL_24:
normale mensen wel ja, weet niet hoe het bij jou zit joh , maar waarom antwoord je me vraag niet



ben normale mens en houd me keurig aan de regels al zeg ik het zelf welke vraag?

29-10-2009, 19:45
of je een illegaal bent

29-10-2009, 19:58

Citaat door ZEEPAREL_24:
of je een illegaal bent



een illegaal die vloeiend nederlands typt en spreekt? die vraag is beledigend om eerlijk te zijn

29-10-2009, 20:04


Nou sorry hoor, maar ik beledig je helemaal niet en heel veel jongemannen spreken het terwijl ze toch illegaal zijn dus als jij het een belediging vindt, sorry maar zo had ik niet gedacht hoor

29-10-2009, 20:19

Citaat door ZEEPAREL_24:
Nou sorry hoor, maar ik beledig je helemaal niet en heel veel jongemannen spreken het terwijl ze toch illegaal zijn dus als jij het een belediging vindt, sorry maar zo had ik niet gedacht hoor



geeft niet kan niet gebeuren maar een illegaal die nederlands spreekt en niet op school heeft gezeten hier in nl klinkt en spreekt toch anders dan iemand die dat wel heeft gedaan maar ja ik kan je begrijpen veel marokkane hier in nl maken school niet af of gaan van school ja die kunnen dan ook als illegalen naar voren hhhhh joke he niet beledigend bedeolt hh

29-10-2009, 20:35

Citaat door Berber4life:
hallo mensen
wie kent er een goede advocaat in amsterdam op het gebied van vreemdelingenrecht. dus een advocaat die durft te zeggen of je een zaak wint of niet. niet van dat soort advocaten die zeggen dat je het moet proberen of fifty fifty of zoiets maar gewoon iemand die zegt van deze zaak win ik maar ook die het haalt dus woorden maar ook daden en weet h0e hij een zaak kan winnen of hij zegt nee je hebt geen schijn van kans. eerlijk is eerlijk. zulke advocaten zijn schaars.

ik hoop dat iemand me kan helpen



Check je pm.

Pagina's : [1] 2 3