Bekijk volle/desktop versie : Help ik ben mijn administrator wachtwoord vergeten..



23-10-2009, 18:04
Er zijn verder geen andere acounts behalve gast en daarmee kan ik geen nieuwe account of iets dergelijk doen..


Kan iemand mij aub helpen.. Dringend...
Thnx

23-10-2009, 18:14


dat kan ik oplossen met behulp van een programma die ik op eigen cd heb die kraakt de adm.wachtwoord...maar helaas weet ik niet zeker of dat jou eigen pc is. als je uit rdm of omg komt dan kan ik t wel misschien voor je doen

25-10-2009, 02:16
de software heet (ebcd) dus ga even naar Google typ:download ebcd dan brand je die op een cd ....dan ga je pc/laptop met die cd starten dan krijg je het voor elkaar...ik heb alles in het kort verteld als je verdere vragen hebt dan zal ik precies uitleggen hoe het moet .

25-10-2009, 02:10
Kan je niet je pc zeg maar opnieuw installeren? Net als wanneer je 'm net nieuw hebt en alles gaat instellen?

18-11-2009, 10:08



Citaat door Experience:
Kan je niet je pc zeg maar opnieuw installeren? Net als wanneer je 'm net nieuw hebt en alles gaat instellen?


ja dat kan wel want je administrator wachtwoord bevind zich in een map van system32 dus ja je kan alles formateren en dan opnieuw installeren.

18-11-2009, 16:43

Citaat door moslima_nador_1:
Er zijn verder geen andere acounts behalve gast en daarmee kan ik geen nieuwe account of iets dergelijk doen..


Kan iemand mij aub helpen.. Dringend...
Thnx

kan je nog wel op de gast acount