Bekijk volle/desktop versie : We hebben 'n probleem.



Pagina's : [1] 2

23-10-2009, 13:18
Ik wil in Nederland trouwen, hij in marokko! Maar ik zie het niet zitten, ik wil gewoon niet in marokko trouwen, punt. Maar dat kan ik niet van hem eisen, het feit dat ik dan enkel aan mezelf denk. Hij wilt het hier niet geven, omdat de sfeer in Marokko mooier is, en hij daar meer mensen kan uitnodigen. En als hij hier gaat trouwen, komt hij uit op teveel Nederlandse gasten, collega's etc etc. En hier heeft hij niet veel familie leden. We komen er maar niet uit, ik heb in het begin gezegd ik wil in Nederland trouwen. Hij heeft toen gezegd dat hij in Marokko wilt trouwen, en waarom.

Wat moet ik doen? Het gewoon doen, en even aan hem denken ipv aan mezelf?

23-10-2009, 13:19


Als hjij een echte man is geeft hij hier jou de zinin

23-10-2009, 13:19
lekker in marokko trouwen

23-10-2009, 13:20
Weetje wat je moet zeggen.

Als je in marokko trouwt kom je duurder uit
Hij wil gelijk hier trouwen

23-10-2009, 13:21


Vind ik helemaal niet mannelijk van hem. Een bruiloft is gewoon iets wat je je vrouw geeft omdat ze dat leuk vindt, niet omdat jij perse je hele familie wilt uitnodigen. 't Klinkt alsof hij meer naar zijn moeder luistert (die haar familie graag op de bruiloft wilt hebben). Je zult hier toch uit moeten komen meissie. Ga er een dag voor uit zitten en leg hem uit waarom je het hier wilt.

23-10-2009, 13:27
Geef een verloving in Marokko
een bruiloft in Nederland

23-10-2009, 13:29

Citaat door Vydushki:
Vind ik helemaal niet mannelijk van hem. Een bruiloft is gewoon iets wat je je vrouw geeft omdat ze dat leuk vindt, niet omdat jij perse je hele familie wilt uitnodigen. 't Klinkt alsof hij meer naar zijn moeder luistert (die haar familie graag op de bruiloft wilt hebben). Je zult hier toch uit moeten komen meissie. Ga er een dag voor uit zitten en leg hem uit waarom je het hier wilt.

Nee zijn moeder heeft er niets mee te maken, als ik zeg tegen zijn moeder ik wil hier trouwen. Zou ze zeggen moet je doen, ik wil hem niet teleurstellen. Hij wilt zijn familie erbij hebben, begrijpelijk. Maar ik wil in Nederland trouwen, ik heb het 1 keer gezegd. Toen hij zei tja, ik wil in marokko. Heb ik cooltjes geantwoord met oke.


Citaat door Lous:
Houd het in Marokko tijdens zomervakantie.
Geweldig.

Wat is daar zo geweldig aan? Zomervakantie is zomervakantie.


Citaat door ClassyFied:
Weetje wat je moet zeggen.

Als je in marokko trouwt kom je duurder uit
Hij wil gelijk hier trouwen

Geld, is geen probleem.


Citaat door SUNCHYME:
lekker in marokko trouwen

Maar ik wil in Nederland trouwen!


Citaat door _mohammmeddddd:
Als hjij een echte man is geeft hij hier jou de zinin
Dus ik moet het gewoon eisen?

23-10-2009, 13:29

Citaat door HoceimaGek:
Geef een verloving in Marokko
een bruiloft in Nederland
Wachten tot de zomervakantie? nee, gewoon hier verloven!

23-10-2009, 13:30
eisten moet je nooit doen .. geef zijn nr ik praat met hem

23-10-2009, 13:30
Dus gewoon zeggen, dat ik het echt wil. En het niet zo zie zitten om in Marokko te trouwen. Ik weet dat als ik het hem vraag, dat hij mij me zin geeft. Maar is dat niet egoistisch?

23-10-2009, 13:31

Citaat door _mohammmeddddd:
eisten moet je nooit doen .. geef zijn nr ik praat met hem


Dan weet ik zeker, dat de bruiloft en verloving NOOIT plaatsvind.

23-10-2009, 13:31
Als je zo erg goed begrijpt waarom hij het doet, wat zeik je dan?


23-10-2009, 13:31


Leg hem uit waarom jij een Nederland wilt trouwen kijk wat het beste is!
Die van mij wil ook wel in Marokko trouwen liever maar toch kiezen we voor NL! het is gwn beter! Daar in marokko de warmte, de gasten zonder respect etc.


Succes

23-10-2009, 13:32
als je leuk bent neem ik je wel over

23-10-2009, 13:32

Citaat door Vydushki:
Als je zo erg goed begrijpt waarom hij het doet, wat zeik je dan?


Ik begrijp hem idd, maar sowieso wil ik niet in marokko trouwen. Dat je hem begrijpt betekend niet dat je het met hem eens bent, meissie

Pagina's : [1] 2