Bekijk volle/desktop versie : Oplichtende hesjes voor donkere asielzoekers



Pagina's : [1] 2 3

23-10-2009, 12:41
Asielzoekers met een donkere huidskleur moeten in het Limburgse Tienray in de avonduren een reflecterend hesje aan

Dit is een maatregel van een bewonersvereniging. In het verslag van het overlegplatform staat dat de hesjes nodig zijn vanwege "de donkere huidskleur" van asielzoekers. "Daardoor ziet men de mensen niet of pas op het laatste moment, wat tot schrikreacties leidt." , aldus De Limburger

23-10-2009, 13:04



Citaat door Redactie:
Asielzoekers met een donkere huidskleur moeten in het Limburgse Tienray in de avonduren een reflecterend hesje aan

Dit is een maatregel van een bewonersvereniging. In het verslag van het overlegplatform staat dat de hesjes nodig zijn vanwege "de donkere huidskleur" van asielzoekers. "Daardoor ziet men de mensen niet of pas op het laatste moment, wat tot schrikreacties leidt." , aldus De Limburger



Misschien kunnen ze daar de asielzoekers dan ook vragen of ze met hun mond open kunnen lopen 's avonds.

23-10-2009, 13:15
waarom hesjes??? Dit ruikt naar iets nazi achtigs..

23-10-2009, 13:19
Ik moet zeggen dat ik op de Dordtselaan in Rdam al tot drie keer toe bijna een Afrikaan op mijn motorkap had, kantje boord..
De hesjes is belachelijk maar misschien wil iemand gewoon eens uitleggen dat voor een auto springen in donkere kleren in de latere uurtjes niet zo'n heel slim plan is...

23-10-2009, 13:36



Citaat door Hasda_Anisj:
dan was het wel een gele oplichtende ster geweest.

Deze mensen snappen niks van verkeer, in hun eigen land (lees: marokko,turkije) rijden ze op een ezel.

Het is voor hun eigen bestwil en veiligheid.




De signalementen bij opsporing verzocht zullen nu ook drastisch veranderen.

Het zal in 99% van de gevallen nu beginnen met:
Negroïde man
Refelcterend vestje.....



23-10-2009, 15:14
Schandalig, echt belachelijk.

23-10-2009, 15:22
Als ik een asielzoeker was dan zou ik die gasten aanklagen.


Zijn ze nou helemaal van de pot gepleurd!

23-10-2009, 15:33
Belachelijk..

23-10-2009, 15:41
Want alleen asielzoekers zijn zwart

23-10-2009, 15:47
Wat zijn de consequenties wanneer je geen hesje aantrekt? Wat een onzin.
Limburg.. What a coincidence.

23-10-2009, 16:54
ze hoeven tenminste geen bivakmuts te dragen, je ziet ze toch niet in de donker, dat is wel voordelig voor ze

23-10-2009, 16:56
Overdreven reacties; het is hen voorgesteld uit veiligheidsoverwegingen, en hen is gevraagd om dat te doen als ze naar buiten gaan. Dat is enkel op vrijwillige basis, niemand wordt ertoe verplicht.

Lijkt mij weinig mis mee, de veiligheid bevorderen door dergelijke afspraken.

23-10-2009, 17:01



Citaat door Hasda_Anisj:
dan was het wel een gele oplichtende ster geweest.

Deze mensen snappen niks van verkeer, in hun eigen land (lees: marokko,turkije) rijden ze op een ezel.

Het is voor hun eigen bestwil en veiligheid.




De signalementen bij opsporing verzocht zullen nu ook drastisch veranderen.

Het zal in 99% van de gevallen nu beginnen met:
Negroïde man
Refelcterend vestje.....


Sinds wanneer komen asielzoekers uit Marokko of Turkije ??? Jij bent echt dom.

En sinds wanneer zijn wij zwart???

23-10-2009, 19:20

Citaat door mo0346:
Sinds wanneer komen asielzoekers uit Marokko of Turkije ??? Jij bent echt dom.

En sinds wanneer zijn wij zwart???


Volgens mij is geen 1 mens op deze wereld zwart van kleur.

23-10-2009, 19:32

Citaat door Maria79:
Ik moet zeggen dat ik op de Dordtselaan in Rdam al tot drie keer toe bijna een Afrikaan op mijn motorkap had, kantje boord..
De hesjes is belachelijk maar misschien wil iemand gewoon eens uitleggen dat voor een auto springen in donkere kleren in de latere uurtjes niet zo'n heel slim plan is...



mischien is een bodylight wel een oplossing

en dat er licht op de fiets aanwezig moet zijn...schijnt ook weer eens uit de mode te wezen

Pagina's : [1] 2 3