Bekijk volle/desktop versie : NE-VER sattisfied



Pagina's : [1] 2

22-10-2009, 21:17
nooit, maar dan ook NOOIT!

echt ladies, sinds een tijdje alweer is een van mijn zoontjes gewoon NOOIT tevreden.

met WAT ik ook doe of zeg. en ik ben ook niet altijd alleen maar lief en aardig en toegeeflijk. ik wissel het af met 'ok, ok rustig, komt allemaal goed' en met 'shouf fiya! WALLAH!'

en ja, ik weet waar het vandaan komt hoor ik heb al in de spiegel gekeken. maar ik wil het behandelen cq afbuigen

maar het baat niet gauw. ik heb hem nu al 2 dagen tv ontzegd en daar is ie ERG boos over uiteraard.

haal ik hem op van school vraagt ie gelijk of ie naar de opvang mag, dit mag niet uiteraard, is ie boos en TRAAANENNN

gelijk erna vraagt ie weer wat we thuis gaan doen. eten, opruimen en slapen zeg ik. uiteraard ook niet goed.

bij het tv ontzeggen leg ik uit dat dat komt omdat ie niet lief was zegt ie dat ik nu ook niet lief ben.

mohiem, rwiena!

wiens 6-jarige is ook zo?

mijn andere mannetje is relaxed, geef hem zijn boterhammetjes en warme pantoffeltjes en hij is happy

22-10-2009, 21:21


Ik heb er zelf geen van die leeftijd, maar had van de week een nichtje die kwam logeren. Net 6 geworden. Wat is dat kind nieuwsgierig!!!! Was blij dat ik mijn privacy weer terug had, toen ze gisteren naar huis ging!

22-10-2009, 21:22


HEB NET EEN POTJE GEJANKT

22-10-2009, 21:23
Noona,

Ik zit hier een artikel te lezen over verwende kinderen. Wil je dat lezen??

22-10-2009, 21:23



Citaat door tangia26:


HEB NET EEN POTJE GEJANKT

Doe een dekseltje op het potje en ga verder met wat je aan t doen was.

22-10-2009, 21:24
heb een zusje van 6 jaar met elke dag een ochtend humeur waar je U tegen zegt ! Het is gewoon ellke dag hetzelfde, altijd klagen, janken, geen kleren aan willen trekken.. mohiem TEGENWERKEN..

Ik heb de oplossing gevonden! NEGEREN !... net als een baby help ik haar met kleren aantrekken, eten etc. Zij: is ondertussen alleen maar aan t janken en klagen... maar op een gegeven moment zien ze dat het niet werkt. Want je reageert er niet op..

En nu.. is ze wat makkelijker geworden.

22-10-2009, 21:24

Citaat door Maram:
Ik heb er zelf geen van die leeftijd, maar had van de week een nichtje die kwam logeren. Net 6 geworden. Wat is dat kind nieuwsgierig!!!! Was blij dat ik mijn privacy weer terug had, toen ze gisteren naar huis ging!


er kwamen daarnet 2 dames an de deur kaarten verkopen

ik hoorde hem op de gang boven maar zei niets. ik wist dat ie uit nieuwsgierigheid kwam luisteren of het niet zijn tante was.

ik ging zitten en een half uur later moest ie TOCH NOG roepen; mama, wie was dat?

- een mevrouw

wat wilde die mevrouw?

- kaarten verkopen

wat voor kaarten? van suske en wiske?

ewa n3ass!

22-10-2009, 21:25

Citaat door tangia26:


HEB NET EEN POTJE GEJANKT

what happened?

22-10-2009, 21:26

Citaat door noona:
er kwamen daarnet 2 dames an de deur kaarten verkopen

ik hoorde hem op de gang boven maar zei niets. ik wist dat ie uit nieuwsgierigheid kwam luisteren of het niet zijn tante was.

ik ging zitten en een half uur later moest ie TOCH NOG roepen; mama, wie was dat?

- een mevrouw

wat wilde die mevrouw?

- kaarten verkopen

wat voor kaarten? van suske en wiske?

ewa n3ass!



22-10-2009, 21:26

Citaat door tangia26:


HEB NET EEN POTJE GEJANKT


ik zit op het randje dus

Citaat door Jazzy05:
Noona,

Ik zit hier een artikel te lezen over verwende kinderen. Wil je dat lezen??

plaats het eens?

ik vind niet dat ik ze verwen overigens. wat is verwennen eigenlijk?

22-10-2009, 21:29

Citaat door Onzeker05:
heb een zusje van 6 jaar met elke dag een ochtend humeur waar je U tegen zegt ! Het is gewoon ellke dag hetzelfde, altijd klagen, janken, geen kleren aan willen trekken.. mohiem TEGENWERKEN..

Ik heb de oplossing gevonden! NEGEREN !... net als een baby help ik haar met kleren aantrekken, eten etc. Zij: is ondertussen alleen maar aan t janken en klagen... maar op een gegeven moment zien ze dat het niet werkt. Want je reageert er niet op..

En nu.. is ze wat makkelijker geworden.

tegenwoordig is het ohtendritueel mijn man's pakkie aan omdat ik dan al weg ben

's ohtends weten ze wat er moet gebeuren en mogen ze tv kijken. hoe sneller ze zich klaarmaken hoe eerder die tv aan mag. dat heb ik in orde maar de rest van de dag. soms zit ik me al op de weg naar school al voor te bereiden op zijn chagrijnigheid

22-10-2009, 21:30

Citaat door noona:
ik zit op het randje dus

plaats het eens?

ik vind niet dat ik ze verwen overigens. wat is verwennen eigenlijk?


Je kind zal waarschijnlijk aan het puberen zijn?

Zie hieronder:

http://www.jmouders.nl/Nieuwsartikelpagina/GoedVerwennenHetKan.htm

22-10-2009, 21:32


mijn zoontje van 2.. ik ben wanhopig hij is zooo moeilijk.. alles is van hem en tegen alles zegt ie nee en dat vanaf half 8 smorgens tot ie om 19:00 weer naar bed gaat.. zeuren en janken ..de hele dag door.. ondanks dat ik zo consuquent ben.. nog effe en k draai door

22-10-2009, 21:33

Citaat door noona:
tegenwoordig is het ohtendritueel mijn man's pakkie aan omdat ik dan al weg ben

's ohtends weten ze wat er moet gebeuren en mogen ze tv kijken. hoe sneller ze zich klaarmaken hoe eerder die tv aan mag. dat heb ik in orde maar de rest van de dag. soms zit ik me al op de weg naar school al voor te bereiden op zijn chagrijnigheid


Ach, Allah ie 3ounak!....

22-10-2009, 21:34
mijn zoontje van 6 is denk ik in de peuterpubertijd blijven hangen!!


Zodra er iets niet naar zijn zin gaat, zet hij het op een krijsen!! oudste van 10 en zelfs mijn jongste van 3 heeft dit nooit gehad.

Noona, heb jij het nu over dezelfde als die op mijn zoontje lijkt? ( licht, mager , krullen)

Pagina's : [1] 2