Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik heb een vraagje voor jullie..



22-10-2009, 18:56
.. wie van jullie heeft permanente stijling gedaan bij de kapper? Hoe heb je dat ervaren, hoe duur was het en waar heb je het laten doen?

Ik heb namelijk krullen die van mijn part echt ONHANDELBAAR zijn!! Ik wil er zooo snel mogelijk van af komen!!

Dus als iemand het heeft gehad, kun je dan alles vertellen?

Alvast bedankt!

22-10-2009, 21:24


wil ik ook wel weten! UP!

22-10-2009, 21:29
Hallo dames,

IK heb dat ook gedaan. Bij een chineze kapper in amsterdam.
Ik had er toen 300 euro voor betaald. Prijs ligt aan de lengte van je haar, hoe langer die duurder. Mijn haar was toen tot op mijn schouders. Heb er totaal geen spijt van. Zou t zo weer doen. Enige nadeel, heb nu uitgroei,dus moet dat wel steeds zelf bij stijlen met de tang.
Als je wat wilt vragen, dan hoor ik t wel (Y)

22-10-2009, 21:38
En is je haar er niet van beschadigd geraakt ofso ? voelt het niet ruw of is het zacht ? lijkt het echt en is het nog steeds glanzend? heb je er haaruitval van gekregen? xxx sorry voor de paparazi vraagjes xD

22-10-2009, 21:55



Citaat door citroen:
En is je haar er niet van beschadigd geraakt ofso ? voelt het niet ruw of is het zacht ? lijkt het echt en is het nog steeds glanzend? heb je er haaruitval van gekregen? xxx sorry voor de paparazi vraagjes xD


haha geen probleem hoor. Vraag maar raak

Me haar is er niet beschadigd van geraakt. Het voel lekker zacht aan. Het lijkt gewoon echt en natuurlijk. Aan het begin, de eerste 3 maanden was het super mooi glanzend. Nu 8 maanden later glanst het niet meer echt. En heb er geen haaruitval van gekregen.
Ze zeggen dat het grotendeels plantaardig is, en dat er maar een kleine percentage chemische spul inzit. Maar geen idee of dit echt zo is natuurlijk.
Het heet trouwens, wonderstraight.

Ik heb het hier laten doen: http://www.wonderstraight.com/behandeling.htm

22-10-2009, 22:30

Citaat door maroclady111:
Hallo dames,

IK heb dat ook gedaan. Bij een chineze kapper in amsterdam.
Ik had er toen 300 euro voor betaald. Prijs ligt aan de lengte van je haar, hoe langer die duurder. Mijn haar was toen tot op mijn schouders. Heb er totaal geen spijt van. Zou t zo weer doen. Enige nadeel, heb nu uitgroei,dus moet dat wel steeds zelf bij stijlen met de tang.
Als je wat wilt vragen, dan hoor ik t wel (Y)


Okee, bedankt voor de informatie!!


22-10-2009, 22:31
Zijn er nog meer mensen die het hebben gedaan?