Bekijk volle/desktop versie : Check wat deze Britse ONGELOVIGE vrouw zegt.



Pagina's : [1] 2 3

22-10-2009, 18:10
Hehe.. wel appart:


22-10-2009, 18:19


Apart,whahhah.

Bedankt voor het delen van dit filmpje!

22-10-2009, 18:24
niet-Moslims heb je in allerlei soorten en maten (net als Moslims )

Het is gewoon een mening van een individu zoals er zoveel individuen zijn met net zoveel soorten meningen.

Wat is er "apart" aan? Omdat ze niet-Moslim is? Omdat ze blank is? Omdat ze er gewoon doorsnee uitziet? Omdat ze van middelbare leeftijd is?

22-10-2009, 18:29

Citaat door el_mar:
niet-Moslims heb je in allerlei soorten en maten (net als Moslims )

Het is gewoon een mening van een individu zoals er zoveel individuen zijn met net zoveel soorten meningen.

Wat is er "apart" aan? Omdat ze niet-Moslim is? Omdat ze blank is? Omdat ze er gewoon doorsnee uitziet? Omdat ze van middelbare leeftijd is?


Apart in de zin, dat je niet vaak van een niet-moslim uit het westen hoort, dat een sharia gewenst zou zijn in eigen land. Dat er niet-moslims in de arabische landen zijn, die voor de sharia zijn oké, maar niet van iemand uit het westen (in dit geval Engeland).

Het is geen wonder, maar vond het persoonlijk apart, omdat je dit niet vaak hoort.

Is toch niet erg dat ik dit persoonlijk apart vond, omdat ik dit niet snel zo verwachten?

22-10-2009, 18:32


Zeker apart.

22-10-2009, 18:40

Citaat door maffia_arif_boy:
Apart in de zin, dat je niet vaak van een niet-moslim uit het westen hoort, dat een sharia gewenst zou zijn in eigen land. Dat er niet-moslims in de arabische landen zijn, die voor de sharia zijn oké, maar niet van iemand uit het westen (in dit geval Engeland).

Het is geen wonder, maar vond het persoonlijk apart, omdat je dit niet vaak hoort.

Is toch niet erg dat ik dit persoonlijk apart vond, omdat ik dit niet snel zo verwachten?


"erg" is een te groot woord, je moet het zelf weten wat je apart vind.

Hier hoe ik het zie:

Je weet eigenlijk helemaal niks van deze vrouw

Misschien is ze zich aan het orienteren op de Islam maar heeft ze de Shahada nog niet uitgesproken, misschien is ze getrouwd met een Moslim die het niet kan schelen dat ze niet-Moslim is, misschien is haar zus of broer Moslim, of d'r vader of d'r moeder, of misschien heeft ze haar mening gewoon gevormd door na te denken.
Alles is mogelijk, daar denk ik eerder aan dan dat ik het "apart" zou noemen.

Omdat ik verder helemaal niks over deze vrouw weet zou ik het niet meteen "apart" noemen, want misschien zit er wel een doodgewone reden achter.
Maar zo ben ik.

Verder is het niet zo'n big deal, ik wil alleen maar even laten zien hoe ik het zie, that's all.
En ik kan me best voorstellen dat het "apart" op je overkomt hoor.

22-10-2009, 18:49
zo zie je maar dat je mensen niet kunt beoordelen op uiterlijk, leeftijd, ras, niet-Moslimschap enz.

Mensen zijn niet over 1 kam te scheren


22-10-2009, 18:50
Waarom apart ligt voor de hand; omdat het geen mainstream opinies zijn onder de kufaar.

22-10-2009, 18:55

Citaat door el_mar:
"erg" is een te groot woord, je moet het zelf weten wat je apart vind.

Hier hoe ik het zie:

Je weet eigenlijk helemaal niks van deze vrouw

Misschien is ze zich aan het orienteren op de Islam maar heeft ze de Shahada nog niet uitgesproken, misschien is ze getrouwd met een Moslim die het niet kan schelen dat ze niet-Moslim is, misschien is haar zus of broer Moslim, of d'r vader of d'r moeder, of misschien heeft ze haar mening gewoon gevormd door na te denken.
Alles is mogelijk, daar denk ik eerder aan dan dat ik het "apart" zou noemen.

Omdat ik verder helemaal niks over deze vrouw weet zou ik het niet meteen "apart" noemen, want misschien zit er wel een doodgewone reden achter.
Maar zo ben ik.

Verder is het niet zo'n big deal, ik wil alleen maar even laten zien hoe ik het zie, that's all.
En ik kan me best voorstellen dat het "apart" op je overkomt hoor.


Idd dat weet je niet.

Vond het alleen apart, omdat je het niet snel zou verwachten, dus uitspraak. Hoe zij over andere dingen denkt, dat weet ik natuurlijk niet
Wat betreft die uitspraak ...

Ma ik begrijp je punt ook

22-10-2009, 19:07

Citaat door Abu_Khuzaymah:
Waarom apart ligt voor de hand; omdat het geen mainstream opinies zijn onder de kufaar.


maar niet-Moslims bestaan net als Moslims toch gewoon uit individuen?

22-10-2009, 19:19
ik mag haar wel.

22-10-2009, 19:23

Citaat door weesjezelf100:
ik mag haar wel.


ik mag haar ook om haar directheid en duidelijkheid, recht voor ze raap

22-10-2009, 19:26


drm zulke mensen zijn schaars

22-10-2009, 19:51
Assalaamu 3alaykum wa ra7matullahi Barakatuh,

Sub7anAllaah, moge Allaah haar leiden tot het ware geloof; al-Islam, Ameen.


7ayaakumuAllaah,
Juwairiyah.

22-10-2009, 23:14

Citaat door weesjezelf100:
drm zulke mensen zijn schaars


ieder mens is verschillend

Pagina's : [1] 2 3