Bekijk volle/desktop versie : Een man wil gewoon een vrouw die...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

22-10-2009, 14:56
[

Hem oa kan steunen in de islam, die hem liefde kan geven, die er netjes en verzorgd en gezond uitziet.
Een vrouw die een goede moeder kan zijn en die respect heeft...

]Is dat teveel gevraagd.[

Als de vrouwen dit nou ook eens zo wilde, dan was het leven wat makkelijker...

Adios



(PS ik dacht, die andere had ook zoveel reacties iets van 5000, die van dat meisje waarin ze vraagt om een man die haar kan onderhouden )


]

22-10-2009, 14:58


Jaa hoor, !!

22-10-2009, 14:58
vrouwen willen dat ook!

22-10-2009, 14:59
ik ga er persoonlijk voor zorgen dat ie verwijderd wordt....

22-10-2009, 15:01


De hedendaagse Marokkaanse man wil een vrouw die het karakter heeft van moeder Theresa, de rondingen van Jeniffer Lopez, de kookkunsten van Choemisha en de uitstraling van Jessica Alba. Vind je het gek dat er zoveel single mannen zijn. Geen enkele Marokkaanse vrouw zal voldoen aan deze eisen. Misschien moeten jullie je eisen bijstellen

22-10-2009, 15:02

Citaat door Victorious.:
De hedendaagse Marokkaanse man wil een vrouw die het karakter heeft van tussen moeder Theresa, de rondingen van Jeniffer Lopez, de kookkunsten van Choemisha en de uitstraling van Jessica Alba. Vind je het gek dat er zoveel single mannen zijn. Geen enkele Marokkaanse vrouw zal voldoen aan deze eisen. Misschien moeten jullie je eisen bijstellen



Damn!!!! de juiste woorden!!!

22-10-2009, 16:14

Citaat door Mevr_Feshkel:
Jaa hoor, !!

Wat


Citaat door Nickless25:
vrouwen willen dat ook!

ewa wat zeuren jullie dan!!!

22-10-2009, 16:16

Citaat door n2srina:
ik ga er persoonlijk voor zorgen dat ie verwijderd wordt....

hoe lang gaat het nog duren dan


Citaat door Victorious.:
De hedendaagse Marokkaanse man wil een vrouw die het karakter heeft van moeder Theresa, de rondingen van Jeniffer Lopez, de kookkunsten van Choemisha en de uitstraling van Jessica Alba. Vind je het gek dat er zoveel single mannen zijn. Geen enkele Marokkaanse vrouw zal voldoen aan deze eisen. Misschien moeten jullie je eisen bijstellen

Ik durf te zweren dat je nu dan echt de verkeerde voor je hebt

22-10-2009, 16:18

Citaat door n2srina:
Damn!!!! de juiste woorden!!!




Citaat door hoceima_girll:
onzin!! marokkanen hebben niks te eisen!! marokkanen zijn gewoon MKOWDEN hoe je het ook maar typt


Je leidt aan een identiteitscrisis.
Als je wist waar je geschiedenis lag, had je echt wel wat meer respect voor je volk

22-10-2009, 16:18

Citaat door Victorious.:
De hedendaagse Marokkaanse man wil een vrouw die het karakter heeft van moeder Theresa, de rondingen van Jeniffer Lopez, de kookkunsten van Choemisha en de uitstraling van Jessica Alba. Vind je het gek dat er zoveel single mannen zijn. Geen enkele Marokkaanse vrouw zal voldoen aan deze eisen. Misschien moeten jullie je eisen bijstellen





22-10-2009, 16:19
Waarom hebben de meeste Marokkaanse mannen moeite met een werkende vrouw?
I'm curious..

22-10-2009, 16:20
Vrouwen eisen veel, niet normaal veel.

22-10-2009, 16:21


Dat kan op elke potje past een dekseltje..

22-10-2009, 16:21

Citaat door Nefsii:
[

Hem oa kan steunen in de islam, die hem liefde kan geven, die er netjes en verzorgd en gezond uitziet.
Een vrouw die een goede moeder kan zijn en die respect heeft...

Is dat teveel gevraagd.

Als de vrouwen dit nou ook eens zo wilde, dan was het leven wat makkelijker...

Adios



(PS ik dacht, die andere had ook zoveel reacties iets van 5000, die van dat meisje waarin ze vraagt om een man die haar kan onderhouden )


]

dat gaat allang niet meer over haar eisenpakket

22-10-2009, 16:22

Citaat door Miss_Crazy:
Waarom hebben de meeste Marokkaanse mannen moeite met een werkende vrouw?
I'm curious..

Ik zou het juist prettig vinden


Citaat door Mourri:
Vrouwen eisen veel, niet normaal veel.

Dat komt doordat wij dat ook doen, een van de 2 moet gewoon toegeven en normaal doen, anders kom je er nooit uit...

Het leven is gecompliceerd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9