Bekijk volle/desktop versie : Dell Laptop Inspiron-17.. Help!



21-10-2009, 11:26
Salaam Alykoem mensen,

Wie kan mij advies geven... Ik wil graag een laptop aanschaffen. Gewoon voor "huis-tuin en keukengebruik".

Ik sta op het punt om de Dell Inspiron-17 aan te schaffen omdat de prijs mij aanstaat .

Dus lieve mensen, kan iemand even op de link klikken en mij advieseren http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Laptops/laptop-inspiron-17/pd.aspx?refid=laptop-inspiron-17&s=dhs&cs=nldhs1 Doen of niet?

Groene puntjes worden zeker uitgedeeld

21-10-2009, 13:25


die van 450 is wel goed genoeg vind ik. Celeron proccesor is niet echt te doen. Plus je hebt voor 50 euro meer een groter werkgeheugen en meer opslagruimt

21-10-2009, 13:37

Citaat door Mourri:
die van 450 is wel goed genoeg vind ik. Celeron proccesor is niet echt te doen. Plus je hebt voor 50 euro meer een groter werkgeheugen en meer opslagruimt


Voor de rest is ie dus ok?

Super!! Dankje voor je advies

22-10-2009, 00:03

Citaat door xMaryamx:
Voor de rest is ie dus ok?

Super!! Dankje voor je advies

Voor huis tuin en keuken gebruik is voldoende.

1 grote tip:

Als je je laptop 1e keer aandoet. De accu eruithalen. Alleen op netstroom laten werken. Vervolgens de hele installatieprocedure volgen. Wanneer je klaar bent met procedure: Laptop uit doen. Accu erin. Vervolgens laad je de accu op maar de laptop niet aan doen. Laad het op voor ongeveer een uurtje en dan vervolgens je laptop aan doen. En alleen op de accu laten werken. Dus stekker van je oplader uit je laptop halen. en dan je hele accu verbruiken totdat ie ongeveer op 2 a 3 procent ligt en je oplader er weer in doen. Als je je laptop alleen thuis gebruikt zou je alleen op netstroom kunnen werken. Als jij je laptop aan doet en je laat je accu erin en je stekker van de oplader ook erin dan gaat dit ten koste van je accu. je kan je accu op den duur steeds minder lang gebruiken.

Groeten

27-10-2009, 12:03



Citaat door Mourri:
Voor huis tuin en keuken gebruik is voldoende.

1 grote tip:

Als je je laptop 1e keer aandoet. De accu eruithalen. Alleen op netstroom laten werken. Vervolgens de hele installatieprocedure volgen. Wanneer je klaar bent met procedure: Laptop uit doen. Accu erin. Vervolgens laad je de accu op maar de laptop niet aan doen. Laad het op voor ongeveer een uurtje en dan vervolgens je laptop aan doen. En alleen op de accu laten werken. Dus stekker van je oplader uit je laptop halen. en dan je hele accu verbruiken totdat ie ongeveer op 2 a 3 procent ligt en je oplader er weer in doen. Als je je laptop alleen thuis gebruikt zou je alleen op netstroom kunnen werken. Als jij je laptop aan doet en je laat je accu erin en je stekker van de oplader ook erin dan gaat dit ten koste van je accu. je kan je accu op den duur steeds minder lang gebruiken.

Groeten


Aaah super!! Kijk dit zijn nou tips waar ik wat aan heb