Bekijk volle/desktop versie : Liefde voor sport of zelfmarteling



20-10-2009, 22:18
[ Haha so een sportschool is in de buurt van mij..3 min minuten lopen!
haha loop je langs , zie je die dikkertjes zweten, ze denken dat ze aan het fitnissen zijn, maar schijn bedriegt, haha zie je die dikkertjes op de loopbaan..zelf aan kind die leert lopen, loopt sneller dan hun, en die andere die op die fietsding trappen..er is zo een tvtje bij elke grote apparatuur..zie je ze om de 10 sec. een trap zetten, ze denken vast..: ''nog 30min ga ik lekker naar huis, me vol proppen met eten, O my god..Wat doe ik mezelf aan O my god, ik heb pijn , nog 10 stappen stop ik ermee!'' Denk ik ppfff..waarom die zoveel moeite doen..! in een joggingpak met sprotschoenen en je doet alsof je aan het sporten, val je heus niet af hoor, wie houdt je nou voor de gek ...en die mannen die gaan om vrouwtjes te versieren zogenaamd, een sixpack krijgen denken ze '' ppsst kijk mij nou ''..zie je ze met die Gewichtschijven van 100 kilo , stiekem poepen ze in hun broeken, bah poepbroek..Wat een zwaar werk voor jullie moeders. en die slankies, Ze gaan sporten om zogenaam fit te blijven.. 1 keer in de week, of ff kijken of mohammed of mustapha vandaag aanwezig is..zo niet ga ik me inloggen, loop ik naar de kleedkamer zit daar ff en weer eruit, uitloggen en naar karima]

20-10-2009, 22:26


het is gewoon peeps,...geef me nou gelijk zodat ik vandaag goed kan slapen