Bekijk volle/desktop versie : Is dit nou een huwelijksaanzoek?



Pagina's : [1] 2

20-10-2009, 20:58
Ik was vandaag met een jongen aan het praten die ik al lang ken.
Hij vertelde mij dat hij een eigen huisje heeft gekregen. Hij vond het tijd worden dat hij een eigen huis kreeg omdat hij al 'oud' word.
En ik vertelde hem dat nog redelijk veel mannen van zijn leeftijd nog gewoon thuis wonen waarop hij dit antwoordde: Klopt ja, maar ik vind het gewoon tijd worden om een eigen huis te krijgen. Ik wil over een jaar met je trouwen en dan heb ik al een huis.

En toen was ik dus een hele tijd stil. Maar dit was dus een huwelijksaanzoek denk ik?

20-10-2009, 21:00



Citaat door White_Pearl:
Ik was vandaag met een jongen aan het praten die ik al ken.
Hij vertelde mij dat hij een eigen huisje heeft gekregen. Hij vond het tijd worden dat hij een eigen huis kreeg omdat hij al 'oud' word.
En ik vertelde hem dat nog redelijk veel mannen van zijn leeftijd nog gewoon thuis wonen waarop hij dit antwoordde: Klopt ja, maar ik vind het gewoon tijd worden om een eigen huis te krijgen. Ik wil over een jaar met je trouwen en dan heb ik al een huis.

En toen was ik dus een hele tijd stil. Maar dit was dus een huwelijksaanzoek denk ik?

dat is geen huwelijksaanzoek, maar wat ze in de wereld der gymnastiek 'n driedubbele flikflak noemen

20-10-2009, 21:00
Hij laat weten dat hij met je wilt trouwen en je het niet in je hoofd moet halen om een levenspartner te zoeken.

The end.

20-10-2009, 21:01
Lekker blijven wachten op een real aanzoek.

20-10-2009, 21:01


nounee, niet in woorden geloven..maar op daden rekenen! We gaan zien of je na een jaar met hem getrouwd bent, ik gun het je van harte daar niet van! Maar ik wil niet dat je nu in valse hoop gaat geloven, en later teleurgesteld gaat worden.

20-10-2009, 21:06
Onuitgesproken woorden. Reken er niet op. Wacht nog geduldig af.

20-10-2009, 21:08
Ja..regel snel een huwelijkszaal en negaffa en zo.

20-10-2009, 21:09
Ja, en jij was vast niet de eerste of de laatste aan wie hij dat verhaaltje vertelt.

20-10-2009, 21:11
Lhawa (=lucht)

20-10-2009, 21:12
Ik zou gewoon doorvragen als ik jou was, want dan zit je niet meer met al die vragen. Je staat heus niet voorschut gewoon lef hebben en vragen dan weet je ook waar je staat.

20-10-2009, 21:12
Dat lijkt er wel op he. Als je weet dat die persoon over zoiets gewoon serieus is en hij zei het niet lacherig dan denk ik wel ja

20-10-2009, 21:12
Praatjes vullen geen gaatjes.

20-10-2009, 21:18


Niet opwachten.
Speeltip 5: Spreid je kansen.

20-10-2009, 21:22
Haha, wat een huwelijksaanzoek zeg.

20-10-2009, 21:27
meid ik weet niet wat mannen mankeert maar ik heb zo een collega of is die van jou je vriendje??? collega van mij die heeft al zo vaak hints gegeven maar ik doe alsof ik ze niet hoor. hij zij heb een huis een goede baan en nu wil ik een goed vrouwtje nou wil je met me trouwen ik dacht echt van huh meent ie dit.

hij was me wat uitleggen wat met werk te maken had, tijdens de uitleg zei die luister eens we moeten maar trouwen dan kan ik je dag en nacht helpen

echt weard

Pagina's : [1] 2