Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Creme voor littekens..



Pagina's : [1] 2 3 4

20-10-2009, 18:42
Salam alaikoum allemaal,

Ik gebruik sinds een paar weken de tea tree lijn van kruidvat voor puistjes en mee-eters, dit heeft me echt geholpen want me huid is veel zuiverder geworden.

Nu heb ik nog wel littekens overgehouden van die puistjes en mee-eters.
Wat helpt nou tegen littekens want wil hier ook zo snel mogelijk van af..

Alvast bedankt!

20-10-2009, 18:51


Vitamine E creme schijnt te helpen heb ik gehoord,omdat vitamine E cellen vernieuwt .

20-10-2009, 18:55
wat is dat? hoeveel kostbhet groetjes.

20-10-2009, 19:02
Ergens las ik dat een of andere creme van Biodermal ook goed helpt klopt dit? Ik wil namelijk niet weer zoveel geld uitgeven aan iets wat niet helpt..

20-10-2009, 19:14



Citaat door moslima333:
wat is dat? hoeveel kostbhet groetjes.


http://www.goedgevoel.be/gg/nl/789/Vitamine-E/article/detail/147040/2008/01/23/Wat-doet-vitamine-E-nu-echt-voor-je-huid.dhtml#

hier wat meer info over

Vitamine E creme kun je bij Bodyshop of de Tuinen halen !!

20-10-2009, 19:16

Citaat door CB_Casaouia:
Ergens las ik dat een of andere creme van Biodermal ook goed helpt klopt dit? Ik wil namelijk niet weer zoveel geld uitgeven aan iets wat niet helpt..

Jah , Ik heb ook gehoord dat het goed is voor littekens .Maar ieder huid is anders .Anders moet je het gwn proberen en kijken of het helpt

20-10-2009, 19:22

Citaat door JustTatouzint:
Vitamine E creme schijnt te helpen heb ik gehoord,omdat vitamine E cellen vernieuwt .


Inderdaad Vitamine E creme trouw blijven smeren en alles vervaagt/ verdwijnt...ik gebruik het al jaren! Ik gebruik de vitamine E lijn van de Tuinen..

In combinatie met een microdermabrasie behandeling heb je ook geheid resultaat (vit E versnelt je celvernieuwing en met microdermabrasie behandeling vernieuw je je bovenste huidlaag)...

20-10-2009, 19:30

Citaat door MPSIL:
Inderdaad Vitamine E creme trouw blijven smeren en alles vervaagt/ verdwijnt...ik gebruik het al jaren! Ik gebruik de vitamine E lijn van de Tuinen..

In combinatie met een microdermabrasie behandeling heb je ook geheid resultaat (vit E versnelt je celvernieuwing en met microdermabrasie behandeling vernieuw je je bovenste huidlaag)...


Ok, ik gebruik nu net een weekje de tea tree lijn van de tuinen.
Wasgel, scrubcreme, lotion, dag en nachtcreme wanneer moet ik dan de vitamine e creme gebruiken?

20-10-2009, 19:40

Citaat door CB_Casaouia:
Ok, ik gebruik nu net een weekje de tea tree lijn van de tuinen.
Wasgel, scrubcreme, lotion, dag en nachtcreme wanneer moet ik dan de vitamine e creme gebruiken?


Ik zou de teatree producten gewoon blijven gebruiken als het bij jou past en dan van de vitamine E lijn de tube masker en creme halen, de masker 2x per week gebruiken en met de creme je vlekjes aanstippen met een laag van die creme..die plekjes gaan dan soort van vervellen en dus verdwijnen je vlekjes..

20-10-2009, 19:43
ik heb vandaag die van biodermal aangeschaft.. die kreng heeft me rond de 12euro gekost.. help me over tijdje herinneren als je het resultaat wil weten haha..

20-10-2009, 20:45
12 euro is nog goedkoop, je moest eens weten hoeveel geld mensen uitgeven aan beautyproducten..

Vaak is het ooknog eens total bullits

20-10-2009, 20:56
Rozewater! Pure rozewater! (geen kruidvat)
Ga naar een marokkaanse winkeltje.


Met Vitamine E & het heeft een HEERLIJKE geur. Toen ik het ophad, elke dag 10 complimentjes enso haha. Het vervaagt littekens (alleen had ik ze niet, ik deed meer omdat je huid zo zacht werd en de geur).
Maar die creme voor straie helpt wel, dus het merk is wel goed.

20-10-2009, 21:01


bio oil is heel goed

21-10-2009, 19:35

Citaat door unforgettable:
12 euro is nog goedkoop, je moest eens weten hoeveel geld mensen uitgeven aan beautyproducten..

Vaak is het ooknog eens total bullits



hahaha yes I know dan hebben we het over dior.. la praire.. en meer van die fratsen.. dan hebben we het over minimaal 70 eurooooootjes..

maar die biodermal zag er zo klein en miezerig uit haha

21-10-2009, 23:07
Hmm.. Wat wordt het nu?
Biodermal, bio oil, vitamine E of rozenwater..?

Pagina's : [1] 2 3 4