Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Check Deze Rappers Uit Utrecht

Pagina's : [1] 2 3

sneakdsm
21-11-2002, 11:54

HAI HAI, iedereen kent onderhand raymzter, maar ons nog niet en dat is een schande. Onze naam is D$M (De Strakste Mensen) lees onze BIO en luister naar 3 van onze nummers via de volgende link: www.soundclick.com/destrakstemensen (klik op music voor de nummers) Onze groep bestaat uit 3 marokkanen en 1 half hollander/half syrier. We zijn benieuwd naar jou mening , dus luister het en drop je mening hier. alvast SHOEKRAN en thella (PS, het is allemaal wel met minimaal apparatuur opgenomen.)

Laylainthahouse
21-11-2002, 12:34
He echt leuk man!! Succes, jullie gaan het maken!!

soumaya1
21-11-2002, 17:32
Origineel gepost door sneakdsm HAI HAI, iedereen kent onderhand raymzter, maar ons nog niet en dat is een schande. Onze naam is D$M (De Strakste Mensen) lees onze BIO en luister naar 3 van onze nummers via de volgende link: www.soundclick.com/destrakstemensen (klik op music voor de nummers) Onze groep bestaat uit 3 marokkanen en 1 half hollander/half syrier. We zijn benieuwd naar jou mening , dus luister het en drop je mening hier. alvast SHOEKRAN en thella (PS, het is allemaal wel met minimaal apparatuur opgenomen.) :goedzo: HEEL ERG LEUK!!! KLINKT GOED!!! VEEL SUCCES EN JULLIE KOMEN ER WEL!!!

sneakdsm
21-11-2002, 17:45
bedankt allemaal voor jullie positieve feedback, WIL WEL MEER FEEDBACK,KRITIEK mensen neem ff snel de moeite,. later

Lady_moi
22-11-2002, 20:05

wayow die lied is graaf man da moe een toppie worden

moiself
23-11-2002, 13:04
echt vet man super Ken je intersection?? Die zijn ook goed,ik vind jullie wel wat van elkaar hebben

MrEsco
26-11-2002, 01:28
stelen, roven... Klinkt goed maar een beetje langdradig, the hook kan een beetje harder, the beat klinkt een beetje plat. Maar het is veel belovend... Time to deliver... MrEsco

Shining_Star
26-11-2002, 20:22
KLINKT GOED .......YOU GO MOCRO'Z!!!!!!!!!!! :o

tharifith
04-12-2002, 01:30
Origineel gepost door sneakdsm HAI HAI, iedereen kent onderhand raymzter, maar ons nog niet en dat is een schande. Onze naam is D$M (De Strakste Mensen) lees onze BIO en luister naar 3 van onze nummers via de volgende link: www.soundclick.com/destrakstemensen (klik op music voor de nummers) Onze groep bestaat uit 3 marokkanen en 1 half hollander/half syrier. We zijn benieuwd naar jou mening , dus luister het en drop je mening hier. alvast SHOEKRAN en thella (PS, het is allemaal wel met minimaal apparatuur opgenomen.) Ga zo door jongens echt mooi joh, een beetje hier en daar wat veranderingen (apparatuur maar dat gaf je zelf al aan) maar het is echt veel belovend KLASSE

NA3_NA3
05-12-2002, 22:08
HEY MN GELUID DOET HET NIET MAAR ZET EENS TEKST HIER

Bahjaouia
16-02-2003, 17:09
WAJAAAAAAAAAAAUW als dat sneaky niet is!!!!!! Waaaaaaahahahah wat the fock doe jij nou weer hier....je weet toch

Cheikie
17-02-2003, 15:47
Er is maar een rapper in utrecht en dat is AZIZ AARAB, echt van hem kunnen jullie pas leren! Hij is Utrecht Finest!!!!!!!

babygirl2002
17-02-2003, 18:49

Origineel gepost door moiself echt vet man super Ken je intersection?? Die zijn ook goed,ik vind jullie wel wat van elkaar hebben hahahahaha alsjeblieft intersection is niet te verglijken. met dat muziek. :rolleyes:

angel20
18-02-2003, 11:24
Waarom doe je zo ****t up babygirl je kan toch gewoon ook zeggen wat je ervan vind en niet gelijk gaan afkraken. Jij vind het toch ook niet leuk als iemand intersection afkraakt. Dat meisje zei alleen maar haar mening jij misschien ook maar het komt heel anders over dan hoe je het meent denk ik...

babygirl2002
18-02-2003, 12:51
Origineel gepost door angel20 Waarom doe je zo ****t up babygirl je kan toch gewoon ook zeggen wat je ervan vind en niet gelijk gaan afkraken. Jij vind het toch ook niet leuk als iemand intersection afkraakt. Dat meisje zei alleen maar haar mening jij misschien ook maar het komt heel anders over dan hoe je het meent denk ik... je moet je niet zo aangevaLLen voelen ik zeg alleen me mening klaar. en ik ben niet de enige die zo denkt.... en volgens mij mag je hier reageren en je mening geven en dat doe ik ook.

Pagina's : [1] 2 3