Bekijk volle/desktop versie : Dames help me wat moet ik doen!



20-10-2009, 14:37
Heb de afgelopen dagen zo een erge hoofdpijn. Kan niet eens mijn huiswerk maken of normaal nadenken. Dit ook een aparte hoofdpijn aan de voorkant van mijn hoofd. En bij mijn oren. Heb dit nooit eerder gehaad. Wie komt dit bekent door? Of moet ik toch beter een afspraak maken bij de huisarts??

20-10-2009, 14:39


Misschien heb je te veel stress, dat kan ook voor hoofdpijn zorgen.. Ik zou het ff kalm aan doen en lekker een tijdje op bed liggen...

Allah y shafiek..

20-10-2009, 14:46
Neem een afspraak bij de dokter.
Allah ie shafiek

20-10-2009, 14:48

Citaat door marocloubna:
Misschien heb je te veel stress, dat kan ook voor hoofdpijn zorgen.. Ik zou het ff kalm aan doen en lekker een tijdje op bed liggen...

Allah y shafiek..



Ja maar ik heb geen stress Zou niet weten waar ik over moet stresse. Heb toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter. Ben toch over mijn eigen risico (155euro) heen dus kan ik er beter ook maar gebruik van maken.



20-10-2009, 14:49



Citaat door verhaalmaakster:
Neem een afspraak bij de dokter.
Allah ie shafiek



Heb ik gedaan. Morgen om 9.00 uur ins allah. Hoop dat ik niet voor niks ga. Heb vaker hoofdpijn gehad maar dat was ander soort hoofdpijn en toen kreeg ik oogdruppels en weg was de pijn. Hoop dat ze me nu weer een drug geven want tril van de pijn

Sokran hbiba

20-10-2009, 14:52
http://www.consumed.nl/ziekten/557/Hoofdpijn

20-10-2009, 14:53
Mogelijke oorzaken van hoofdpijn (o.a.):
- alcohol
- roken
- verkoudheid
- griep
- verkramping van hoofd-, nek- en/of schouderspieren door verkeerde houding en/of overbelasting(gewone hoofdpijn, spanningshoofdpijn)
- bloedvat-vernauwing (= vasoconstrictie) van vaten die naar de hersenen lopen (= vasculaire hoofdpijnen, zoals migraine en clusterhoofdpijn)
- voorhoofdsholte-ontsteking (= sinusitis)
- verhoogde oogboldruk (zie glaucoom)
- verhoogde hersendruk (zeer zelden) als gevolg van bijvoorbeeld een herseninfectie, -bloeding of -tumor
- bijwerking van bepaalde medicijnen
- combinatie van bovengenoemde oorzaken

20-10-2009, 14:54

Citaat door verhaalmaakster:
http://www.consumed.nl/ziekten/557/Hoofdpijn



Thnx voor de info.. Allahyester dat het iets ergs is. Morgen weten we ins allah meer. Ik hou jullie op de hoogte.


BTW lovely child!! Van jouw??

20-10-2009, 14:56

Citaat door verhaalmaakster:
Mogelijke oorzaken van hoofdpijn (o.a.):
- alcohol
- roken
- verkoudheid
- griep
- verkramping van hoofd-, nek- en/of schouderspieren door verkeerde houding en/of overbelasting(gewone hoofdpijn, spanningshoofdpijn)
- bloedvat-vernauwing (= vasoconstrictie) van vaten die naar de hersenen lopen (= vasculaire hoofdpijnen, zoals migraine en clusterhoofdpijn)
- voorhoofdsholte-ontsteking (= sinusitis)
- verhoogde oogboldruk (zie glaucoom)
- verhoogde hersendruk (zeer zelden) als gevolg van bijvoorbeeld een herseninfectie, -bloeding of -tumor
- bijwerking van bepaalde medicijnen
- combinatie van bovengenoemde oorzaken



Vet gedrukt is het zeker niet. Andere allah wahlem

20-10-2009, 15:02
Denk dat dit het is, alleen welloe stress


Spanningshoofdpijn (spierspanningshoofdpijn) Spanningshoofdpijn is matige tot soms hevige hoofdpijn aan de voor- en achterzijde van het hoofd ('strakke band om het (voor)hoofd'), die meestal geleidelijk begint en verdwijnt, maar soms ook aanvalsgewijs kan optreden. Spanningshoofdpijn kan uren, dagen tot weken duren. Vaak gaat spanningshoofdpijn samen met andere stress-verschijnselen zoals (op)gejaagdheid en spierpijn in de nek en rug.
Bij episodische of acute spanningshoofdpijn doet de hoofdpijn zich gedurende een bepaalde periode (= episode) voor. Bij de chronische vorm is sprake van aanhoudende hoofdpijn.

20-10-2009, 15:04

Citaat door justme03:
Thnx voor de info.. Allahyester dat het iets ergs is. Morgen weten we ins allah meer. Ik hou jullie op de hoogte.


BTW lovely child!! Van jouw??


Nee joh zal wel niets zijn. Pfff je moest een weten hoe vaak ik of mijn man hevige hoofdpijn hebben.

Ja hou ons op de hoogte! enne ja mijn dochtertje

Thanks

Citaat door justme03:
Vet gedrukt is het zeker niet. Andere allah wahlem

Komt goed inchAllah. Allah ie shefiek

20-10-2009, 19:52

Citaat door verhaalmaakster:
Nee joh zal wel niets zijn. Pfff je moest een weten hoe vaak ik of mijn man hevige hoofdpijn hebben.

Ja hou ons op de hoogte! enne ja mijn dochtertje

Thanks

Komt goed inchAllah. Allah ie shefiek




Ik heb ook heel vaak hoofdpijn. Het is niet de eerste keer dat ik naar de dokter ga voor ' hoofdpijn'. Maar deze pijn heb ik nooit gehad. Ken je dat gevoel als of je je oorspieren (of hoe dat ook het) omhoog trekt dat gevoel heb ik ook maar dan contineu egt raar. Ben ook misselijk ik hoef maar eten te zien en ik ga over mijn nek ( en nee ben niet zwanger alla7fed ).. Insallah is het niks.. Morgen laat khet weten

21-10-2009, 11:52


Ben naar de dokter geweest en het is toch

Spanningshoofdpijn (spierspanningshoofdpijn) Spanningshoofdpijn is matige tot soms hevige hoofdpijn aan de voor- en achterzijde van het hoofd ('strakke band om het (voor)hoofd'), die meestal geleidelijk begint en verdwijnt, maar soms ook aanvalsgewijs kan optreden. Spanningshoofdpijn kan uren, dagen tot weken duren. Vaak gaat spanningshoofdpijn samen met andere stress-verschijnselen zoals (op)gejaagdheid en spierpijn in de nek en rug.
Bij episodische of acute spanningshoofdpijn doet de hoofdpijn zich gedurende een bepaalde periode (= episode) voor. Bij de chronische vorm is sprake van aanhoudende hoofdpijn.


Heb er medicijnen voor gekregen insallah binnen nu en paar dagen ben ik weer de oude ' ik'