Bekijk volle/desktop versie : Bekeerlingen gezocht



20-10-2009, 11:36
Salaam Aleikom Warahmatullahi wabaraktoe

Ik zal me even voorstellen en vertellen waarom ik deze mail/ pm stuur. Wij 2 dames zijn op zoek naar zusters/ broeders die bekeerd zijn naar de Islam die hun verhaal met ons willen delen. Wereldwijd bekeren er elke dag een paar naar het ware geloof de Islam Alhamdoulilah..

Wij zelf zijn ergens anders actief (andere site). Wij zijn bezig met de islam rubriek te uitbreiden en wij zijn op het idee gekomen dat we graag mensen ertussen willen hebben die bekeerd zijn. Het is altijd leerzaam om verhalen van bekeerlingen te lezen, daar kunnen wij een voorbeeld van gaan volgen en beter gaan praktiseren, wij merken dat we veel leren van bekeerlingen, zij staan stevig in hun geloof, maar wij zijn zelf als moslim geboren en staan zwak in ons geloof. Ik wil daar verandering inbrengen voor ons zelf en onze medemoslims.

Ik hoop dat er mensen tussen zitten die ons willen helpen uitbreiden van het geloof. En natuurlijk willen wij jullie ook helpen met het praktiseren van het geloof. Samen staan we sterker.

Voor vragen, contact kunt u ons bereiken via PM, of ons toevoegen op al.islam@live.nl

Alvast bedankt,

Islam_Najat

20-10-2009, 11:44


Moslims die eerst verkeerd bezig waren en uiteindelijk door het licht van Allah zijn geleidt die mogen hun verhaal ook bij ons kwijt.

23-10-2009, 20:55
Je hoort van me InshaAllah