Bekijk volle/desktop versie : Kind van 5maanden en zwanger?



Pagina's : [1] 2 3 4

20-10-2009, 01:08
effe serieus, soms denk ik WAT NOU ALS IK ONGEWENST ZWANGER RAAK


De pil is niet 100procent veilig, en daarnaast heb ik een keizersnede gehad.

Wat nou als ik ongewenst weer zwanger raak, wat dan met die keizersnede? Want hoorde van de gyno dat ik 1jaar moest wachten om weer zwanger te worden aangezien de wond.

Wij zijn zelf van plan om 2/3 jaar te wachten om het opnieuw te proberen



had vandaag een vreemde gevoel in me buik, en was misselijk daarom deze topic

20-10-2009, 01:11


Alles is mekteb. Een telgje erbij is altijd leuk,

20-10-2009, 01:19
Ik ben er zo op tegen. maar ja is elmekteb

20-10-2009, 01:36
geen enkele anticonceptie is 100% betrouwbaar er is altijd een kans op zwangerschap en wanneer die kans zich voordoet kun je alleen hamdoelilah op zeggen en blij mee zijn.
Ik gebruik spiraal en ben ook overtijd.

20-10-2009, 01:37


Waarom ben je er dan zo op tegen?

20-10-2009, 01:40

Citaat door Dessert:
geen enkele anticonceptie is 100% betrouwbaar er is altijd een kans op zwangerschap en wanneer die kans zich voordoet kun je alleen hamdoelilah op zeggen en blij mee zijn.
Ik gebruik spiraal en ben ook overtijd.

echt maar dat kan toch helemaal niet

20-10-2009, 02:46

Citaat door verhaalmaakster:
effe serieus, soms denk ik WAT NOU ALS IK ONGEWENST ZWANGER RAAK


De pil is niet 100procent veilig, en daarnaast heb ik een keizersnede gehad.

Wat nou als ik ongewenst weer zwanger raak, wat dan met die keizersnede? Want hoorde van de gyno dat ik 1jaar moest wachten om weer zwanger te worden aangezien de wond.

Wij zijn zelf van plan om 2/3 jaar te wachten om het opnieuw te proberen



had vandaag een vreemde gevoel in me buik, en was misselijk daarom deze topic



gebruik spiraal , prik en pil , en hij een condoom

hoe groot is de kans dat het raak wordt ??



20-10-2009, 08:41
Lijkt me inderdaad ook eng, een KS is niet niks, je buik is openen gemaakt je baarmoeder en alles moet gewoon weer goed helen voor de volgende komt!

Suc6 meid...

20-10-2009, 08:56
Ik had gister het gevoel dat ik weer zwanger was, kreeg een hartverzakking !!!

De pil die ik nu gebruik is te licht, ik word er doorheen gewoon ongesteld, dus heb gister een zwaardere gevraagd, die kan ik vandaag ophalen.

Heb gister gelijk een duopak zwangerschapstests gekocht, en ik ben NIET zwanger.. gelukkig. Alhoewel het natuurlijk welkom is, wil ik er nog 3 jaar mee wachten.


Echt, ik hield mn adem in tijdens de test.. nog nooit zo zenuwachtig geweest!!

20-10-2009, 09:23

Citaat door verhaalmaakster:
effe serieus, soms denk ik WAT NOU ALS IK ONGEWENST ZWANGER RAAK


De pil is niet 100procent veilig, en daarnaast heb ik een keizersnede gehad.

Wat nou als ik ongewenst weer zwanger raak, wat dan met die keizersnede? Want hoorde van de gyno dat ik 1jaar moest wachten om weer zwanger te worden aangezien de wond.

Wij zijn zelf van plan om 2/3 jaar te wachten om het opnieuw te proberen



had vandaag een vreemde gevoel in me buik, en was misselijk daarom deze topic


Salaam, mijn tante was (wel jaren geleden) ook van haar eerste bevallen met een keizersnede, zij is per ongeluk ook zwanger geraakt na 3 maanden, haar tweede kind was geboren op juist dezelfde datum als de eerste, ze verschillen een jaar,
zij was ook ongerust, maar ze was bij de tweede normaal bevallen en alles was goed gegaan, Allah geeft je alleen wat je aankan

20-10-2009, 09:28
Een vriendin van mij was ook ongewenst zwanger, haar zoontje was ook 4 maanden ofzo. Ze had ook een keizersnede gehad bij de eerste.
De arts zei ook dat ze een jaar moest wachten voordat ze aan een tweede moest beginnen, maar alles is mektab.
Het werd een natuurlijke bevalling, baby en moeder zijn elhamdoelilah gezond.

20-10-2009, 10:38
ik was ook niet gepland zwanger (spiraal is gevallen), mijn zoontje was toen 16 maanden oud en en mijn dochter 4 jr............en ikke , ik heb nu een tweeling van 3 maandjes,,,,,,,,,zwaar, ja inderdaad, maar het is elmektab.....

20-10-2009, 10:45



Citaat door verhaalmaakster:
effe serieus, soms denk ik WAT NOU ALS IK ONGEWENST ZWANGER RAAK


De pil is niet 100procent veilig, en daarnaast heb ik een keizersnede gehad.

Wat nou als ik ongewenst weer zwanger raak, wat dan met die keizersnede? Want hoorde van de gyno dat ik 1jaar moest wachten om weer zwanger te worden aangezien de wond.

Wij zijn zelf van plan om 2/3 jaar te wachten om het opnieuw te proberen



had vandaag een vreemde gevoel in me buik, en was misselijk daarom deze topic



Dan zeg je walhamdoelillah, want dan stond het geschreven en allah doet geen ziel boven haar vermogen belasten.

En heb je getest, ben je overtijd? Spannend misschien krijg je een 2e kindje ienshallah.

20-10-2009, 11:02

Citaat door AbouRfissa:

gebruik spiraal , prik en pil , en hij een condoom

hoe groot is de kans dat het raak wordt ??




Wollahilah je bent ziek

Citaat door PinkPassion:
Geen Sex


Zeg dat maar tegen mijn man

Citaat door Ilovecartman:
Lijkt me inderdaad ook eng, een KS is niet niks, je buik is openen gemaakt je baarmoeder en alles moet gewoon weer goed helen voor de volgende komt!

Suc6 meid...


Precies; En subhAllah ik had het gevoel dat ik zwanger was..

Citaat door Madame_Louisa:
Ik had gister het gevoel dat ik weer zwanger was, kreeg een hartverzakking !!!

De pil die ik nu gebruik is te licht, ik word er doorheen gewoon ongesteld, dus heb gister een zwaardere gevraagd, die kan ik vandaag ophalen.

Heb gister gelijk een duopak zwangerschapstests gekocht, en ik ben NIET zwanger.. gelukkig. Alhoewel het natuurlijk welkom is, wil ik er nog 3 jaar mee wachten.


Echt, ik hield mn adem in tijdens de test.. nog nooit zo zenuwachtig geweest!!



k wil ook 2jaar wachten. Kan ik alle aandacht aan me kleine besteden.
Gebruik je de minipil? die is indd veeeel lichter.

Sorry ik had gisteren een beetje zwangerschapskrampen in me buik. Weet niet eens, wanneer ik voor het laatst ongie was

20-10-2009, 11:05
Mijn broertje en schoonzusje hebben een zoontje van 2 en een dochtertje van 1, ze schelen nog geen 13 maanden. Zij is per ongeluk zwanger geworden en nu als je naar die 2 kijkt vind ik (en zij natuurlijk ook) het geweldig dat ze kort na elkaar geboren zijn want ze groeien echt letterlijk samen op. Het kon bijna een tweeling zijn... Alles is Lmektheb...

Pagina's : [1] 2 3 4