Bekijk volle/desktop versie : Islamitisch kleding

Pagina's : [1] 2

01-03-2002, 21:59
salem alaikoum.

Is er iemand die weet waar ik kan zijn als ik kleding wil laten maken met bijpassend hoofddoeken.

Alvast bedankt,

04-03-2002, 08:20

esselamoe allaikom warahmato allah,

Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar, want het is echt moelijk om de geschikte kleding te vinden

Yazak allaho gairan.

05-03-2002, 18:02
hallo, een tijdje terug had iemand een vraag over wat voor soort islamitische kleding de meeste dragen, want dat meisje ging een winkel openen en ze wilde weten wat iedereen de beste lokatie vond, mocht dat meisje dit lezen kun je reageren of weet iemand waar die topic stond.

27-01-2003, 21:14
assalaam wa alaikum mevrouwen en mejjufrouwen,
mijn moeder maakt hoofdoeken en kleding maar je moet wel in zwolle zijn wellicht kan ik haar promoten bij jullie[ze is goedkoop].
hahaha moge allah jullie rijk maken aan zedelijkheid.
en mijn moeder aan werk.
geintje maar ze maakt enkel hoofdoeken als je belang hebt

27-01-2003, 21:15

Citaat:
Origineel gepost door Mixed_Angel
in deze kikkerland, is de kleding meer bloot dan fatsoenlijk
Asalamoe alaikoem

LOL, gewoon je eigen kleding maken
wasalaaaam

27-01-2003, 21:25

Citaat:
nehhh kan ik niet
Ik ze3ma wel?
gewoon van alles proberen, ahum ik heb 2 linkerhanden :P
wasalam alaikoem

27-01-2003, 21:50

Citaat:
valt er wat voor mij te fixen
LOl
gewoon je prachtige Safraan jurk uit de kast halen, en namaken :P beetje safran erop Voilaaaaa en je bent klaar

27-01-2003, 22:03
assalaam wa alaikum mixed angel ,
ik heb voordat ik antwoord geef op jou vraag nog een tegenvraag.
is mixed angel jou naam dus angel van engel of de angel van een wesp.
enne ze maakt hoofddoeken waardoor je je hoofdharen en je ,je weet wel ,o ja boezem kan verhullen ,tja en voor de rest in allerlei kleuren en vormen maar je kan ook met haar zelf in conclaaf ikke geen verstand van zulke zaken.
moge allah jullie vrouwen rein en zedelijk houden

27-01-2003, 22:17
Salaam wa3alaykoem Wr Wb,

Allahoema Amien...
Maar Zuster ik weet niet waar je woon? Maar mijn tante die verkoopt MassAllah kleding voor moslima's, dit doet ze samen met nog een aantal andere Zusters, ze hebben een lijn genaamd "Soenna Creation" ze verkopen van alles, jurken, pakken, jassen, jilbaabs, en uiteraard bijpassende hoofddoeken....
De winkel en atelier zijn in Brussel, maar er worden weleens dagjes georganiseerd en dan komen ze naar verschillende steden in Nederland, waar ze Moslim-zusters de gelegenheid geven om kleding en hoofddoeken te kopen.
Inscha Allah komen ze binnenkort weer naar Rotterrdam.
Ghair Inscha Allah...
Dan laat ik het je wel weten als je dat wilt.

Wa Salaam,
Je Zustertje

28-01-2003, 10:13
Salaam alaikum zusters,

Voor de mensen die echt iets willen laten maken, mail mij even op marisahm@hotmail.com, dan kan ik je het nummer geven van mijn schoonzusje.

Ze heeft de modevakschool gedaan en maakt Isl. jurken, hoofddoeken etc. Het wordt echt netjes gedaan, alles gelocked enzo.

Ze woont nu in Amsterdam, maar insjallah is ze over 2 maanden in Den Haag te vinden. Als je kunt langskomen, dan kan zij je maten opnemen en de kleding maken.

Salaam alaikum,
Marisah

28-07-2006, 00:22

Citaat door Marisah:
Salaam alaikum zusters,

Voor de mensen die echt iets willen laten maken, mail mij even op marisahm@hotmail.com, dan kan ik je het nummer geven van mijn schoonzusje.

Ze heeft de modevakschool gedaan en maakt Isl. jurken, hoofddoeken etc. Het wordt echt netjes gedaan, alles gelocked enzo.

Ze woont nu in Amsterdam, maar insjallah is ze over 2 maanden in Den Haag te vinden. Als je kunt langskomen, dan kan zij je maten opnemen en de kleding maken.

Salaam alaikum,
Marisah
Salaam Aleikum Zuster,

Ik heb je een email gestuurd...

Wa Aleikum Salaam...

28-07-2006, 10:10

Citaat door Suhayla:

Allahoema Amien...
Maar Zuster ik weet niet waar je woon? Maar mijn tante die verkoopt MassAllah kleding voor moslima's, dit doet ze samen met nog een aantal andere Zusters, ze hebben een lijn genaamd "Soenna Creation" ze verkopen van alles, jurken, pakken, jassen, jilbaabs, en uiteraard bijpassende hoofddoeken....
De winkel en atelier zijn in Brussel, maar er worden weleens dagjes georganiseerd en dan komen ze naar verschillende steden in Nederland, waar ze Moslim-zusters de gelegenheid geven om kleding en hoofddoeken te kopen.
Ghair Inscha Allah...

Wa Salaam,
Je Zustertje
Waar in Brussel zit jouw tante..?

28-07-2006, 10:22

Je kan tegenwoordig op veel plekken abaya's en lange hoofddoeken kopen, zelfs op de markt (in amsterdam en den haag alvast). Verder is er naast de Dappermarkt (A'dam) een Tunesisiche winkel, die een verscheidenheid aan abaya's verkoopt. Je kan die ook heel makkelijk namaken.

28-07-2006, 10:26

Citaat door Suhayla:

Allahoema Amien...
Ghair Inscha Allah...

Wa Salaam,
Je Zustertje
Weetje waneer ze naar Rotterdam komen?

31-08-2006, 19:06

Citaat door The_Reporter:
http://kledingforum.nl
Sjoukran voor het plaatsen

Pagina's : [1] 2