Bekijk volle/desktop versie : Weet je, ik ben zeker van één ding..



Pagina's : [1] 2

19-10-2009, 18:50
[Sommigen van jullie gaan later hun kinderen amper in de ogen durven kijken vanaf dat ze in de puberteit zitten en ook afkomen met zo'n schijtverhaaltjes over "liefde", want dan ga je beseffen dat je geen haar beter bent.

Tfoe mgarba van tegenwoordig, bende zeikende ge/misbruikte wegwerptoestellen eerste klas.]



Voila, dat is dan ook weer gezegd.

19-10-2009, 18:52


en zelf was/ben je voorbeeldig?

19-10-2009, 18:53
Jullie?

19-10-2009, 18:55

Citaat door NL-moslima:
en zelf was/ben je voorbeeldig?


Zo'n vragen had ik wel verwacht, heb geen relaties gehad dus.

19-10-2009, 18:58



Citaat door Madroob:
[Jullie gaan later jullie kinderen amper in de ogen durven kijken vanaf dat ze in de puberteit zitten en ook afkomen met zo'n schijtverhaaltjes over "liefde", want dan ga je beseffen dat je geen haar beter bent.

Tfoe mgarba van tegenwoordig, bende zeikende ge/misbruikte wegwerptoestellen eerste klas.]



Voila, dat is dan ook weer gezegd.




die jongen in je avatar komt me echt bekend voor.



offtopic: jullie? Als je met een vinger wijst naar een ander, wijzen er drie terug naar jezelf

19-10-2009, 19:01

Citaat door miss_rifiatje:
die jongen in je avatar komt me echt bekend voor.



offtopic: jullie? Als je met een vinger wijst naar een ander, wijzen er drie terug naar jezelf


Voila heb mn tekst gewijzigd, blij nu?

'Die' jongen ben ik

19-10-2009, 19:02

Citaat door Madroob:


Tfoe mgarba van tegenwoordig, bende zeikende ge/misbruikte wegwerptoestellen eerste klas.







19-10-2009, 19:04
Het is wel vreemd, dat je later je kinderen dingen gaat verbieden die je zelf wel hebt gedaan. Heel hypocriet, maar ik zeg gewoon ''Nee, mama deed dat ook niet. Jij dus ook niet. ''

19-10-2009, 19:05

Citaat door Madroob:
Voila heb mn tekst gewijzigd, blij nu?

'Die' jongen ben ik




Mijn dag kan niet meer stuk zo blij ben ik



ah je komt me echt bekend voor vandaar,..

19-10-2009, 19:08

Citaat door Madroob:
[Sommigen van jullie gaan later hun kinderen amper in de ogen durven kijken vanaf dat ze in de puberteit zitten en ook afkomen met zo'n schijtverhaaltjes over "liefde", want dan ga je beseffen dat je geen haar beter bent.

Tfoe mgarba van tegenwoordig, bende zeikende ge/misbruikte wegwerptoestellen eerste klas.]



Voila, dat is dan ook weer gezegd.


Merendeel is zeker naar de klote. Maar goed, ieder voor zich natuurlijk. Mijn kinderen geef ik later een goede tarbiya (InshAllah natuurlijk), want dat missen sommige van tegenwoordig, tarbiya naksa.

19-10-2009, 19:10

Citaat door miss_rifiatje:
Mijn dag kan niet meer stuk zo blij ben ik



ah je komt me echt bekend voor vandaar,..


Ja ik ben ooit gevraagd geweest om fotoshoots te doen als model, heb ook in talloze Hollywood films meegespeeld mss vandaar

19-10-2009, 19:10

Citaat door Madroob:
Zo'n vragen had ik wel verwacht, heb geen relaties gehad dus.


de mens maakt fouten, wanneer je berouw toont en leert van je fouten waarom zou je je dan schamen voor je kinderen die je dan uiteindelijk wilt behoeden voor de fouten die jij eerder gemaakt hebt?

19-10-2009, 19:11



Citaat door NL-moslima:
de mens maakt fouten, wanneer je berouw toont en leert van je fouten waarom zou je je dan schamen voor je kinderen die je dan uiteindelijk wilt behoeden voor de fouten die jij eerder gemaakt hebt?


Klopt, maar als men echt berouw zou tonen dan maak je dezelfde fout geen twee, drie of in sommige gevallen meerdere keren.

Die ezels zitten hier ook.

19-10-2009, 19:18

Citaat door Madroob:
[Sommigen van jullie gaan later hun kinderen amper in de ogen durven kijken vanaf dat ze in de puberteit zitten en ook afkomen met zo'n schijtverhaaltjes over "liefde", want dan ga je beseffen dat je geen haar beter bent.

Tfoe mgarba van tegenwoordig, bende zeikende ge/misbruikte wegwerptoestellen eerste klas.]



Voila, dat is dan ook weer gezegd.



Ik ben het met je eens

19-10-2009, 19:19

Citaat door mss_anoniem:
Ik ben het met je eens


Good

Pagina's : [1] 2