Bekijk volle/desktop versie : Gewoon een mening.



21-11-2002, 11:05

Citaat door hakim24a:
Homo zijn is een ziekte, waarom heeft god een vrouw en een man geschapen.

als mijn broer dit zou zijn dan had ikhem liever dood gezien, want dan is het geen kerel meer maar een halfwijf. Een man hoort bij een vrouw en een vrouw bij een man.

Kort samengevat.
Ik zie hem niet als broer meer.

ik hoop dat die mensen zich later toch bekeren naar de islam, en dat Allah hen vergeeft voor de blunder die ze zijn begaan in het leven. De geene die die niet bekeert zijn zullen het heel zwaar krijgen straks.
.

21-11-2002, 11:10


kijk...ik heb niets tegen ze.....maar als mijn broertje het zou zin...nee dat kan niet....................

21-11-2002, 11:27
Iedereen is zoals hij/zij is. Als iemand besluit om homo te worden, tja, ik hou je niet tegen... Ik heb net zoveel respect voor homosexuelen als voor hetero's...
Als iemand die gevoelens nou eenmaal heeft, lijkt het me voor diegene ook niet makkelijk. In plaats van die mensen te steunen en te helpen, boren wij ze nog dieper de grond in door negatieve uitingen....

BlaBla

21-11-2002, 11:38
Laat iedereen in zijn waarde... Allah oordeelt.. het boeit me niet zolang ze me niet aanraken ofzo vind ik het best.

21-11-2002, 11:42


ze doen je toch geen kwaad of heb je er last van hmm ik niet hoor

21-11-2002, 11:45
ik wel hoor, ik ken er echt heel veel. Ouwe leraren van me waren het, buren, kennissen (NL-ers) en een oud-klasgenootje ook!!!

Ze storen mij echt niet hoor!!!!! Dus....maar ik vind het idee...jagh