Bekijk volle/desktop versie : Zegt ze nou nee en bedoeld ze ja.....



03-06-2004, 16:30

Citaat door SmoothOperator:
Vaak hoor je van een marokkaans meisje als je haar leert kennen hoe kuis ze wel niet is, en hoe rustig, maar je hoeft maar haar gebruiksaanwijzing uit je hoofd te leren, en ze wordt helemaal hitsig, dan ineens is het wel ok, vind jammer dat ze niet gewoon straight forward zijn, en gewoon met de flow meegaan, maar ja blijkbaar is stiekem wel ok en straightforward niet....niet erover praten, of juist doen dat je een engeltje bent, maar ondertussen....

PS: Dit is het onderwerp, niet dat we naar paar post ineens over auto`s hebben, en ook geen replies over hoe kuis jij wel niet bent en dat jij dat noooit zou doen bladieblabla....

.

03-06-2004, 16:33


en hoe kuis ben jij wel niet? of heb je niets te doen?....ik raad je aan om is een keer te gaan bidden of naar de moskee te gaan...dan loop je niet met dat soort gedachtes rond

03-06-2004, 16:54
hyahahhahaaaaaaaaaaaaaa

03-06-2004, 17:44

Citaat:
Origineel gepost door minga
en hoe kuis ben jij wel niet? of heb je niets te doen?....ik raad je aan om is een keer te gaan bidden of naar de moskee te gaan...dan loop je niet met dat soort gedachtes rond



had et niet beter kunnen seggu

03-06-2004, 18:36


...waar ging de topic ook weer over?

03-06-2004, 19:33

Citaat:
Origineel gepost door SmoothOperator
Ik zei het toch, we dwalen af van het onderwerp, dus plz als je de wannabe imam wil spelen DON`T....
wat mag hier wel gezegd worden dan??????? we mogen je geen ongelijk geven..... rot ff op, das geen topic meer

03-06-2004, 19:57

Citaat:
Origineel gepost door coalitie
hij zou jij niet een maand of 8 geleden met mij gaan trouwen?
k d8 dat je niet meer wilde... want ik ben nog steeds