Bekijk volle/desktop versie : De leven van Aya



Pagina's : [1] 2 3 4

18-10-2009, 20:09
Ik wil een verhaal beginnen,,

Plaats maar reacties en zeg maar waneer ik kan beginnen

Smahan!!

18-10-2009, 20:13


Hier alvast een beginstukje!!


Mama ik ben thuis. Waga a hbiba en ik gaf haar een kus op der voorhoofd en liep naar de woonkamer.
Trouwens ik ben Aya en ik ben 17 jaar.
Ik woon met me moeder en me 2 broers thuis.
Mijn vader is overleden toen ik 11 jaar was hij was door iemand doodgeschoten.
Tbarkellah hij was zo een goede man waarom hij waarom?
Ik zit er nog elke dag mee. Mij ene broer heet Ilias hij is 20 jaar en me ander broer Yassin van 25 jaar.
We zijn heel erge close met elkaar maar Ilias verdient zijn geld niet op de juiste manier maar toch hou ik zielsveel van hem omdat hij er toch niet uitkan.
Mijn moeder meskiena ze is mijn alles. Mijn vader was zo goed voor haar en zij voor hem. Whollah we zijn er nog op de dag van vandaag kapot van.
Ik zit nog op school de hbo mij school gaat voor alles en zeker voor jongens ik heb maar 1 vriendje gehad en dat was ook de laatste tfoe jongens echte klootzakken.
Ik ben niet lelijk dat al helemaal niet ik ben juist heel mooi ik word heel vaak versierd maar ik trek er niks van.

Zal ik verder gaan??
Smahan

18-10-2009, 20:17
UUUUUUUUUUUUUP 1e fan !!


check ook mijn verhaal

18-10-2009, 20:18
ja up lijkt me leuk verhaal is het waargebeurd
x. sara

18-10-2009, 20:22


zid zid verder!!!

18-10-2009, 20:33
upupup, nieuwe fan

18-10-2009, 20:39
nieuwee fann ga door

18-10-2009, 20:39
Welkom nieuwe Fans, Het is niet waargebeurd

Op de bank zag ik Ilias zitten. 'Heey zussie van me!, Heey broer van me en ik ging zitten.
Oww krijg ik tegenwoordig geen kusjes meer, Whaha sorry schat tuurlijk wel mwaa!
Whaha tfoe niet zo een mongool whah solly bro! Waar is Yassin? Op zijn werk! Oww oke safi is goed maar ik ga naar boven douchen ja? Tuurlijk zussie ik hou je niet tegen . Wahah klootzak
Na het douchen ging ik even op msn. Natuurlijk was Soraya online zij was mijn beste vriendin ik ken haar al 17 jaar mij moeder en haar ouders kennen elkaar al heel lang we zitten ook met elkaar in de klas wij zijn gewoon niet te scheiden.

Sorayaa&Aya(L) zegt: Schatjee van me hartje
Aya&Sorayaa(L) zegt: SorSor alles goed?
Sorayaa&Aya(L) zegt: Hmdl schat en met jou?
Aya&Sorayaa(L) zegt: Hmdl,, zullen we morgen afspreken het is toch herfdtvakantie?
Sorayaa&Aya(L) zegt: Ja tuurlijk schat mag Ilias ook mee??
Aya&Sorayaa(L) zegt: Whaha je bent gek man!!
Soraya vind Ilias namelijk leuk
Sorayaa&Aya(L) zegt: Whaha okee sorry schat morge haal ik je op ja gewoon pathe de munt tog?
Aya&Sorayaa(L) zegt: Tuurlijk ik ga echt niet naar Pathe Arena!
Sorayaa&Aya(L) zegt: Whaha jaah duhh!!!
Aya&Sorayaa(L) zegt: Maar scgat ik ga bidden beslama schat(K)
Sorayaa&Aya(L) zegt: Ja ik ook man Doei schat ik bel je nog(L)

En ik ging offline ik ging naar de douch en deed rodo en pakte gebedskleed en ging Maghreb bidden.
Ik zwelf droeg geen hoofddoek ik was er niet echt klaar voor maar ik bad wel en las uit de qoraan en deed niks verkeerd.
Ik had een hele bos krullen ik heb licht bruin haar en blauwe ogen. Ik trok me Marokaanse jurk aan en ging naar beneden.
'ILIAAAS WAAR IS MAMA' schreeuwde ik door het huis. ZE IS WEEEG, schreeuwde hij terug!!
NAAR WAAR? schreeuwde ik weer terug NAAR DE MOEDER VAN SORAYAA!!
OKEEE! Wahaha we deden soms egt raar. Ik pakt een zak chips en ging op de bank zitten en keek een film op net 5, Ik viel bijna in slaap toen opeens Ilias neer kwam ploffen op de bank. ILIAAAAS wat doe je a sukkel!!! Whaha zussie doe rustig aan. Waha klootzak!! Samen keken we de film af.
Ayaa?? vroeg ilias, Ja Ilias wat is er? Euhmmm hij begon helemaal rood te worden Euhmmm Sssorrrayaa heeft ze een vriendje? WAAAAAAAAAAA Iliaaaas dat meen je niet,,
Zie je Aya meteen zo reageren kijk hoe erg je bent.
Sorry broer van me,, Nee ze heft geen vriendje want zij vind jou ook leuk!!!
Nee whollaah zeg ik zweer,, JAAAA whollaah aitt shokran zussie!

Enn zal ik verder gaan?

18-10-2009, 20:46
Soorry ik moet nu weg maar morgen nog een vervolgie

Boesa Samhan

18-10-2009, 20:57
up meid egt een mooi vervog tbarklellah je hebt egt talent

18-10-2009, 21:02
zo vandag al nieuw en geleik al aan een verhaal begonnen knap van je..:P

19-10-2009, 10:47
De volgende dag werd ik om half 1 wakker pfff zo laat .
Ik ging de douche in en deed mouse in me haren en liet het los.
Ik keek in me kast wat ik zou aantrekken totdat mij telefoon ging het was Soraya.

S: Schatje ben je klaar
A: Ja alleen omkleden en dan ben ik klaar en jij?
S: Ik ben allang al klaar a mongool
A: Whaha oke dan haal me op ja?
S: Safi is goed ik kom er nu aan!!
A: Jallah snel want ik moet je wat zeggen over Ilias!
S:WAAAAAAAAAT zeg nu Aya
A: Whhaah je wordt mijn schoonzusje want hij vind jou ook leuk!!
S: AAAAAAAAAAAAAAH neej dat meen je niet
A: Whaha whollah jallah zied kom snel
S: Kom eraan!!!
En ik hing op, wajooo zou echt leuk zijn Soraya als schoonzusje ik hoop dat het wat wordt want allebei zijn het perfecte mensen nooit doen ze wat verkeerd behalven ilias met zijn drugswereld enzo.
Ik was net klaar toen Soraya aan kwam bellen Ik wou gaan maar Ilias was veelste snel.
Toen hij de deur open deed werden ze allebei zo rood niet normaal!
Whaha ik begon ze helemaal uittelachen, Schatjes van me jullie moeten maar afscheid van elkaar nemen want ik en sorsor gaan weg jallah Ilias je normale gezichtkleur terug.
Whahah zussie ga niet te ver hea, ja klaar Ayaa zei Soraya
Whah Jalah zied voordat we bus missen die duurt altijd zo lang, jalah kom zei Soraya.
Doei Bro!! Doei zussie en Soraya
Toen we aankwamen bij de halte stond Siham en haar sletjescrrew daar echt de hoertje van de buurt tfoe wat haat ik dat soort meiden kijk hoe ze zich alleen kleden ik draag ook skinnies maar altijd een lange jurkje en een jas erover heen Hsoema gewoon geen schaamte voor Allah s.w.t.
Nouja we kwamen daar en ze keek zo vies wajoo niet normaal als blikken konden doden zou ik hier allang niet meer zijn.
Meskiena toen de bus kwam gingen Soraya en ik in het midden zitten omdat we het haten om achter te zitten al die jongens en die herrie tfoe egt een hekel aan en vooral vandaag was het achter een rwina.
Siham en haar crew gingen naturlijk achter zitten en zaten de hele tijd te flirten met de jongens.
Ze zat vooral aan Amin mijn ex tfoe man hij keek de heletijd maar ik gunde mijn blik niet naar hem.
We stapte uit bij centraal station uit en pakte de tram naar muntplein.
We stapte uit en gingen een stukje lopen.
Soraya en ik waren zo druk aan het praten dat ik tegen iemand aan kwam ik viel zo hard op de grond me stuitje deed egt pijn. Ik keek omhoog en zag zo'n mooie jonge niet normaal Oww sorry meid ik ga zag je niet aan komen lopen, Oww maak niet uit hoor hij strekte zijn hand naar mij toe en zei hooi ik ben Fahd
Hhheeey zei ik stoterend ik ben Aya aangenaam. OMG hij is zooo mooi kijk die ogen.
Ben ik nu verliefd? Nee dat kan niet,, We bleven elkaar zo lang aan kijken maar tuurllijk moest Soraya het verpesten. Aya haloo kom we gaan anders missen we de film. Oww sorry ja kom we gaan.
Nou Aya ik ga ook maar ik hoop dat ik je nog een keer tegen kom maar zou ik je nummer mogen?
Euhmm jahoor hier 06........ Oke dank jewel ik bel je vanavond wel ja Ja is goed beslama Fahd,
Doei schoonheid.
AYAAAAAAA kijk hoe knap hij is whollah als jij hem laat gaan ben je me vriendin niet meer wajoo ook zijn naam Fahd hmmm kapot lekker. Whaha rustig SorSor hem laat ik niet gaan ik hoop maar dat hij ook mooi is van binnen....

19-10-2009, 11:21


Hier een vervolgje?
Maar plaatsen jullie nog reacties dan kan ik verder gaan anders doe ik het voor niks!!

Boesa Smahan

19-10-2009, 12:28
upp upp gaa snel verder meid ik zie dat je onlinee bentt
Citaat:

19-10-2009, 12:44

Citaat door nissaatjuhh:
upp upp gaa snel verder meid ik zie dat je onlinee bentt



Ik wil wel verdar gaan maar niemand reageert enzo maar voor jou plaats k wel een vervolgje schat
Smahan

Pagina's : [1] 2 3 4