Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft dit gevoel weleens?



Pagina's : [1] 2

18-10-2009, 17:48
[Als het nu over gaat, dan stap ik over naar een andere nationaleit?

Ik bedoel, in een relatie eh!!]

Motiveer ook even waarom je wel of niet!


18-10-2009, 18:20


Ik heb eigenlijk alleen maar een hongergevoel op dit moment

18-10-2009, 18:24
Hahah Melleke...daar is de keuken, doe alsof je thuis bent.

18-10-2009, 18:27
Ik heb dat nooit gehad .

Niet ieder Marokkaanse jongen is hetzelfde , stel dat jij naar een andere nationaliteit stapt wie zegt dat je daar een goeie zult aantreffen? Begrijp je en ik zie mezelf niet met een ander nationaliteit ik wil echt met een Marokkaanse man eindigen , want er zijn genoeg die wel leuk en met jou op 1 lijn kunnen gaan.

Daarom meid het is niet zo best om het slechte te ervaren maar dat wilt niet gelijk zeggen dat je het moet opgeven! Ik persoonelijk heb ook echt nare dingen meegemaakt , maar dat is nog geen reden om ze te haten en niks met ze wil temaken hebben want ik weet dat er nog genoeg rond lopen die ik wel een kans kan geven .

18-10-2009, 18:29




Zijn er al 5 dames overgestapt?

18-10-2009, 18:30

Citaat door the_casaOuiiaaa:
Ik heb dat nooit gehad .

Niet ieder Marokkaanse jongen is hetzelfde , stel dat jij naar een andere nationaliteit stapt wie zegt dat je daar een goeie zult aantreffen? Begrijp je en ik zie mezelf niet met een ander nationaliteit ik wil echt met een Marokkaanse man eindigen , want er zijn genoeg die wel leuk en met jou op 1 lijn kunnen gaan.

Daarom meid het is niet zo best om het slechte te ervaren maar dat wilt niet gelijk zeggen dat je het moet opgeven! Ik persoonelijk heb ook echt nare dingen meegemaakt , maar dat is nog geen reden om ze te haten en niks met ze wil temaken hebben want ik weet dat er nog genoeg rond lopen die ik wel een kans kan geven .


Ben ik het totaal mee eens. Tot de laatste punt die je hebt gezet

18-10-2009, 18:30
Nee ik heb dat niet gelukkig ik kan niet communiceren met een andere nationaliteit gaat gewoon niet bij mij

18-10-2009, 18:34

Citaat door Safiya_Damin:
Ben ik het totaal mee eens. Tot de laatste punt die je hebt gezet

Gelukkig dat je mijn punt begrijpt. Maar dat is gewoon iets wat ik jou even wou duidelijk maken . Maar volg je hart waar jij je goed bij voelt dat is waar je voor moet gaan natuurlijk , maar aub maak geen fouten waar je achteraf spijt van zult krijgen.

19-10-2009, 23:37

Citaat door the_casaOuiiaaa:
Gelukkig dat je mijn punt begrijpt. Maar dat is gewoon iets wat ik jou even wou duidelijk maken . Maar volg je hart waar jij je goed bij voelt dat is waar je voor moet gaan natuurlijk , maar aub maak geen fouten waar je achteraf spijt van zult krijgen.



Het is gewoon een vraag madame. Ik ben getrouwd met een pure Marokkaan en wil niets liever. Dus niet denken dat ik met dat gevoel zit of ooit zal zitten hhahaha alsjeblieft! Mijn nationaliteit is me alles en dat van mijn man MOET hetzelfde zijn.

19-10-2009, 23:47

Citaat door Safiya_Damin:
Het is gewoon een vraag madame. Ik ben getrouwd met een pure Marokkaan en wil niets liever. Dus niet denken dat ik met dat gevoel zit of ooit zal zitten hhahaha alsjeblieft! Mijn nationaliteit is me alles en dat van mijn man MOET hetzelfde zijn.

Haha ik weet , ik val je ook niet aan lieverd.

Hamdulillah ,insha'Allah zullen jullie het vooraltijd goed hebben met elkaar !!

19-10-2009, 23:50

Citaat door the_casaOuiiaaa:
Haha ik weet , ik val je ook niet aan lieverd.

Hamdulillah ,insha'Allah zullen jullie het vooraltijd goed hebben met elkaar !!


Ik zeg ook niet dat je me aanvalt, maar jij denkt dat ik dat gevoel zou hebben. Ik ben gewoon heeeeeeel nieuwsgierig!!

Maar goed insha'Allah!

19-10-2009, 23:50
Als dit niets wordt, dan doe ik niet meer aan een relatie voor een heel lange tijd, geen mannen.
Maar we hopen natuurlijk dat het wel echt wat wordt, Inch'Allah.

19-10-2009, 23:52



Citaat door Nassira4you:
Als dit niets wordt, dan doe ik niet meer aan een relatie voor een heel lange tijd, geen mannen.
Maar we hopen natuurlijk dat het wel echt wat wordt, Inch'Allah.


Insha'Allah, dat hoor ik ook vaak. Ik ben echter nooit zo geweest. Zeven maanden voor mijn huidige partner was ik gaan scheiden. Toen leerde ik mijn man tegen en ik had helemaal niet het gevoel van voor mij geen man meer, wel in die 7 maanden. Ik heb altijd zoiets van, als het nu niet lukt, misschien straks wel met een andere man.

19-10-2009, 23:55
Nee, of course not! Ik blijf bij mijn nationaliteit, want 't zal vast wel lukken met de andere Marokkaanse man

19-10-2009, 23:55

Citaat door Safiya_Damin:
Insha'Allah, dat hoor ik ook vaak. Ik ben echter nooit zo geweest. Zeven maanden voor mijn huidige partner was ik gaan scheiden. Toen leerde ik mijn man tegen en ik had helemaal niet het gevoel van voor mij geen man meer, wel in die 7 maanden. Ik heb altijd zoiets van, als het nu niet lukt, misschien straks wel met een andere man.



Ameen. Ja, is mijn eerste poging, ach ja, we zien het wel, rustig aan.

Dan had het echt zo moeten zijn bij je. Je weet natuurlijk nooit wat er nog allemaal op je pad komt.

En oja, heeft niets met nationaliteit te maken. Ik val toevallig op die verdomde mocro's, maar ik had net zo goed op een ander nationaliteit verliefd kunnen worden, heb ik niet helemaal in de hand.

Pagina's : [1] 2