Bekijk volle/desktop versie : Hij shietisch, en ik sunnitisch.



18-10-2009, 17:22
But we love each other..

Mijn ouders zullen 't nooit accepteren, zijn ouders accepteren het wel.. En ik weet niet of ik kan leven met zijn gedachtegang..


18-10-2009, 17:24


Het is haram om met een shijiet te trouwen
"Love each otjer" roo7 atqeshath batata mana love a

18-10-2009, 17:25
Hmm, ik zie geen reden waarom niet. Als hij praktiserend moslim is. Ik bedoel je moet met iemand trouwen van het boek van de Islam.

18-10-2009, 17:25

Citaat door NightShadow:
But we love each other..

Mijn ouders zullen 't nooit accepteren, zijn ouders accepteren het wel.. En ik weet niet of ik kan leven met zijn gedachtegang..




allah swt gaat voor alles....verbaast me ook niets dat je ouders hem niet zullen accepteren...en zijn ouders jou wel accepteren,want een vrouw is makkelijker over te halen dan een man

18-10-2009, 17:25


Sjiieten... Afstanddddddd!!!

18-10-2009, 17:26

Citaat door RELNICHT:
Hmm, ik zie geen reden waarom niet. Als hij praktiserend moslim is. Ik bedoel je moet met iemand trouwen van het boek van de Islam.



is een shieiet dat dan??

hun geloven dat ali de laatste profeet had moeten zijn....ze slaan zichzelf...zoveel bid3a subhannallah

18-10-2009, 17:27

Citaat door RELNICHT:
Hmm, ik zie geen reden waarom niet. Als hij praktiserend moslim is. Ik bedoel je moet met iemand trouwen van het boek van de Islam.

Inderdaad iemand van het boek, een praktiserende moslim dus
Shijieten zijn verre van de mensen van het boek, hebben hun eigen regeltjes.

18-10-2009, 17:30
kan iemand mij uitleggen wat dat grote verschil is?

18-10-2009, 17:31

Citaat door RELNICHT:
Hmm, ik zie geen reden waarom niet. Als hij praktiserend moslim is. Ik bedoel je moet met iemand trouwen van het boek van de Islam.


Volgens mij weet je nog niet wat de praktijken van sji'ieten zijn. Je kan nog beter met een Christen trouwen dan met een sji'iet.