Bekijk volle/desktop versie : Ik ging dus boodschappen doen, en de Marokkaanse jongeman...



Pagina's : [1] 2 3 4

18-10-2009, 16:00
[ die voor mij de winkel inliep zag er perfect uit. Leuke koppie, mooie lengte, leuke kledingstijl, kortom the perfect guy. Dus ik dacht, als ik hem hoor praten zal ik vast afknappen. Maar hij groette vriendelijk wat winkelmedewerkers en ik kon bevestigen dat hij goed Nederlands sprak.
Dus misschien was hij wel perfect?

Ik besluit mijn boodschappen te doen en niet veel later sta ik bij de koekjesafdeling. En hij was er ook, maar wat doet meneer daar? Hij was gratis koekjes aan het proeven en heeft na zeker 5 koekjes, het betreffende pakje niet eens gekocht.. ]

Is toch een afknapper? Of vinden jullie niet?

18-10-2009, 16:01


Nee, is toch gratis.

18-10-2009, 16:01
miscchien was hij na het vijfde koekje wel misselijk

18-10-2009, 16:01
Klopt ik zag t ook.. Ik werk bij Albert Heijn..

18-10-2009, 16:02


HAHHAHA DOE IK OOK ALTIJD

18-10-2009, 16:02
nee is kapot stoer.

18-10-2009, 16:05
nee joh
doe ik ook is gwn normaal

18-10-2009, 16:05

Citaat door Tamqeyast:
Nee, is toch gratis.


Ja vooral als je een koekje van de schaal pakt waar veertig hollanders je vooraf aan zijn gegaan, en hollanders wassen nooit hun handen als ze van toilet komen..
Ik hoop dat ze smaken..


Citaat door Lala_Oumaima:
miscchien was hij na het vijfde koekje wel misselijk


Haha, dan nog!
Een echte stoere vent proeft niet, en mocht die een keer toch in de verleiding komen dan koopt die ook het pakje..


Citaat door Stylo:
Klopt ik zag t ook.. Ik werk bij Albert Heijn..


Waarom heb je hem dan niet aangehouden, is toch diefstal


Citaat door Amiraa__:
HAHHAHA DOE IK OOK ALTIJD


Ja vooral als je een koekje van de schaal pakt waar veertig hollanders je vooraf aan zijn gegaan, en hollanders wassen nooit hun handen als ze van toilet komen..
Ik hoop dat ze smaken..


Citaat door Aaaai^Girl:
nee is kapot stoer.


Leg uit...

18-10-2009, 16:14



Is geen afknapper hoor

18-10-2009, 16:15
Heb je 'm lopen stalken in die winkel?

18-10-2009, 16:18

Citaat door Brugwachtster:
[ die voor mij de winkel inliep zag er perfect uit. Leuke koppie, mooie lengte, leuke kledingstijl, kortom the perfect guy. Dus ik dacht, als ik hem hoor praten zal ik vast afknappen. Maar hij groette vriendelijk wat winkelmedewerkers en ik kon bevestigen dat hij goed Nederlands sprak.
Dus misschien was hij wel perfect?

Ik besluit mijn boodschappen te doen en niet veel later sta ik bij de koekjesafdeling. En hij was er ook, maar wat doet meneer daar? Hij was gratis koekjes aan het proeven en heeft na zeker 5 koekjes, het betreffende pakje niet eens gekocht.. ]

Is toch een afknapper? Of vinden jullie niet?




Vind dat juist stoer. Is juist goed, hij doet zijn ding en waarom zou hij het laten staan als het gratis is? Hij vind ze lekker.. Dus ik zou zeggen.. Ik wil mee eten koekiemonster..

18-10-2009, 16:20

Citaat door Suikerklontjje:



Is geen afknapper hoor


Leg uit..


Citaat door loekie:
Heb je 'm lopen stalken in die winkel?


Haha zoiets, maar na dat koekjesgebeuren was ik afgeknapt..


Citaat door Proud2CallMeG:

Vind dat juist stoer. Is juist goed, hij doet zijn ding en waarom zou hij het laten staan als het gratis is? Hij vind ze lekker.. Dus ik zou zeggen.. Ik wil mee eten koekiemonster..


Is niks stoers aan, hij heeft gegeten omdat hij ze lekker vond en omdat ze gratis waren.
Een echte man koopt een pak en gaat thuis proeven..
Vind ik dan...

En als je had mee willen eten durf ik te wedden dat hij je met een boze blik had weggestuurd...

18-10-2009, 16:22


hahaha hij knapte op jou af

18-10-2009, 16:22

Citaat door ta7amoesht_:
Hoe lang heb je hem in de gaten gehouden hé?



Lang genoeg om mijn conclusies te trekken..

18-10-2009, 16:23

Citaat door noah1:
hahaha hij knapte op jou af



Denk je?
Ik had wel mijn sexyhuisoutfit aan..

Pagina's : [1] 2 3 4