Bekijk volle/desktop versie : Mirjam rapster!!!



Pagina's : [1] 2

03-06-2004, 13:08
Er was vorige week op tv een documentaire ging over een marokkaanse meisje uit ada'm die heel veel problemen heeft gehad en nu rapt en voornamelijk over haar problemen. Wie heeft het gezien!!!

Ze was echt goed respect voor haar!!!!!

04-06-2004, 18:38


ja oke mischien was haar kleding niet echt zo mocro oke maar toch hoe ze zich gedroeg en ze is zo jong en al zoveel problemen en dat ze er zo over duurft te praten is toch ook goed of niet soms!!! maar ja ze kan zeker wel goed rappen!!!! zij zal het zexer wel maken!!

04-06-2004, 20:54
ja ik heb het 0ok gezien .. ze had zeker veel pr0blemen zij en haar br0ertje t0g..

04-06-2004, 21:07
ja dat je zoveel problemen hebt en dat je dan daarover gewoon op tv duurft over te praten wollah als je dat durft ben je echt stoer!!! en vooral als mocro zijne.

04-06-2004, 21:08



Citaat:
Origineel gepost door mcfatoush
ja dat je zoveel problemen hebt en dat je dan daarover gewoon op tv duurft over te praten wollah als je dat durft ben je echt stoer!!! en vooral als mocro zijne.
Zeker ..

05-06-2004, 01:15
http://info.omroep.nl/ncrv/home?nav=njvbIsHtGPFyBuDgH

07-06-2004, 17:30
wat je wat ook tof was na zoveel problemen zag je haar bidden wollah daarom respect voor haar!!!!

07-06-2004, 18:16

Citaat:
Origineel gepost door mcfatoush
ja dat je zoveel problemen hebt en dat je dan daarover gewoon op tv duurft over te praten wollah als je dat durft ben je echt stoer!!! en vooral als mocro zijne.
Precies

07-06-2004, 22:52
MARYAM ONZE BADBRYA!!! IS EEN VRIENDIN VAN ME ZIJ IS GRUWLIJK GOED RESPECT VOOR HAAR...

08-06-2004, 12:43
zeker Respect v0or haar ..

08-06-2004, 18:29
ja toch zexer ze moet gaat het zexer maken inschallah

08-06-2004, 18:52

Citaat:
Origineel gepost door SHAYO
MARYAM ONZE BADBRYA!!! IS EEN VRIENDIN VAN ME ZIJ IS GRUWLIJK GOED RESPECT VOOR HAAR...
dus shayo

je kent die maryam als ze een cd of zo heeft moet je me het wel effe vertellen want ga hem gelijk halen of als ze in den haag komt opterden.!!!

22-06-2004, 17:37



Citaat:
Origineel gepost door mcfatoush
dus shayo

je kent die maryam als ze een cd of zo heeft moet je me het wel effe vertellen want ga hem gelijk halen of als ze in den haag komt opterden.!!!
ja ja ze was zondag in den haag man we lipen haar toevallig tegen het lijf ze schrok ze dacht what the xxxx ben ik nu al bekend in Den haag, ze vroeg ook komen jullie uit amsterdam maar het is echt een schat van een meid echt heel flex een praatje met er gemaakt.
wallah je kan het wel aan haar vragen wat ze van den haag vond!!!!

saaai zal ze zeggen dat was wel jammer van het publiek.

ewa thalla

01-07-2004, 23:25
wejouu ik heb egt respect voor deze meid
wat ze allemaal heeft meegemaakt en tog blijft ze volhouden.....Egt goed van haar joh>>>

02-07-2004, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door Arabic_Zina
echt meid net als haar heb ik echt RESPECT voor, na al die problemen, super veel mensen hebben het goed, leven nog thuis,nog bij beide ouders en genoeg brood....

bismileh arahmen arahiem

ik heb het echt met haar te doen.. ik heb gehuild toen ik las en zag in die documentare dat haar moeder is overleden en haar vader uitzicht was gegaan...harder en erger kun je gewoon niet meemaken

ik hoop dat ze het echt gaat maken zij verdient het en echt een stem van een engel en hoop dat ZE INTERNATIONAAL ook nog mag uitbreken want haar tekstenzijn gruwelijk en beter dan die stinkteksten van jarule of ashanti en britney spears die vol van geld zitten en dan zehma over boys en liefde zingen, by the way die kunnen eens niet zingen
jammer dus dan meeste mensen het hebben gemaakt terwijl er mensen zijn die die kans miljoen keer erger hadde moeten hebben net als maryam.. met haar realistische indrukwekkende teksten


allaha ie 3ouwn ha inshallah.....


RESPECT
helemaal met je eens. INSCHALLAH

peace

Pagina's : [1] 2