Bekijk volle/desktop versie : Met de kracht van Allah.. Subhanallah deze man bezit 260 PK.



18-10-2009, 04:20


http://www.youtube.com/watch?v=lzAxhVclJ9c&feature=related

De normale mens kan niet eens 1 pk bezitten.

Hij scheurt muntstukken in tweeën.

Hij tilt vrachtwagens.

etc etc...

Subhannalah.. deze man zou Badr Hari opeten en uitspugen. Het gaat niet om wie de sterkste is. Het gaat erom wie de kracht van Allah verdient, want deze man is humble en normaal en aanbidt Allah en krijgt daarvoor credit dat hij zoveel kinderen heeft die allemaal moslim zijn. Dit noem ik nou berouw tonen en blij zijn met wat je hebt in deze wereld.

Je kunt wel zeggen dat hij geluk heeft, maar dit is weer een keuze. Zo wordt de ene blind geboren en kan rekenen als de beste en zo heb je mensen die niet kunnen lopen, maar wel aan een sport doen of zelfs kunnen auto rijden.

Wees blij met wat je hebt.

Zo kan deze man bijvoorbeeld:

Niet meer werken

Nooit in de gevangenis.

Hij moet 15 keer per dag zn gevoelens kwijt.

Hij kan niet boos worden op iemand. Hij moet dus altijd op zn hoede zijn voor zijn eigen sterkte.

Maar toch is hij moslim en dat is het laatste wat telt.

PS:
Één paardenkracht werd ook gedefinieerd als het vermogen dat nodig is om een last van 75 kilogram stapvoets te hijsen (dat wil zeggen met een snelheid van 1 meter per seconde, oftewel 3,6 kilometer per uur). BRON WIKIPEDIA

Deze man bezit 260 PK en zijn vader nog veeeeeel meer..

Subhanalah.

18-10-2009, 04:32


Nep, als hij geen hand durft te geven vraag ik me af hoe hij dan met zijn vrouwen kan "slapen".

18-10-2009, 04:37

Citaat door __Taliban__:
Nep, als hij geen hand durft te geven vraag ik me af hoe hij dan met zijn vrouwen kan "slapen".


Mensen hebben onderzoek gedaan en hij is zelfs op tv en dan nog denk je over zijn fysieke aard. Hij heeft daar waarschijnlijk wel iets op verzonnen om dat aan te pakken. Je gaat hem dat ook niet vragen hoe die dat doet slaat ook nergens op. Hij heeft bewezen en is onderzocht dat hij dat bezit, wat wil jij er aan veranderen. Ik vind het heel apart.

Jij verwacht zeker een bodybuilder met spieren waar je U tegen zegt, maar nee er zal nog wel eens een verhaal komen over een jongetje dat niet een 50kg weegt, die een vrachtwagen kan tillen. Ga je dan nog steeds hetzelfde zeggen.

18-10-2009, 04:49
Hij zij ook dat ze vader wel 840pk aan kracht bezat, Allahu A3lem.
Dat hij 260pk kracht bezit is al een grote gunst van Allaah swt.
Ik kan me wel voorstel dat hij zich druk maakt om geen ruzie met mensen te krijgen, want dan blijft er niet echt wat heel van ze.
Macha Allah, wala 7oela wala koeta ila bilaah.

18-10-2009, 12:08


Weet ie zeker dat het geen 180cc is? Wroem wroem door je straat als een wegpiraat?


18-10-2009, 12:13
Haha die mocrotjes zijn gek op scooters.

18-10-2009, 12:28
LOL! En het grappige is, mensen geloven hem nog ook!!! : )))

18-10-2009, 12:29
Ik geloof er niets van.. dus hij kan meer dan 19500 kilo tillen?
Daar zou The Hulk jaloers op zijn.

18-10-2009, 12:33
Ja tuurlijk ik kan niet slapen en ga van vrouw naar vrouw.Dit is zwaar nep.
Die muntstukken die waren aan elkaar geplakt....

18-10-2009, 12:41

Citaat door Abu_Khuzaymah:
Weet ie zeker dat het geen 180cc is? Wroem wroem door je straat als een wegpiraat?



volgens mij kunnen alleen mocro's dit soort kunsten echt goed
ik zie het hier jochies van een jaartje of 9 al oefenen op een fiets