Bekijk volle/desktop versie : Een mooie kluis



17-10-2009, 23:08
E salamoe ailaikoem warahmatoe Allahi wabarakatoeh,

Bismi Allah,

Ik ben zo blij dat ik mijn geliefde broeders en zusters te woord mag staan .
Ik vind dat mijn geliefde broeders en zusters het mooiste en het beste verdienen in dit leven insha'Allah, jij bent het beste en verdient het beste.

Ik vraag Allah om deze korte woorden wat ik zal vertellen de mensen hun harten te laten raken, omdat ze uit mijn hart komen voor jullie.

Ik hoop dat alles goed met je gaat geliefde broeders en zusters insha'Allah..

onze mooie kluis.... Onze mooie kluis in dit leven denken we al vaak aan geld en mooie zaken die onze leven mooi maken. Elhamdulillah het is niet Haram om mooie zaken te dragen en mee te leven. ....

Wees mooi zoals Allah subhana wata3ala ons heeft verteld , en de Profeet salla llahoe wa3alaihi wasalam...

Walakin geliefde broeder en zusters moge Allah jullie genadig zijn en al het mooie geven in deze dounia en Al aghierah (hiernamaals), wil ik mezelf als eerste herinneren om deze kluis ook met zaken te vullen die onze harten mooi maken en onze kluis mooi maken. Deze kluis waar ik het over heb is de kluis die ik en iedereen Insha'Allah geliefde broeder en zuster zullen vinden in onze graf.

Alstjeblieft vul je kluis met het goede zodat we het kunnen vinden in onze graf...... Sorry, dat ik je heb gestoord maar ik wens je het allerbeste toe.

http://www.youtube.com/watch?v=7jEXSjzq1R8

Bark allahoe fayk voor je tijd en aandacht...

Tot snel

salamoe ailaikoem warahmatoe Allahi wabarakatoeh,

17-10-2009, 23:19


Ik zou graag luisteren naar het filmpje, maar mijn familie slaapt al en ik wil ze niet wakker makken.
Anyway bedankt voor het plaatsen en moge Allah jou belonen met wat mooiers.
Meer dan groen kan ik niet geven

17-10-2009, 23:21
Is mijn reactie soms niet geplaatst? of heb je twee van dezelfde topics open staan?

17-10-2009, 23:31
bismi llaah

18-10-2009, 01:12



Citaat door da3wa_elhob:
E salamoe ailaikoem warahmatoe Allahi wabarakatoeh,

Bismi Allah,

Ik ben zo blij dat ik mijn geliefde broeders en zusters te woord mag staan .
Ik vind dat mijn geliefde broeders en zusters het mooiste en het beste verdienen in dit leven insha'Allah, jij bent het beste en verdient het beste.

Ik vraag Allah om deze korte woorden wat ik zal vertellen de mensen hun harten te laten raken, omdat ze uit mijn hart komen voor jullie.

Ik hoop dat alles goed met je gaat geliefde broeders en zusters insha'Allah..

onze mooie kluis.... Onze mooie kluis in dit leven denken we al vaak aan geld en mooie zaken die onze leven mooi maken. Elhamdulillah het is niet Haram om mooie zaken te dragen en mee te leven. ....

Wees mooi zoals Allah subhana wata3ala ons heeft verteld , en de Profeet salla llahoe wa3alaihi wasalam...

Walakin geliefde broeder en zusters moge Allah jullie genadig zijn en al het mooie geven in deze dounia en Al aghierah (hiernamaals), wil ik mezelf als eerste herinneren om deze kluis ook met zaken te vullen die onze harten mooi maken en onze kluis mooi maken. Deze kluis waar ik het over heb is de kluis die ik en iedereen Insha'Allah geliefde broeder en zuster zullen vinden in onze graf.

Alstjeblieft vul je kluis met het goede zodat we het kunnen vinden in onze graf...... Sorry, dat ik je heb gestoord maar ik wens je het allerbeste toe.

http://www.youtube.com/watch?v=7jEXSjzq1R8

Bark allahoe fayk voor je tijd en aandacht...

Tot snel

salamoe ailaikoem warahmatoe Allahi wabarakatoeh,


Shokran broeder voor het plaatsen.
moge allah je belonen insha allah

18-10-2009, 21:47
bismi llaah