Bekijk volle/desktop versie : Ik ben opgelicht



Pagina's : [1] 2 3

17-10-2009, 19:30
ik zou een blackberry via een ''bedrijf'' krijgen.
Maar ik moest eerst geld overmaken, dat heb ik dus gedaan..
Maar ik heb nooit een blackberry ontvangen en ik zou hem ze3ma binnen 24 uur krijgen.. we zijn nu al 3 dagen verder.

Wat moet ik nu precies doen, kheb de bankreknr, emails etcc

17-10-2009, 19:37



Citaat door EchteMocro:
ik zou een blackberry via een ''bedrijf'' krijgen.
Maar ik moest eerst geld overmaken, dat heb ik dus gedaan..
Maar ik heb nooit een blackberry ontvangen en ik zou hem ze3ma binnen 24 uur krijgen.. we zijn nu al 3 dagen verder.

Wat moet ik nu precies doen, kheb de bankreknr, emails etcc


Achter je geld aangaan. Als ze niet meewerken, start je een civiele procedure. Raadpleeg je rechtsbijstandverzekeraar en anders een jurist.

17-10-2009, 21:02

Citaat door R.Abdel:

Achter je geld aangaan. Als ze niet meewerken, start je een civiele procedure. Raadpleeg je rechtsbijstandverzekeraar en anders een jurist.



Ik ben van plan om maandag naar de politie te gaan met verhaal, bankreknr en die email ik heb alles zwart op wit.

Ik begrijp niet dat er zulke mensen bestaan.

17-10-2009, 21:09

Citaat door Toppie123:
Je hebt zeker geld overgemaakt via Western Union of niet?



nee hoor, gewoon via inetbankiere dus ik heb de afschrift ook en ze hadden me ook gemailt dat ze het geld hebben ontvangen en dat ik hem gisterochtend zou ontvangen. Maar heb dus niks ontvangen en ze reageren ook niet meer op mijn e-mails.

17-10-2009, 21:15



Citaat door Toppie123:
Wat is de naam van het bedrijf? Ik zou ze bellen als ik jou was...Daarna een brief sturen..Daarna nog een brief via een incassobureau..



Ik heb geen nummer, ze zijn bezig met een ''verhuizing'' en ze zouden me de nummer sturen wat nooit is gebeurd dus. Heb wel een factuur dat ze me hebben gestuurd hoe ik de bb moest bestellen. Daar staan wel adressen op. Het heet Electro. Ze reageren wel op andere klanten maar niet op mij, want had een fake-email gemaakt dat k ze3ma geinteresseerd in een bb was ewa daar reageren ze wel gelijk op.. en mij laten ze gewoon 2 dagen hangen.

17-10-2009, 22:14
Conclusie, je bent opgelicht.

die blackberry was zeker niet zo duur, waarschijnlijk is je geld nu ergens op een rekening van een nigeriaan.


En een echte mocro wordt niet opgelicht (sorry kon et niet laten )

17-10-2009, 22:17
rabi ie ghlef

Is het via een site of gewoon marktplaats. Is het een nederlandse rekeningnummer.
Als dat zo is dan moet je me pm-en dan kan ik je helpen.

17-10-2009, 22:49
Probeer eerst het bedrijf zelf te benaderen, wellicht dat er gewoon iets verkeerd is gegaan. Als je merkt dat het niet vlekkeloos verloopt of als er een luchtje aan hangt kun je je rechtsbijstandverzekeraar benaderen. Indien je deze niet hebt kan ik je helpen met het starten van een civiele procedure.

17-10-2009, 23:47
storneren?

17-10-2009, 23:53

Citaat door _Princessa_:
storneren?


Storneren kan niet als je het zelf overmaakt.

17-10-2009, 23:55
Storneren kan niet als je het zelf hebt overgemaakt.


Topicstarter; veel post word niet bezorgd in 't weekend, wacht maandag af zo niets dan dinsdag maatregelen nemen.

Maar wel weer vreemd dat ze niet reageren op JOU mail maar wel op die FAKE email. Google naar dat bedrijf kijk of er slechte ervaringen zijn etc?

18-10-2009, 05:21
En jij noemt jezelf een echte Marokkaan

18-10-2009, 14:40


Bestaat het bedrijf uberhaupt wel? Kvk nummer ?

18-10-2009, 20:57
Het enige wat je kunt doen is het snel vergeten, dat scheelt je weer wat grijze haren.

Naar je centen kun je immers fluiten, en sorry dat ik het zeg, maar JIJ BENT ECHT DOM!

18-10-2009, 21:55
Ik ben trouwens een dame, en ik kan het niet helpen dat ik naief ben in dat soort dingen. Ik ga morgen afwachten en daarna zal ik verdere maatregelen nemen.

Pagina's : [1] 2 3