Bekijk volle/desktop versie : Overig Help aub



17-10-2009, 18:52
Ik heb een opdracht op school gekregen.
En die opdracht is om 3 gedichten te maken/ of zoeken die over een bepaald boek gaan.

Jammer genoeg mocht ik het boek niet zelfkiezen.

Ik zal een samenvatting over het boek geven, misschien dat je me kan helpen om gedichten te vinden die over de gevoelens van de hoofdpersoon gaat, of over het verhaal zelf. Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Hier is de samenvatting:

Samenvatting:
Dit verhaal gaat over een jonge jongen. Die van de Antillen komt naar Nederland om door te breken als dj. Zijn grootste voorbeelden zijn dj tiesto en armin van buren. Hij overnacht bij zijn tante die in Nederland woont. Maarlater krijgen ze een beetje ruzie over de tijden en regels van zijn tijden en denkt hij voor zichzelf te kunnen zorgen. Maar dat valt hem toch zwaar voor hij het weet zit hij zonder geld en ontmoet hij een foute jongen. Die hem werk aanbiedt wat veel en snel geld verdient dat klinkt als muziek in de oren tot hij erachter komt wat het is. Maar is nu te ver in de groep meegewerkt hij kan nou niet meer terug. Als hij ook nog eens een meisje tegen komt die alles voor hem blijkt te betekenen. Word het lastig hij wil niet dat zij komt te weten dat hij seks heeft met oudere mannen. Maar naar maten het verhaal verder gaat en hij erachter komt. Dat met die man waarmee hij loopt te rotzooien de vader is van zijn vriendinnetje. Stort de wereld voor hem in. Hij verzint een plannetje om die man eens flink terug te pakken omdat hij het niet vind kunnen dat hij dit kan doen tegenover ze dochter. Toen hij nog een andere keer met die had afgesproken had hij een plannetje gemaakt om hem te pakken. Hij had foto’s en filmpjes en geluid opnames gemaakt, voor bewijs, voor het geval hij voor de rechter komt. Maar dat is niet nodig want zo ver komt het niet. Later waarschuwt de man hem te vluchten uit het land. Maar dat is hij niet van plan en is terug gegaan naar zijn tante

17-10-2009, 19:39


Aub help me!

17-10-2009, 21:55
Help me gewoon