Bekijk volle/desktop versie : Mijn moeder..



Pagina's : [1] 2 3

17-10-2009, 18:38
Heeft weer zo een bui dat je beter 98363261287 km verderop kan zijn.. Alles irriteert haar, zelfs ik nu in me kamer zit roept ze me elke keer om kritiek op te leggen..

Wie maakt dit ook mee??

17-10-2009, 18:42


ik soms maar dan geef ik haar ook geen aandacht

17-10-2009, 18:44
Mijn nicht. Maar goed, ze heeft gewoon soms haar buien.

17-10-2009, 18:46

Citaat door KroellieJ:
ik soms maar dan geef ik haar ook geen aandacht


ja dat probeer ik maar als zij mijn steeds roept lukt dat moeilijk, ik probeer ook dan zosnel mogelijk uit de voeten te gaan..

17-10-2009, 18:48



Citaat door xDinaliCiOusx:
Mijn nicht. Maar goed, ze heeft gewoon soms haar buien.



ma3lich,, wees blij dat ze niet altijd bij ej is wanneer ze die buien heeft.,

17-10-2009, 18:50

Citaat door MamaS_Kindje:
ja dat probeer ik maar als zij mijn steeds roept lukt dat moeilijk, ik probeer ook dan zosnel mogelijk uit de voeten te gaan..



ga dan naar een vriendin/nicht/nichtje

17-10-2009, 19:18

Citaat door KroellieJ:
ga dan naar een vriendin/nicht/nichtje



heb niet zoveel vriendinnen en nichten heb ik maar twee die ver weg wonen helaas moet doorbijten

17-10-2009, 19:21

Citaat door MamaS_Kindje:
heb niet zoveel vriendinnen en nichten heb ik maar twee die ver weg wonen helaas moet doorbijten



zij heeft het recht om zo tegen jou te zijn... lees je eigen locatie voor verdere informatie

17-10-2009, 19:24

Citaat door Nefsii:
zij heeft het recht om zo tegen jou te zijn... lees je eigen locatie voor verdere informatie



Ja dat weet ik wel, maar soms wil ik wel klagen dat lucht op hahaha

17-10-2009, 19:25
Ze wilt je irriteren, en rust niet tot jij het ook gehad hebt. Zij is nu boos en nu wilt ze jou ook boos maken. Zo is dat toch?
Tenminste zo ervaar ik dat, verschrikkelijk gewoon

17-10-2009, 19:45

Citaat door _soraya__:
Ze wilt je irriteren, en rust niet tot jij het ook gehad hebt. Zij is nu boos en nu wilt ze jou ook boos maken. Zo is dat toch?
Tenminste zo ervaar ik dat, verschrikkelijk gewoon


mensen irriteren haar of der zit haar wat dwars en dan wilt ze het opmijn afreageren, vind het gewoon probleem maar soms word het te veel.

17-10-2009, 19:47
Wat ik doe als mijn moeder zulke buien heeft is gewoon aanhoren wat ze zegt zonder te luisteren.

17-10-2009, 19:49



Citaat door MamaS_Kindje:
mensen irriteren haar of der zit haar wat dwars en dan wilt ze het opmijn afreageren, vind het gewoon probleem maar soms word het te veel.


heeft ze een bepaalde ziekte, daar kan het ook aan liggen.
Je moet echt sabr hebben. Wanneer ze jou afsnauwd, meot je juist heel lief doen. Lieve woorden zeggen, zachtjes tegen haar praten( dus jouw stem niet verheffen). Welk moeder zou dan nog gemeen tegen haar dochter zijn?

17-10-2009, 19:55

Citaat door _soraya__:
heeft ze een bepaalde ziekte, daar kan het ook aan liggen.
Je moet echt sabr hebben. Wanneer ze jou afsnauwd, meot je juist heel lief doen. Lieve woorden zeggen, zachtjes tegen haar praten( dus jouw stem niet verheffen). Welk moeder zou dan nog gemeen tegen haar dochter zijn?



Ik weet niet hoe jij dit weet maar dat is wel zo ze gaat miskina om de twee weken naar psijchiater.

17-10-2009, 19:57
Uhm,

Ook ik heb die tijd mee gemaakt hoor, dat is heel normaal ik denk dat elke moeder af en toe zulke dagen heeft DOOD normaal. Geniet er maar van, als je eenmaal het huis uit ben ga je zoiets echt missen.
Citaat door MamaS_Kindje:
Heeft weer zo een bui dat je beter 98363261287 km verderop kan zijn.. Alles irriteert haar, zelfs ik nu in me kamer zit roept ze me elke keer om kritiek op te leggen..

Wie maakt dit ook mee??

Pagina's : [1] 2 3