Bekijk volle/desktop versie : - Zou je kunnen trouwen..



Pagina's : [1] 2 3

16-10-2009, 21:37
[ Met een persoon die (ex) eigenaar is van een bar/cabaret/club (met of zonder prostitutie).

Ja of nee..
Waarom wel of waarom niet?]

16-10-2009, 21:39


Nee.

Haar geloof moet op nummer 1 staan.

16-10-2009, 21:39
ik pers haar eerst een beetje af en maak haar wat geld afhandig. en dan schop ik haar weg, ben je helemaal gek geworden ofzo. genoeg normale meisjes hoor, en er zijn genoeg normale mannen voor de vrouwen.

het moet niet gekker worden hierzo

16-10-2009, 21:40

Citaat door Mourri:
Nee.

Haar geloof moet op nummer 1 staan.

Duidelijk.


Stel, diegene is eigenaar geweest van zoiets. Achteraf heeft diegene spijt. Zou je het daarna wel kunnen overwegen?

16-10-2009, 21:40



Citaat door Mokeraar:
ik pers haar eerst een beetje af en maak haar wat geld afhandig. en dan schop ik haar weg, ben je helemaal gek geworden ofzo. genoeg normale meisjes hoor, en er zijn genoeg normale mannen voor de vrouwen.

het moet niet gekker worden hierzo


Heb je gelijk in

16-10-2009, 21:41

Citaat door Mokeraar:
ik pers haar eerst een beetje af en maak haar wat geld afhandig. en dan schop ik haar weg, ben je helemaal gek geworden ofzo. genoeg normale meisjes hoor, en er zijn genoeg normale mannen voor de vrouwen.

het moet niet gekker worden hierzo

That's clear.

16-10-2009, 21:41

Citaat door Marokkaantje0O1:
Duidelijk.


Stel, diegene is eigenaar geweest van zoiets. Achteraf heeft diegene spijt. Zou je het daarna wel kunnen overwegen?


eens een h0er altijd een h0er.

16-10-2009, 21:42

Citaat door Marokkaantje0O1:
Duidelijk.


Stel, diegene is eigenaar geweest van zoiets. Achteraf heeft diegene spijt. Zou je het daarna wel kunnen overwegen?

Als ze spijt toont voor haar verleden en dat als excuus gebruikt. Dan overweeg ik het niet.

16-10-2009, 21:43

Citaat door Mokeraar:
eens een h0er altijd een h0er.

Ik heb het nu niet over een prostituee maar over een soort van pimp of een simpelweg een eigenaar van een bar waar rare dingen gebeuren.

16-10-2009, 21:44

Citaat door Mourri:
Als ze spijt toont voor haar verleden en dat als excuus gebruikt. Dan overweeg ik het niet.

Pardon? Ik snap je zin even niet. Kan je het anders formuleren?

16-10-2009, 21:45
als die persoon er eerlijk over is en er spijt van heeft en berouw toont bij Allah s.w.t. en zijn leven heeft verbeterd en zijn geloof op nr. 1 heeft staan... dan zou ik met hem kunnen trouwen

16-10-2009, 21:47

Citaat door Marokkaantje0O1:
Ik heb het nu niet over een prostituee maar over een soort van pimp of een simpelweg een eigenaar van een bar waar rare dingen gebeuren.


1 pot nat

een h0er hoeft niet alleen haar lichaam voor geld te verkopen, kan ook haar ziel voor geld verkopen. Hoe kan je toestaan dat je vrouw een bar had waar hoeren en/of drank en mannen kwamen. Vind je dat zelf niet gestoord. Heeft zo iemand haar ziel niet voor geld verkocht.

Zoals ik al zei, eens een h0er altijd een h0er

16-10-2009, 21:47



Citaat door flashia:
als die persoon er eerlijk over is en er spijt van heeft en berouw toont bij Allah s.w.t. en zijn leven heeft verbeterd en zijn geloof op nr. 1 heeft staan... dan zou ik met hem kunnen trouwen

Iedereen verdient een tweede kans. Maar zou je ermee kunnen leven dat hij andere vrouwen hun lichaam verkocht?

16-10-2009, 21:47
Nee, omdat ik geloof erg belangrijk vind en het centraal moet staan in het leven.

Maar als ie echt spijt heeft ervan en hij een ex eigenaar is misschien wel.

16-10-2009, 21:48
Geen denken aan.

Pagina's : [1] 2 3