Bekijk volle/desktop versie : ..tegenstrijdigheden...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

16-10-2009, 14:57
...aangezien mevrouw vypushisky haar topic verwijderde schoot me dit te binnen....en je mag allemaal je steentje bijdragen graag zelfs...

..ik vraag me af waarom we hier in nederland onze ontlasting wegspoelen met drinkbaar water....terwijl ze in andere landen alles ervoor doen voor vers schoon water......en waarom ze in restaurants nooit overgebleven eten of restjes mogen weggeven maar verplicht zijn om het in de vuilnis bak te flikkeren...waarom tandpasta nog steeds niet in het ziekenfonds zit......goed zijn er nog meer dingen die je kent waarvan je je afvraagt wtf....plaats maar..aub..

16-10-2009, 14:59


Of waarom celebrities in de VS meer dan het BNP van sommige Afrikaanse landen verdienen


Tjah, als het een perfecte wereld is -> call me.

16-10-2009, 15:00
Ja inderdaad.

Even een verhaaltje:

Ik vind het bij de MacD. zoooo belachelijk, als je daar werkt he Mijn zus werkte daar en ze kwam op een dag boos thuis met het volgende:

Als je pauze hebt, moet je eten kopen, je krijgt alleen gratis drinken in een mini beker. En al het eten, burgers etc die langer dan zoveel minuten in de verwarmingsapparaten ligt, pleuren ze gewoon weg, ook al heb je dan pauze?

Maar goed, er zijn zoveel dingen.

16-10-2009, 15:00
Ik stopte bij je verkrachting van mijn nickname. Ander keer dan maar.

16-10-2009, 15:01


En er is een medicijn tegen Aids, en die willen zeniet inzetten omdat ze zo veel meer aan de zieken verdienen ..

16-10-2009, 15:02

Citaat door Highness:
En er is een medicijn tegen Aids, en die willen zeniet inzetten omdat ze zo veel meer aan de zieken verdienen ..



16-10-2009, 15:03
Welkom in de verrotte wereld van de mens.

16-10-2009, 15:04

Citaat door Almas:




Geloof je me niet? Typ in bij google smoking gun of aids.
Of bekijk alleen dit filmpje:


http://www.youtube.com/watch?v=UuVIsmvP_-A

16-10-2009, 15:05

Citaat door Madroob:
Of waarom celebrities in de VS meer dan het BNP van sommige Afrikaanse landen verdienen


Tjah, als het een perfecte wereld is -> call me.
Afrika had gered kunnen worden van het geld van de illegale oorlog...

Citaat door Almas:
Ja inderdaad.

Even een verhaaltje:

Ik vind het bij de MacD. zoooo belachelijk, als je daar werkt he Mijn zus werkte daar en ze kwam op een dag boos thuis met het volgende:

Als je pauze hebt, moet je eten kopen, je krijgt alleen gratis drinken in een mini beker. En al het eten, burgers etc die langer dan zoveel minuten in de verwarmingsapparaten ligt, pleuren ze gewoon weg, ook al heb je dan pauze?

Maar goed, er zijn zoveel dingen.
..haha...wees dankbaar dat eten is gevaarlijk denk ik...zomaar een gevoel..

Citaat door Vydushki:
Ik stopte bij je verkrachting van mijn nickname. Ander keer dan maar.
...une petit coeur...

Citaat door Highness:
En er is een medicijn tegen Aids, en die willen zeniet inzetten omdat ze zo veel meer aan de zieken verdienen ..
...ja dat is idd ook wat...de medische wereld is wel netzo machtig als de olie wereld...

16-10-2009, 15:05

Citaat door Highness:
En er is een medicijn tegen Aids, en die willen zeniet inzetten omdat ze zo veel meer aan de zieken verdienen ..


Hoe kom je hierbij? Zijn het speculaties of is er een bewijs dat het ten eerste bestaat (het medicijn) en ten tweede zij het om de genoemde reden niet willen openbaren.

Het lijkt mij namelijk sterk dat wanneer een m.nl lid zelfs weet van iets dergelijks heeft dat zoveel effect heeft op mensen over de hele wereld, dat de 'machtige' mensen hier niets tegen in hebben gebracht.

16-10-2009, 15:05

Citaat door Al3ayla_:
Welkom in de verrotte wereld van de mens.

..1 van de redenen waarom Islam een bedreiging is voor deze wereld...

16-10-2009, 15:06

Citaat door Humaniste:
Hoe kom je hierbij? Zijn het speculaties of is er een bewijs dat het ten eerste bestaat (het medicijn) en ten tweede zij het om de genoemde reden niet willen openbaren.

Het lijkt mij namelijk sterk dat wanneer een m.nl lid zelfs weet van iets dergelijks heeft dat zoveel effect heeft op mensen over de hele wereld, dat de 'machtige' mensen hier niets tegen in hebben gebracht.




Ik zou maar es informatie opzoeken. It's created. Wat gecreerd is maak maar zelf af..

16-10-2009, 15:08



Citaat door Humaniste:
Hoe kom je hierbij? Zijn het speculaties of is er een bewijs dat het ten eerste bestaat (het medicijn) en ten tweede zij het om de genoemde reden niet willen openbaren.
Het lijkt mij namelijk sterk dat wanneer een m.nl lid zelfs weet van iets dergelijks heeft dat zoveel effect heeft op mensen over de hele wereld, dat de 'machtige' mensen hier niets tegen in hebben gebracht.


Het rode wordt verklaard door het groene. Er zijn namelijk zoveel mensen die net als jij denken: 'speculaties, geen bewijs'. Mensen mogen zoveel roepen als ze willen. Overigens speculeer jij nu ook over een groep 'machtige mensen' die dingen in het gareel houdt. Geen bewijs.

16-10-2009, 15:08

Citaat door GloriousBastard:

..haha...wees dankbaar dat eten is gevaarlijk denk ik...zomaar een gevoel..


Denk je?

16-10-2009, 15:09

Citaat door GloriousBastard:
Afrika had gered kunnen worden van het geld van de illegale oorlog...


Gelukkig zit jij niet in de politiek what the hell are u saying

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7