Bekijk volle/desktop versie : Vaders bezuinigen op alimentatie/ kinderen



16-10-2009, 12:08
Crisis leidt tot wanbetaling alimentatie
Uitgegeven: 16 oktober 2009 11:51
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2009 11:55
http://www.nu.nl/werk-en-prive/2103270/crisis-leidt-wanbetaling-alimentatie.html
DEN HAAG - Het aantal alimentaties dat niet wordt betaald, is het afgelopen jaar met ruim twintig procent gestegen.
© NU.nl/Els BaxDirecteur Leo de Bakker van het Landelijk Bureau Inning Onderhoudsbijdragen (LBIO) heeft vrijdag een bericht daarover in het Nederlands Dagblad bevestigd.

Tot nu toe zijn er dit jaar bijna zevenduizend kinderalimentaties niet betaald. Als gevolg van de kredietcrisis loopt dit aantal in 2009 op tot 9500, voorspelt De Bakker.



Het bureau treedt al jaren op als bemiddelaar als één van de gescheiden partners weigert kinderalimentatie te betalen.

16-10-2009, 12:10


Sommige mannen.
Hoorde van de week een leuk verhaal.
Alimentatie werd vast gesteld. Man zegt baan op omdat hij geen alimentatie wilt betalen.

16-10-2009, 12:11
Hard aanpakken.

16-10-2009, 12:28
Je plichten nakomen......

16-10-2009, 12:35


Het valt me op dat steeds meer mensen misbruik maken van dat gelul over de crisis om maar niet te hoeven betalen.

Ik vind het maar onzin.

Afspraak is afspraak en klaar. Dan maar minder vaak naar de kroeg en geen dure spullen kopen die je niet nodig hebt.

16-10-2009, 12:36

Citaat door Pleeborstel:
Het valt me op dat steeds meer mensen misbruik maken van dat gelul over de crisis om maar niet te hoeven betalen.

Ik vind het maar onzin.

Afspraak is afspraak en klaar. Dan maar minder vaak naar de kroeg en geen dure spullen kopen die je niet nodig hebt.


Sowieso. Het idee dat we met zn allen zouden gaan bezuinigen op de kinderen. Hoe kan je bezuinigen op je kinderen?

16-10-2009, 12:39
zaadje plaatsen en toedeloeee... en dan stomme excuusjes verzinnen om de consequenties te ontwijken.. echt waar sommige mannen

16-10-2009, 12:40
Wat mannen allemaal doen om er onderuit te komen.....hoe rijker hoe erger.....

16-10-2009, 12:46

Citaat door lemster:
Sowieso. Het idee dat we met zn allen zouden gaan bezuinigen op de kinderen. Hoe kan je bezuinigen op je kinderen?


Dat is hebzucht en egoïsme.

Mensen hebben schijt aan elkaar en zelfs aan hun kinderen wanneer hun eigen hobby's in het geding komen. Ze denken alleen aan zichzelf.

Echt triest, maar zo gaat het tegenwoordig wel vaak.

Ik snap het ook niet, maar ja, ik ben dan ook een vreemde eend...

16-10-2009, 12:49

Citaat door Pleeborstel:
Dat is hebzucht en egoïsme.

Mensen hebben schijt aan elkaar en zelfs aan hun kinderen wanneer hun eigen hobby's in het geding komen. Ze denken alleen aan zichzelf.

Echt triest, maar zo gaat het tegenwoordig wel vaak.

Ik snap het ook niet, maar ja, ik ben dan ook een vreemde eend...