Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met een KNAPPE aantrekkelijke MAN



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-10-2009, 11:00
.


















Er is een Man die mij om hand wil vragen,
Hij is kapot mooi lengte uiterlijk gewoon wauw, maar een ding zodra hij begint te praten wil ik weg rennen . Echt hij heeft het alleen maar over trouwen,reizen blablablabla maar geen enkele keren over islam geloof ect. Nu zegt mijn ma dat ik hem een kans moet geven en dat ik als vrouw hem zulke dingen moet aanleren.
Advies..?????

16-10-2009, 11:02


Je moeder heeft gelijk.

16-10-2009, 11:04
Zeg een keer gewoon tegen hem, kan je misschien ook over andere onderwerpen praten ?

16-10-2009, 11:04

Citaat door Chickie-:
Je moeder heeft gelijk.



Zou jij het wel doen, al vind je kennis belangrijk als een knappe man..

16-10-2009, 11:07


Misschien vind hij Islam zo vanzelfsprekend dat hij andere onderwerpen aansnijdt om jou te interesseren. Verdiep je wat meer in hem en probeer dan te oordelen.

16-10-2009, 11:14

Citaat door Mar0ekkaas:
Misschien vind hij Islam zo vanzelfsprekend dat hij andere onderwerpen aansnijdt om jou te interesseren. Verdiep je wat meer in hem en probeer dan te oordelen.



Nee, hij is echt zo een mooi boy altijd stylo gekleed enzo,is kapper.!
Maar dat intresseert mij egt niks, hij heeft het altijd alleen over trouwen maar de indruk die ik tot nu toe van hem heb gekeren is gewoon niet zoals een broeder moet hebben.

Ik ben sinds kort ook mijn kleding gaan aanpassen gewoon volgens de islam regels. maar hij lijkt mij totaal niet het type dat zich zal kleden en leven naar de souna.

16-10-2009, 11:16
Het is wel logisch dat hij over trouwen begint. Ik bedoel je trouwt met iemand en je moet met de rest van je leven met die persoon doorbrengen. (Insha'Allah). Zo te horen wil hij al te graag met je trouwen.
Ik zou hem een kans geven en waarom kan je hem niet wat islam aanleren. Dat zal hij zeker waarderen.

16-10-2009, 11:16

Citaat door Lous:
Zo denk ik er ook over.
Geloof hoort er vaak gewoon bij.


KLopt, ik wil het later aan mijn kinderen overbrengen, daarvoor heb je een man nodig die ook over de nodige kennis beschikt. en dat mis ik gewoon

16-10-2009, 11:17

Citaat door Tabdarst_aneg:
Nee, hij is echt zo een mooi boy altijd stylo gekleed enzo,is kapper.!
Maar dat intresseert mij egt niks, hij heeft het altijd alleen over trouwen maar de indruk die ik tot nu toe van hem heb gekeren is gewoon niet zoals een broeder moet hebben.

Ik ben sinds kort ook mijn kleding gaan aanpassen gewoon volgens de islam regels. maar hij lijkt mij totaal niet het type dat zich zal kleden en leven naar de souna.


Wat dacht je van een goed gesprek te houden met hem. Ik neem aan dat men niet klakkeloos ja zegt wat betreft een huwelijk. Dus zoek naar hetgeen wat hem bezig houdt in het leven, waar hij voor staat en wat zijn streven is voor de toekomst.

16-10-2009, 11:18
Voor mij zou het een afknapper zijn.
Geloof staat op nummer 1. Een man moet goede invloed op mij hebben en mij dingen leren.

16-10-2009, 11:20
dn begint jij tog over die onderwerp dn gaat hij wel mee praten

16-10-2009, 11:25

Citaat door Humaniste:
Wat dacht je van een goed gesprek te houden met hem. Ik neem aan dat men niet klakkeloos ja zegt wat betreft een huwelijk. Dus zoek naar hetgeen wat hem bezig houdt in het leven, waar hij voor staat en wat zijn streven is voor de toekomst.


Ik Heb hem ook 3 keer gesproken, en elke keer begon hij trouwen dit trouwen dat, wil mijn eigen huisje mijn kinderen, ik ga van werk naar huis en huis na werk. en weer dat bekende babbeltje blbablab de derder keer begon hij weer begon te spraten waren we bij appie heijn op moment dat ik hem zo aan keek dwaalde mijn gedachten af naar hmmm wat zal ik vanavond eens gaan eten. T is net of hij door mij heen praat.

Soms denk ik van hij hem moet je gewoon achter een etalage zetten in een winkel klaar alleen om na te kijken.
Mijn moeder vind dat ik overdrijf..

16-10-2009, 11:27



Citaat door shafira1:
dn begint jij tog over die onderwerp dn gaat hij wel mee praten



Ik wil een leider als man, wat ga ik hem het leren dat gaat gewoon niet. ik heb zelf uiemand nodig die mij daarin steund en samen kennis op doen.

16-10-2009, 11:28
De tong spreekt waar de hart vol van is.

16-10-2009, 11:29

Citaat door Tabdarst_aneg:
Ik wil een leider als man, wat ga ik hem het leren dat gaat gewoon niet. ik heb zelf uiemand nodig die mij daarin steund en samen kennis op doen.


Correct!

Pagina's : [1] 2 3 4 5