Bekijk volle/desktop versie : Zijn er dame's die ooit op een ontvangtehuis hebben gezeten.?



Pagina's : [1] 2

16-10-2009, 01:18
hoi dame's wil graag weten hoe het is in een opvangtehuis voor vrouwen. zou het graag op prijs stellen als jullie mij iets van een kleine ervaring van jullie hier zouden willen vertellen, hoe jullie het ervaren hebben.

alvast bedankt.. en graag alleen serieuse reactie's..



groetjes..naima

16-10-2009, 01:22


Plannen om weg te lopen?

16-10-2009, 10:43
Beter blijf je thuis meid .. los je problemen is...don't walk away!
verdiep je in de islam voor zover je dat nog niet doet...en met de wil van Allah ta3ala komt het goed incha'allah eliger meid

16-10-2009, 10:46
dit overtreft alles van wat ik tot nu toe hier heb gelezen

16-10-2009, 11:16



Citaat door L3ayla_Jeblia:
Beter blijf je thuis meid .. los je problemen is...don't walk away!
verdiep je in de islam voor zover je dat nog niet doet...en met de wil van Allah ta3ala komt het goed incha'allah eliger meid


Wollah koeien als jij irriteren mij. Verdiep je in de islaam, wtf heeft dat ermee te maken. Alsof opeens heel de wereld van goud wordt.

16-10-2009, 11:18

Citaat door NetSlet:
Wollah koeien als jij irriteren mij. Verdiep je in de islaam, wtf heeft dat ermee te maken. Alsof opeens heel de wereld van goud wordt.



misschien bedoelt ze dat ze dan niet de neiging zal hebben om weg te lopen als ze zich verdiept in de islam zou ze meer vrees hebben voor allah

16-10-2009, 11:34

Citaat door Cheba_Fesia:
misschien bedoelt ze dat ze dan niet de neiging zal hebben om weg te lopen als ze zich verdiept in de islam zou ze meer vrees hebben voor allah

Ze weet niet wat haar situatie is dus ze kan daar beter niets over zeggen. Voor tzelfde geld is ze getrouwd met een Titan die haar dagelijks sloopt. Allah gaat haar dan heus niet verbieden om weg te lopen van hem. Nooit praten zonder te weten.

16-10-2009, 11:42

Citaat door NetSlet:
Ze weet niet wat haar situatie is dus ze kan daar beter niets over zeggen. Voor tzelfde geld is ze getrouwd met een Titan die haar dagelijks sloopt. Allah gaat haar dan heus niet verbieden om weg te lopen van hem. Nooit praten zonder te weten.



ewa allah o3lam
maar het is altijd goed om je tediepen in de islam dus wat haar situatie ook betreft

16-10-2009, 11:43

Citaat door Cheba_Fesia:
ewa allah o3lam
maar het is altijd goed om je tediepen in de islam dus wat haar situatie ook betreft

Ja okke kan sowieso geen kwaad maar is gewoon niet nuttig om hier te gaan vertellen.

16-10-2009, 11:56
jij hoeft mij echt niks te vertellen over de islam,,,want hmdl verdiep ik mij daar ook in... ik heb alleen gevraagd over hoe de meiden het ervaren hebben dus voor de mensen die koeien zegggen hou je onzin voor je..

16-10-2009, 12:20

Citaat door chantal_magrabi:
jij hoeft mij echt niks te vertellen over de islam,,,want hmdl verdiep ik mij daar ook in... ik heb alleen gevraagd over hoe de meiden het ervaren hebben dus voor de mensen die koeien zegggen hou je onzin voor je..


Ik weet natuurlijk niet wat je probleem is
Kan je niet tijdelijk bij vriendinnen of nichten logeren?? lijkt me beter dan een opvang.!!

16-10-2009, 12:30
Ghair inshallah.

16-10-2009, 13:51



Citaat door NetSlet:
Wollah koeien als jij irriteren mij. Verdiep je in de islaam, wtf heeft dat ermee te maken. Alsof opeens heel de wereld van goud wordt.



Islam is alles en jij ben niks.laat je pakken door negers.
En wie heeft jou geschappen???

16-10-2009, 14:00

Citaat door nasi66:
Islam is alles en jij ben niks.laat je pakken door negers.
En wie heeft jou geschappen???

Mensen met een hoofd als jij mogen niet eens praten. Negers en apen zijn in vergelijking met jou miss universe.

16-10-2009, 14:04

Citaat door nasi66:
Islam is alles en jij ben niks.laat je pakken door negers.En wie heeft jou geschappen???




Pagina's : [1] 2