Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Idols JURY

Pagina's : [1] 2

RaZer
20-11-2002, 22:27

Wat zou jij doen als je de JURY van idols voor je zou zien... Ik weet niet, maar ik zou wel wat met ze willen doen Tfoeeeeeeeeeeeeeee ze denken echt dat ze veel zijn.. Misschien is deze topic hier al een keer geweest. En wat vinden jullie van mensen die meedoen???

zakia_1984
20-11-2002, 22:30
heb je net gekeken razer, dat ene meisje dat op de schoot ging zitten en janken, terwijl ze daarvoor heel stoer en tof zat te doen. jury is hard, ik zou nooit meedoen, en ik denk dat je alleen moet meedoen als je je niet druk maakt om zulke dingen

RaZer
20-11-2002, 22:32
Ik denk het ook.. Er zijn zoveel mensen die meedoen er hoeveel kunnen er eigenlijk winnen... En ze zijn blij als ze doorgaan naar tweede ronde maar hoeveel rondes zijn er. dat wil toch niks zeggen dan.. En kan ik doorgaan maar ik zou meer reacties willen zien :D

SaLaaMPJe
20-11-2002, 22:35
wahahahahah......wallah echt lachuuuuuh! ik heb het net dus vor het eerst gezien en safie ik heb gewoon in me broek gepiest van het lachen.....dat mensen het lef hebben om zich zelf zo voorschut te zetten op tv. mohiem ik zou het nooit gedaan hebben en oja hahaha die juryleden zijn zwaarfout, ik zou hun wel willen horen zingen, kijken wat die hufters ervan bakken. Ja toch? BaBai :zwaai:

ZiLaaL
20-11-2002, 22:35

jah, maar men mag nix terugzeggen, dat is het em nou juist. anders zou de jury allaaaaang zelf jankend naar huis zijn gerend...

SaLaaMPJe
20-11-2002, 22:39
nou......die ene lesbo dan, ze had eerst een grote bek en daarna loopt ze gewoon te janken, ze had het gewoon door moeten zetten weet je. Dan hadden die juryleden hun bek wel gehouden, je weet toch....een beetje harder optreden mag wel! srem (K)

RaZer
20-11-2002, 22:40
Origineel gepost door Kenitrya jah, maar men mag nix terugzeggen, dat is het em nou juist. anders zou de jury allaaaaang zelf jankend naar huis zijn gerend... daar heb je gelijk in alhoewel sommige mensen echt denken dat ze de nieuwe Madonna zijn of Graig David. Ze staan echt versteld alsof de wereld is vergaan. Kunnen op zo'n moment niks zeggen en alleen maar janken :tranen: rare wereld :confused:

zakia_1984
20-11-2002, 22:42
en die eerste aflevering dat best wel zware meisje, ze kon ECHT NIET zingen en ze werd offcourse afgekat en toen liep ze jankend weg en riep ze nog EN IK GEEF NOOIT OP, hahaha

RaZer
20-11-2002, 22:45
Origineel gepost door zakia_1984 en die eerste aflevering dat best wel zware meisje, ze kon ECHT NIET zingen en ze werd offcourse afgekat en toen liep ze jankend weg en riep ze nog EN IK GEEF NOOIT OP, hahaha hahaha wajaa die had ik willen zien.. Wie heeft er een stuk van engelse versie van Idols gezien.. Zo'n indische gast. Serieus die gast is niet 100% :maf: maar toch laten ze het zien dat snap ik niet!! :confused:

Mister
20-11-2002, 22:46
En wat vinden jullie van de marokkaanse meid HIND !!! echt geweldig !!!

zakia_1984
20-11-2002, 22:48
ze kan wel prachtig zingen, en die meid die contact wou maken met de aarde hebben jullie dat gezien, wallah ik kwam niet meer bij

Mister
20-11-2002, 22:49
hahaha meskiena .... en die jongen met blondhaar die met een hele hoge stem ging zingen en dan nog 1ntje met klompen aankomen kaken hahahha

RaZer
20-11-2002, 22:50

Origineel gepost door Mister hahaha meskiena .... en die jongen met blondhaar die met een hele hoge stem ging zingen en dan nog 1ntje met klompen aankomen kaken hahahha hahah waar gaat de wereld naartoe???

NoreJihan
20-11-2002, 22:51
Origineel gepost door zakia_1984 ze kan wel prachtig zingen, en die meid die contact wou maken met de aarde hebben jullie dat gezien, wallah ik kwam niet meer bij hahahah ja die heb ik gezien En die ene Hind die een hele marokkaanse jurkje of zoiets aanhad Die konw el zingen weet je wie ikgrappig vond die ene Nederlander met klompen hahahah

zakia_1984
20-11-2002, 22:51
hahahaha ja die boer met klompen was lachen, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahaha. Ik kwam echt niet bij met die gast!!!

Pagina's : [1] 2