Bekijk volle/desktop versie : Wilders mag komen



Pagina's : [1] 2 3 4

15-10-2009, 20:15
De Britse overheid zal PVV-leider Geert Wilders niet tegengehouden als hij morgen naar Engeland komt. Wilders wil in Londen praten met een lid van het Britse Hogerhuis, lord Pearson.

Wilders reisde in februari naar Londen om zijn film Fitna te tonen, maar werd op de luchthaven teruggestuurd. Dinsdag bepaalde een Britse rechter dat Wilders ten onrechte de toegang was ontzegd.

Wilders zal wel streng in de gaten worden gehouden als hij op bezoek komt, zeggen de Britse autoriteiten. Op basis van zijn gedrag en uitlatingen wordt beslist of hij later nog een keer welkom is.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2009/10/art000001CA4DAE1892C7F6.html

15-10-2009, 20:27


mies ene7ram


15-10-2009, 20:28

Citaat door MagrebiaLady:

mies ene7ram



15-10-2009, 20:40

Citaat door Mourri:


Ja toch, horrible Baviaan dat hij is


15-10-2009, 21:26



Citaat door Mourri:
De Britse overheid zal PVV-leider Geert Wilders niet tegengehouden als hij morgen naar Engeland komt. Wilders wil in Londen praten met een lid van het Britse Hogerhuis, lord Pearson.

Wilders reisde in februari naar Londen om zijn film Fitna te tonen, maar werd op de luchthaven teruggestuurd. Dinsdag bepaalde een Britse rechter dat Wilders ten onrechte de toegang was ontzegd.

Wilders zal wel streng in de gaten worden gehouden als hij op bezoek komt, zeggen de Britse autoriteiten. Op basis van zijn gedrag en uitlatingen wordt beslist of hij later nog een keer welkom is.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2009/10/art000001CA4DAE1892C7F6.html



Een terechte overwinning voor de vrijheid van meningsuiting. Een terechte nederlaag voor dat politiek-correcte Britse kutkabinet.

15-10-2009, 21:27

Citaat door oeps:
Een terechte overwinning voor de vrijheid van meningsuiting. Een terechte nederlaag voor dat politiek-correcte Britse kutkabinet.

het staat 1-1

15-10-2009, 21:31

Citaat door oeps:
Een terechte overwinning voor de vrijheid van meningsuiting. Een terechte nederlaag voor dat politiek-correcte Britse kutkabinet.



Die kutkabinet dacht aan het Britse volk, vind u dat gek?

15-10-2009, 21:34

Citaat door Hanane_B:
Die kutkabinet dacht aan Britse volk, vind u dat gek?



Ach, dat kun je van deze Britse rechters ook zeggen ...

Het belang van het Britse volk is een politieke kwestie. Ik vind dat de vrijheid van meningsuiting hier hoort te prevaleren, in het belang van het Britse volk.

Wilders kan overal in het westen heen, en nu dus ook naar Groot-Brittannië. Wat een fklauwkul om iemand met wie je het oneens bent de toegang tot het land te weigeren !

Ja, ik wil ook extremistische moslims op bezoek laten komen in Nederland.

15-10-2009, 21:36

Citaat door Mourri:
het staat 1-1



Als Wilders erin komt wint hij. En terecht.

15-10-2009, 21:36
Ik hoop dat die film tape op ze hoofd word geslachen,
Dat je interesse kan hebben in zo een film is al hopeloos? Dat zegt genoeg

15-10-2009, 21:37

Citaat door oeps:
Ach, dat kun je van deze Britse rechters ook zeggen ...

Het belang van het Britse volk is een politieke kwestie. Ik vind dat de vrijheid van meningsuiting hier hoort te prevaleren, in het belang van het Britse volk.

Wilders kan overal in het westen heen, en nu dus ook naar Groot-Brittannië. Wat een fklauwkul om iemand met wie je het oneens bent de toegang tot het land te weigeren !

Ja, ik wil ook extremistische moslims op bezoek laten komen in Nederland.



Ik ben het er niet mee eens, dan doe je tekort aan de veiligheid van je volk.

15-10-2009, 21:38

Citaat door oeps:
Als Wilders erin komt wint hij. En terecht.



Jammer dat feeën niet bestaan en wensen niet worden vervuld.

15-10-2009, 21:39



Citaat door MagrebiaLady:

mies ene7ram





15-10-2009, 21:40

Citaat door Hanane_B:
Ik ben het er niet mee eens, dan doe je tekort aan de veiligheid van je volk.



Ik denk er exact tegengesteld over : de overheid moet echt alles uit de kast halen om mensen die hun mening geven te beschermen. Tot en met inzet van het leger.

NOOIT mag een overheid capituleren voor terreur tegen de vrijheid van meningsuiting !!

Ik heb eerder gepleit voor het inrichten van Paleis Soestdijk voor bedreigde meningsuiters. Wilders en Ayaan en Nekschot horen in een paleis te wonen, als signaal dat bedreigingen tegen de vrijheid van meningsuiting NIET lonen !!!!

15-10-2009, 21:42

Citaat door s0emia:
Jammer dat feeën niet bestaan en wensen niet worden vervuld.



De tijd zal het leren, S0emia. Ik hoop dat je je mij nog herinnert als Wilders Fitna in Londen daait.

Pagina's : [1] 2 3 4