Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje voor de nekachat´s (hennadames)



15-10-2009, 19:33
/













Hoe maken jullie het sausje klaar van de henna? Wat erin te doen zodat de henna goed gaat pakken en mooi van kleur wordt zonder chemische troep erin te doen??

Alvast bedankt voor het helpen

15-10-2009, 19:38


Verse henna is het belangrijkste, je kunt de beste ingedienten gebruiken maar als je henna 'koud' is heeft het geen nut.

Verder aanmaken met citroensap en goed laten rusten. Na een paar uur wat druppels lavendel of eucaluptus olie toevoegen nog wat laten rusten en je hebt gegarandeerd een mooie kleur

15-10-2009, 20:44

Citaat door donnaguy:
Verse henna is het belangrijkste, je kunt de beste ingedienten gebruiken maar als je henna 'koud' is heeft het geen nut.

Verder aanmaken met citroensap en goed laten rusten. Na een paar uur wat druppels lavendel of eucaluptus olie toevoegen nog wat laten rusten en je hebt gegarandeerd een mooie kleur



Dankjewel schat voor je reactie! Maar ik heb gewoon henna in een verpakking is dat ook goed??

15-10-2009, 23:47

Citaat door LadySou:
Dankjewel schat voor je reactie! Maar ik heb gewoon henna in een verpakking is dat ook goed??


Ik denk het wel...zolang het goed verpakt is en niet te lang ergens in de schappen heeft gezeten. Probeer het uit en laat hem een paar uur trekken, je kunt dan wat henna op je handpalm doen.
Als ie na 5min oranje kleurt weet je dat het goedzit. Good luck

16-10-2009, 01:10


s9wa zit volgens mij olijfolie citroensap en heel klein beetje knoflook in sommige doen er ook kruidnagel in Wa Allahou a3lam