Bekijk volle/desktop versie : Je moet een keer tellen heo vaak je...



15-10-2009, 12:54
[ Ik op een dag zegt....gister deed een vriendin dat bij mij....we kwamen uit op 1000 keer... Valt mee...en jullie?]

15-10-2009, 12:55


1001 keer toch?

15-10-2009, 12:57

Citaat door smile1234:
1001 keer toch?



OMG ego...

15-10-2009, 12:58

Citaat door Villanueva:
OMG ego...


xgaapx... nog plannen voor vandaag?

15-10-2009, 13:01



Citaat door smile1234:
xgaapx... nog plannen voor vandaag?



Ja werken tot 5 en dan een heel leuk boek lezen en dan slapen en morgen kan ik lekker uitslapen en dan ga ik me wenkbrauwen doen, en lekker joggen....en dan ga ik weer lezen tv kijken, en gaat me verloofde mij bellen uit de bajes..en dan ga ik slapen en zaterdag boodschappen doen met me vader en me moeder...dan gaan we naar de marokkaan en daarna naar de ah en dan ga ik het huis opruimen want zondag krijgen we bezoek...

en jij?

15-10-2009, 13:09

Citaat door Villanueva:
Ja werken tot 5 en dan een heel leuk boek lezen en dan slapen en morgen kan ik lekker uitslapen en dan ga ik me wenkbrauwen doen, en lekker joggen....en dan ga ik weer lezen tv kijken, en gaat me verloofde mij bellen uit de bajes..en dan ga ik slapen en zaterdag boodschappen doen met me vader en me moeder...dan gaan we naar de marokkaan en daarna naar de ah en dan ga ik het huis opruimen want zondag krijgen we bezoek...

en jij?


Ik blijf thuis zitten en staar naar het beeldscherm tot 01:00 en dan ga ik slapen.

15-10-2009, 13:10

Citaat door smile1234:
Ik blijf thuis zitten en staar naar het beeldscherm tot 01:00 en dan ga ik slapen.



Waauw your so interesting

15-10-2009, 13:29

Citaat door Villanueva:
Ja werken tot 5 en dan een heel leuk boek lezen en dan slapen en morgen kan ik lekker uitslapen en dan ga ik me wenkbrauwen doen, en lekker joggen....en dan ga ik weer lezen tv kijken, en gaat me verloofde mij bellen uit de bajes..en dan ga ik slapen en zaterdag boodschappen doen met me vader en me moeder...dan gaan we naar de marokkaan en daarna naar de ah en dan ga ik het huis opruimen want zondag krijgen we bezoek...

en jij?





weet je ook al wat je volgende week (van dag tot dag) gaat doen

Wel makkelijk zo moet ik zeggen

15-10-2009, 13:34

Citaat door Snowwhite23:


weet je ook al wat je volgende week (van dag tot dag) gaat doen

Wel makkelijk zo moet ik zeggen



Ja volgende week weet ik ook al wat ik ga doen, hoezo jij niet dan?

15-10-2009, 13:51

Citaat door Villanueva:
Ja volgende week weet ik ook al wat ik ga doen, hoezo jij niet dan?



Nah..ik zie wel wat de dagen me brengen

Buiten de dagelijkse routine om dan he..