Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ladies mode hulp alsjeblieft!



15-10-2009, 12:44
Oke de winter komt eraan, of tenminste het wordt te koud om slippers te dragen.. En ik vraag me nou echt af wat ik aan moet trekken voor schoenen.. Ik vind dat zooo moeilijk, ik kom niet verder dan mijn allstars, en dan voel ik me net zo'n vent Heeft iemand leuke suggesties?
Het liefst iets zonder hak, want met mijn 176cm voel ik me dan net zo'n reus

15-10-2009, 12:46


platte laarzen bijv. paardrijlaarzen dat model.. vooral als je lang bent zal dat je zeer zeker leuk staan

15-10-2009, 12:47
ewa safe, gewoon aantrekken wat je wil gek! laarsjes of leuke gesloten pumps met een 3 cm hak ofzo

15-10-2009, 12:48

Citaat door perfume:
kom je er nu achter dat het te koud is om slippers te dragen

hahahah no comment

15-10-2009, 12:50



Citaat door xselliemarocx:
platte laarzen bijv. paardrijlaarzen dat model.. vooral als je lang bent zal dat je zeer zeker leuk staan


jaa ik denk dat ik maar eens laarzen ga kopen, past bijna overal bij en zo'n meisje probeert mij van die laarzen met die touwtjes eraan aan te smeren.. van die pocahontas laarzen weetje wel, wat vinden jullie daarvan?

15-10-2009, 13:31

Citaat door perfume:
Ik heb leuke halve laarsjes zonder hak ik ben namelijk 1.79



Damn! Mooie lengte!

15-10-2009, 14:37

Citaat door Lous:
Uggs en nog zo andere soort weet naam ff niet die zijn helemaal in.
tonka's (die bruine laarsjes met die slierten, indiana style)
normale hoge laarzen zonder hak.

Dat is wat ik in de winkels overal zie en buiten.



die zijn zo standaard

15-10-2009, 14:37

Citaat door Besbousa:
jaa ik denk dat ik maar eens laarzen ga kopen, past bijna overal bij en zo'n meisje probeert mij van die laarzen met die touwtjes eraan aan te smeren.. van die pocahontas laarzen weetje wel, wat vinden jullie daarvan?




nee iedereen loopt er mee en die zijn van vorig jaar vind ik persoonlijk!

15-10-2009, 15:09
Er zijn zoveel verschillende soorten schoentjes, dus begrijp niet waarom je niet ver komt. Tenzij je één paar wilt halen en niet meer, dan begrijp ik het wel.

15-10-2009, 15:37

Citaat door Lous:
Alles is zo standaard die paardrijlaarzen ook.



Die heb je in verschillende stijlen en merken als nog kun je ze exclusief krijgen bij de uggs en minnetonka's niet !